View Full Version : Ecchi Warning!

2004-01-13, 14:42
Something that my girlfriend draw for you hentais out there. What do you like?
Just a quick sketch and coloring. If you like maybe I can get her to draw more :D.


2004-01-13, 14:54
yay! :) she looks like aerith from final fantasy VII :D

Marshall Banana
2004-01-13, 16:00
is it just me or is there a small star shaped thingy on her butt...

nicely done though...like the colors...eaven tho i am not much for blurred images.
I am a sharp shadow man.. :heh:

2004-01-13, 16:05
Yes there's a star :D. It seems she likes to draw this little stuff everywhere *scrubing the table* :P

2004-01-13, 16:26
thumbs up

Not bad

2004-01-13, 16:33
I wouldnt call it ecchi... not all nudity is perverted.
Get your girlfriend to draw more! I like her stuff : )

2004-01-13, 17:36
very nice
not perv at all..two thumbs up for you gf..

2004-01-13, 18:31
im impressed. If that's a quick sketch and coloring, I'd like to see what turns out with more time.

2004-01-13, 18:33
thats really good, what do they call it? soft shading...? anyways, that ecchi warning really doesnt work....

2004-01-13, 18:36
lol, more of an incentive.

2004-01-14, 00:07
Haha that's really cute. When ever a topic has Ecchi or Hentai slapped onto it you should expect a visit from me~ Your local hentai-yarou :D

A-hem...On a different note, May I ask a RUDE question? How come your girlfriend doesn't post arts by herself?

I for one, would like to meet this talent and say "Hi." :D

2004-01-14, 01:10
wowwow so did she stand in front of her mirror and start drawing?!!?

2004-01-14, 01:39
Yeah I wasn't really sure were we supposed to but ANY nude art so the ecchi part was mostly a warning.

And Anime-Otaku www.hopeanuoli.com <----- she is the webmaster of that page.
I Think she said she's dropping the questbook from the site 16.01.-04 because so many little kids keep bugging her but the forums come alive from the christmas vacation this week so send her a privat message. There's her e-mail on the site too so can mail if you prefer that :)

Importkid: As a matter of a fact yes she did. But I wouldn't go betting my money she was nude in front of that mirror..

2004-01-14, 09:59
Nice... the misty effect is intentional? :D

2004-01-14, 11:28
Tboz: This is exactly what she said "Yeah, I tried to create sort of hazy/misty atmosphere."

2004-01-14, 14:33
Kewlness, but it's pretty tame for an ecchi/hentai piece. It's like no different from a nude I've seen in an art museum. if it is hentai/ecchi I wish for it to really push the boundaries of sex, sex appeal, sexiness, and etc.

2004-01-14, 15:42
Juri_miki: Yeah I know it was more of a warning because I didn't know if it was prohibited to put nude art here :). So thats why.

2004-01-14, 22:53
I think it's a very good picture!!!

2004-01-15, 11:00
Juri_miki: Yeah I know it was more of a warning because I didn't know if it was prohibited to put nude art here :). So thats why.

Then a partial nudity warning will suffice. :)

2004-01-18, 22:29
well it's not that ecchi than it is artistic, if it was to be ecchi then it wud be sth very very perverted, and well the pictures is just.......artistic so good job! :)

2004-01-19, 03:50
Hmmm...is it just me or is the left breast bigger than the right?? Well...the left is further back right? *perspective* further back=smaller...and the shadowing done on the right breast makes it look smaller than the left... Yeah, besides that, its nice... ^.~ yupyup