AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

Dr. Casey Dr. Casey is offline

Senior Member

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 949
  1. FlavoryFantasy
    Today 01:05
    FlavoryFantasy
    Casey! The Non Non Biyori ova/oad is a nice watch, definitely brings back many of the enjoyable elements from the tv series. I'm sure you'll greatly enjoy watching it when you have free time~
  2. usspaul
    2014-07-23 01:53
    usspaul
    Yeah I really like those images to. And kongo is just so damn hott.
  3. usspaul
    2014-07-21 10:44
    usspaul
    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    cutesy kongo

    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    well more kongo

    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    nice set of kongo and someone who wants to be just like kongo

    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    blonde kongo





    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    yeah I like this one very much I think you might to
  4. usspaul
    2014-07-21 07:07
    usspaul
    NSFW
    Warning: Not safe to view at work or school!
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    hope you enjoy
  5. RRW
    2014-07-14 00:41
    RRW
  6. usspaul
    2014-07-13 09:35
    usspaul
    well that girl isn't kongo but haruna her sister ship they look slightly similar but haruna doesn't have buns and kongo does and were has a blashish gray kongo is brown
  7. usspaul
    2014-07-13 09:13
    usspaul
    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
    sighs no responds from you in a long time ..... don't know what to say about that ...... anyways you just gotta love trains you know their like the best like in these images right ? right ? RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. usspaul
    2014-07-12 05:02
    usspaul
    Images
    Sorry; dynamic content not loaded. Reload?
  9. usspaul
    2014-07-12 04:00
    usspaul
    Spoiler:
    kongo I loves her btw I really like the gif image
  10. usspaul
    2014-07-10 07:51
    usspaul
    them hip motions man specially atago and takao gawd

    I wish they had a better model for Akashi
    a Bismarck one for you
    audio might not be the best but its a overload of taigai
    sighs why did they have to add the beaver

    god damn I don't know what to think of this one

    yeah this one is nice



    lmao at the atago part

    kongo
    nagato playing a rabbit ??

    kana colle breakdance ?





    lmao this is both cute and disturbing at the same time and funny at the same time lol

    for shits and giggles

    atago version



    suzuya

About Me

  • About Dr. Casey
    Gender
    Male
    Biography
    I'm an INFJ, a Leo Sun and Scorpio Moon, and a Rabbit (Chinese Zodiac).
    Location
    Tennessee
    Occupation
    Caregiver, for the moment
    Avatar & Signature
    Avatar: Kanbe Kotori (the Rewrite Visual Novel), Profile Picture: Ririchiyo (Inu x Boku SS)
    Currently Watching
    Finally updating this after leaving it hanging since Fall 2010. ^^;

    It's not Winter 2014 just yet (December 26th), but since Fall 2013 is almost over...

    Carryovers:

    Golden Time
    Log Horizon
    Magi: The Kingdom of Magic
    Nagi no Asukara

    New Series:

    Chuunibyou Ren (highlight of the season for me, far as the new series go anyway)
    Saki Zenkoku-hen
    Sakura Trick
    Seitokai Yakuindomo*
    Wake Up Girls
    Favourites
    School Days
    Myself;Yourself
    Mahou Shoujo Madoka Magica
    Sailor Moon
    Sora no Otoshimono
    Date A Live
    Chuunibyou
    Code Geass
    Dog Days
    Mujin Wakusei Survive
    Tamayura
    Kamisama Dolls

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 19:15
  • Join Date: 2007-11-21

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 68

All times are GMT -5. The time now is 19:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.