AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

The Chaos The Chaos is offline

ǾΝΈ ΡЇΈΈ is the Best !!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 421 to 430 of 17651
  1. Haladflire65
    2011-02-01 22:21
    Haladflire65
    Haha okay, good luck with that

    We're still trying to date the picture, he does indeed like he's 16 or something, doesn't he

    I don't dislike DBSK! Their music is just not really my tastes but I think as a group, they're fine. I just got waaaay too much Arashi in my face when I was in Japan and it drove me crazy. Seriously though, I think grabbing 6 places out of the top 10 yearly songs in Oricon's kind of too much... It makes me wonder what the music industry has come to in Japan... I think Jun's a bit too girly for my tastes I prefer guys that look at least as manly as the DBSK guys (out of them, I like Changmin's looks the best)...

    ... how can he get tired of variety shows when he's only appeared in them literally 3 or 4 times in his entire career? Tsk tsk, Masha, you should have some fun on those once in a while.
  2. Haladflire65
    2011-02-01 22:04
    Haladflire65
    Well, if you search 'download music station 090703', tons or results come up, mostly for DBSK's portion though, even though Masha was really the focus of the episode with everyone making conversation with him in their talks (including DBSK) -_- no one cares about Fukuyama outside of Japan... *sigh*

    Yep The image is indeed old, we're guessing from 1993 at the latest. Adorable picture, although he looks waaay too young to be sitting in a bar (which he was in the original picture)...

    Haha, I kind of dislike Arashi too You should've seen how angry I got when I stepped into Haneda airport in Tokyo to see a life-sized Arashi ad, then to be met with giant face shots of them playing Donkey Kong in Shibuya station... grrrr. -_- Oh definitely, but I wouldn't say Masha's active on tv, at all... he comes out on a couple music shows once in a while and that's about it -_-
  3. Haladflire65
    2011-02-01 21:17
    Haladflire65
    Hehehe, you're welcome Tell me when you watch it! I totally wanna fawn over it with you

    Aw, thanks This is one of my 5 drafts, whaddaya think? Still needs loooots of work though -_-



    True... but not really Groups like Smap and Arashi have their own friggin variety shows... Masha just doesn't like to present himself as a talent or idol, I think. He's vain
  4. hao-sama
    2011-02-01 06:47
    hao-sama
    you are super awesome btw. you like DBSK and One Piece.
  5. hao-sama
    2011-01-31 22:58
    hao-sama
    thank you!
  6. Rennir
    2011-01-31 20:07
    Rennir
    Yup yup! Uhm...I'm gonna save some of it and use the rest to buy PS CS5
    Cierra? I am officially a fan of her work now
    Oh btw, nice avatar
  7. XCryWolf
    2011-01-31 18:20
    XCryWolf
    Haha the haruhi movie is a long one, its like 2 hours and 40 mins, but its really good quality which is good for a movie that long
  8. ArabianLuffy
    2011-01-31 17:48
    ArabianLuffy
    our house is fine..

    and the arc almost gonna end
  9. Haladflire65
    2011-01-31 15:43
    Haladflire65
    Yep, Masha and DBSK appeared together once... 2009 July 3rd. It's one of my favourite eps, actually, you should see it...

    Oh, yeah, I do, around 1500, I'm guessing I'm doing it alone but with suggestions from people... it's tough >.<

    Sorry... I wish Masha would be on variety shows too! He's produced one and been in a couple episodes but not since 2007
  10. Tjaard
    2011-01-31 13:42
    Tjaard
    Or you buy a notebook or put the tv in front of your bed (myself) xDD

    Happy you like them, this time was a little harsh make them (renderizing all the chibi was a real pain) ^_^'

    Is better see them fast before you see the thing that "all we know" Teach do

About Me

  • About The Chaos
    Gender
    Female
    Location
    away from you
    Interests
    watching anime ...tv
    Occupation
    Don't Know yet >_>
    Currently Watching
    watching too much animes and lazy to write -_-
    Favourites
    *** ■ One Piece and Gintama are the Best ■ ***
    and Of course ナナ
    3) Rurouni kenshin ♥
    4) Code Geass R1 R2 ★
    5) D.gray-man (^ω^)
    6) Hana yori dango ♫
    7) Arakawa Under the Bridge ✖
    8) Gundam00
    9) Saiunkoku Monogatari (;゚Д゚)
    10) YOTSUBA& (Manga)
    11) Marmalade Boy (・ω・`)
    12) Nodame Cantabile
    13) Ouran high school Host Club (*゚ー゚)
    14) Death Note (,,゚Д゚)
    15) School Rumble
    16) Claymore ( #`Д)
    17) Seto no hanayome
    18) Itazura na Kiss ღ
    19) Full Moon wo Sagashite
    20) Kare Kano
    21) Azumanga Daioh
    22) 『Clannad』 Special place in my heart

    ....there alot more i forget about And (ಠ_ಠ)☞ I Drooped .....^_^""
  • Signature

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 2014-05-13 11:55
  • Join Date: 2007-04-09

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 283

All times are GMT -5. The time now is 23:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.