AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Graphic Designer

LoweGear LoweGear is offline

Device Meister

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 91 to 100 of 138
  1. Chaos2Frozen
    2008-12-02 09:24
    Chaos2Frozen
    Yeah, I'm trying to see if without labelling the characters, could people still identify who's talking... Mah, I guess it's still too early for me to do that
  2. LoweGear
    2008-12-02 08:07
    LoweGear
    Nah, sometimes less is more, and more would ruin the pace. Although you could add some more descriptions or separators to a few of the convo's, at times it's kinda difficult to say when you're switching character views.

    And it's been kinda long since we've seen Jeno/Spica, looking forward to the tsuntsun
  3. Chaos2Frozen
    2008-12-02 07:58
    Chaos2Frozen
    Hmm... Was it too 'skinny'? Should I add abit of meat here and there?

    Oh, I'm not posting it yet, I'm going to hit the OC with a Triple threat.

    Yuuno/Nanoha/Fate

    Jeno/Spica -> With a slight twist.... I'm almost done, just need to fill the gaps.

    And for the ultimate fun, Jeno/Keroko
  4. Chaos2Frozen
    2008-12-02 07:40
    Chaos2Frozen
    Oh wait, one more thing, I tried to speed things up and to make it as 'light' of a read as possible... Tell me if the style works...
  5. Chaos2Frozen
    2008-12-02 07:35
    Chaos2Frozen
    Lol, I exceed the PM word limit

    I'll be spliting them into 2 posts then

    Basically it's a Yuuno/Nanoha/Fate fic... Interested?
  6. Chaos2Frozen
    2008-12-02 06:35
    Chaos2Frozen
    Lowe, if you're online, drop me a sign, there's something I want you to help me take a look... And to give me your opinion...
  7. LightningZERO
    2008-11-29 09:27
    LightningZERO
    Welcome, glad to be some help. Thanks for all the pictures u post too
  8. LoweGear
    2008-11-24 10:04
    LoweGear
    Domo
  9. Chaos2Frozen
    2008-11-24 10:01
    Chaos2Frozen
    Yup. thanks man
  10. Chaos2Frozen
    2008-11-24 08:40
    Chaos2Frozen
    @Kha

    Wait? Who? what?

    *cough* Nvm that for now, Lowe I need your help again! I'm too technologically inferior to create this sig that I have in mind.

    I need you to help me turn this girl around. To make her 180 horizontal.

    Yes, I know, things you don't hear everyday

About Me

  • About LoweGear
    Gender
    Male
    Location
    3 times the passion of the usual flamenco
    Currently Watching
    I am the bone of my ganmen.
    Courage is my body, and hot is my blood.
    I have created over a thousand drills.
    Unknown to reason.
    Nor known to cowardice.
    Have withstood pain to dig many holes.
    Yet, those hands will never bring him back.
    So as I pray, "Unlimited Drill Works."
  • Signature

    On Sickness: "Like someone filled my journal with junk data and then set it to defragment and gave me the lowest priority possible."

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Join Date: 2006-10-07

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 57

All times are GMT -5. The time now is 02:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.