AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > BowenArrow

Notices

Conversation Between BowenArrow and serenade_beta
Showing Visitor Messages 11 to 19 of 19
  1. BowenArrow
    2008-11-07 01:46
    BowenArrow
    lol remind me where you moved?
  2. serenade_beta
    2008-11-07 01:42
    serenade_beta
    Yo~ Been a while.
    Yeah... Bored indeed, perhaps. For now, I'm just trying to keep my sanity in check...

    PS, damn it, I hate this new place I moved to...
  3. BowenArrow
    2008-11-07 01:40
    BowenArrow
    oh how bored can we be -_-
  4. BowenArrow
    2008-08-21 19:08
    BowenArrow
    lol, you gonna wrap them?
  5. BowenArrow
    2008-08-21 14:40
    BowenArrow
    osnap, arnt you supposed to be at school lol?
  6. BowenArrow
    2008-08-18 21:55
    BowenArrow
    lol, well tell me if you change your mind
  7. BowenArrow
    2008-08-16 15:53
    BowenArrow
    oi, you think you want to get into fansubbing?
  8. BowenArrow
    2008-06-13 22:45
    BowenArrow
    rofl, i cant believe i still remember your username......

    mmmmm, i knew it was something beta.....

    hurm
    w.e

    god wtf, 2.7k posts o.o
  9. BowenArrow
    2008-06-13 22:40
    BowenArrow
    epic lol
    hope you know who this is

All times are GMT -5. The time now is 18:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.