AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

Mr Hat and Clogs Mr Hat and Clogs is offline

Troublemaker Fanclub

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 111 to 120 of 185
  1. Mr Hat and Clogs
    2011-12-08 23:14
    Mr Hat and Clogs
    Haxor spec! Well I guess if you play it again you can try something that isn't completely OP. :P I guess if the Dragon breaths on you and gets one swing in you'd be screwed, so its kind of battle of the Alpha Strikes. Yeah, keep the masks handy imo you can combine them for another mask.

    What difficulty do you play on? Master?

    Yeah that's one thing I dislike in regards to the US at times, something happens there and it gets forced onto everyone else. It's a bit of a double edged sword really.
  2. RWBladewing
    2011-12-08 22:27
    RWBladewing
    I am actually playing on PS3 (video card on this computer sucks and I prefer to sit on my couch while playing games instead of at the computer) so I didn't get the most recent patch yet. My health is just under 400. I've seen quite a few Draugr Deathlords, they seem to show up as bosses in dungeons a fair amount. The first one made me use a couple potions with his damage but they've kinda gone down the route of everything else, haha. Their shouts don't work on me either, I'm assuming certain stats of mine are too high for me to be affected.

    Oh and, the other thing I forgot to mention about why I find dragons so easy so far - my power attack staggers them. They don't even GET a melee attack because they are basically stunlocked until dead, lol.

    Yeah I have held onto all the masks. I actually don't sell any unique named items at all. Especially because money is no issue. I have over 50k gold even after buying the house for 25k in Solitude. One of the masks I actually keep with me at all times, 20% better prices and 20 extra carry capacity has been useful more than once.

    Yeah I know, I fear the filter stuff won't be buried here though because so many people are so stupid and just vote on stuff without reading it. And if it does pass the US is gonna try to force it on everyone else in the world because that's what we do. Sigh. I hate people.
  3. RWBladewing
    2011-12-08 19:03
    RWBladewing
    Right on cue the first dragon I encounter today is an Elder Dragon. Took 3 hits to kill him. His breath while flying did...kinda decent damage to me. Didn't see his ground attack because he was concentrating on a mammoth instead of me. I doubt he would have been able to kill me though, all things considered, lol. It's up to Ancient Dragons now to not be pushovers, lol.

    Try to avoid any spoilers of upcoming fights or anything to do with the story if you reference that book though heh, I am still so far behind in the story.

    I actually would definitely like to move to Australia, my main issues are that I'd have no job and I don't agree with the censorship rules there (not that I agree with the ones here either, lol).
  4. RWBladewing
    2011-12-08 10:45
    RWBladewing
    Hmm, I am confused now. Blood Dragons are supposed to be stronger than Frost Dragons? I have been getting Blood Dragons since like lv 15 and didn't see Frost till significantly later. I've been able to 1-shot Bloods for a while now and they don't deal like, any damage to me (again maybe bugged resistances are why frost breath does hurt me).

    I'm actually wondering if the dragon in Whiterun was a bug too. Nobody else I have talked to has ever been attacked in a gated/instanced city and it acted kinda weird. Just sat on top of the blacksmith shop firing at me for a while then landed right next to it. No circling or attacking people at different places in the town like the rest of them have. Either way, it's pretty awesome that that actually happened, it seems really rare regardless of whether it's a bug, haha.

    EST actually, one hour ahead of CST. I hope to move elsewhere in the somewhat near future though so maybe that won't be permanent, haha.
  5. RWBladewing
    2011-12-08 10:05
    RWBladewing
    Nope, still just seeing Frost Dragons. Like the one who randomly attacked Morthal just as everyone was walking home for the day and killed multiple shopkeepers, and even an enemy I was supposed to kill for a quest, thereby advancing the quest for me and leaving me with no idea what the hell just happened. Or the one who attacked Whiterun, whose corpse continued to sit next to the gate and go ragdoll-ing into weird positions and lag my game every time I entered the city, for over 2 in-game months before it finally despawned. Or the one who randomly attacked the Mages College during its main questline where Winterhold was ALREADY under attack, and made me miss half the dialog because of its roaring and its battle music. (That quest ended poorly for another reason too, those mobs that spawn in town killed both my horse and the drunk npc that gives you a quest to find someone in Riften which I hadn't completed, and I didn't realize until it was already too late to go back and re-do it. Damn horse needs to STOP aggroing everything from a million miles away, lol. Also I find it extremely funny I am now the Archmage and can't even cast anything but the most basic spells.) Or the countless bugged Backwards Teleporting Turbo Dragons I have encountered that are impossible to even hit let alone kill. Uh, what was I saying again? Oh yeah, fun experiences with dragons, lol.

    I did have an awesome fight with a Frost Dragon before I was this geared though. Hiding in a tower sniping at him with arrows and fire breath shouts, till his health got low enough that he crashed to the ground, then whirlwind sprinting up to him in between breath attacks to deal the last couple hits. Whole thing took like 10 minutes and felt epic throughout.

    Had another weird experience the other day too where a courier gave me the inheritance of someone who died whose name I didn't recognize, looked it up and he was one of the low ranking Companions guys. Not exactly sure how that happened since I wasn't using him as a follower or anything. I have seen them randomly fighting out in the world sometimes, maybe he randomly got killed by an enemy he was fighting somewhere half the world away from me?

    I'll probably at least look at both those games in-depth then if not try them. I considered trying to get into the TOR beta but I feel like that'd spoil the game for me if I saw half the storylines before the game was even out for real. Still will probably need to get friends to try it with me though. Would be so much easier if I didn't live exactly on the opposite side of the world from you, haha.
  6. RWBladewing
    2011-12-08 07:59
    RWBladewing
    I have no idea about the actual damage numbers I'm doing, my axe's power is listed as 280 or 290 I think but I don't know if that's actual damage or whatever. I am lv 36. Half or more of that is just from smithing and enchanting lol. I have not even completed the quest to learn about the history of Alduin or how to beat him yet. I just met the blades people. Lol. Like I said, lots of sidequests.

    I have killed 3 Dragon Priests so far, including the one in Labyrinthine who I just got to yesterday. I uh...stopped time with my shout and killed him in 2 power hits + 1 normal hit without him dealing a single point of damage to me. Pretty certain I could have 1-shotted him if I'd popped Berserker Rage (orcs ftw). Like I said, I am apparently OP, lol. I tend to procrastinate or just not ever end up min-maxing my character, did the opposite this time, and it worked, lol.

    I did encounter a 4th one named Krosis much earlier on when my gear was significantly worse (was actually the first one I encountered); randomly popped out of a tomb and started attacking me after I killed a dragon on the world map. He was the only enemy I've had to run from. Have to go back and kick his ass soon.

    As far as magic schools, I actually feel like frost is bugged damage-wise. I can tank tons of fire hits and fire is supposed to be pure damage, but I can only survive about 2 hits from high level frost spells.

    I am considering trying TOR. It pretty much depends on whether or not I can convince any IRL friends to play with me. If not, probably not, as the whole playing alone or with random people killed WoW for me faster than anything else. Is the story as good as some people say? That above anything else is what would separate it as an actual game instead of a soulless cash grab clone grindfest like Rift.

    Hmm, haven't been following Secret World but if it's similar to the Cthulhu Mythos I am interested.
  7. RWBladewing
    2011-12-07 14:38
    RWBladewing
    Hey, how are you liking Skyrim? I haven't looked in the thread here at all to avoid spoilers but have seen that you've posted in it. I pretty much do nothing but play it in my free time now, haha. I kinda....broke it though. Decided I was gonna play differently than Fallout 3 and do as many sidequests as I could before getting bored of them and continuing with the main story. That...resulted in me having full legendary dragonplate armor, a daedric battleaxe with 80 2-hander skill, and over 120% bonus damage to 2-handers from high-level enchantments, before even finding the horn for the Greybeards. I can now 1-shot nearly anything including named Dragon bosses and nothing besides very high level frost mages in random dungeons can damage me faster than my health regenerates let alone kill me. Oops. It is pretty hilarious though and I enjoy seeing that my effort was rewarded. They sure did make blacksmithing way too easy to level though, haha.
  8. Westlo
    2011-08-14 02:41
    Westlo
    Yeah I was that human female mage in Concept, and yep the PVP QQ was always a good way to entertain yourself lol.

    Yeah that scorecard was some wsg game, I saw what ever that guys name was post it in the BR forums and than went to SH saying "lololol rp and posted that pic". Of course it just went on from their lol.

    As for Concept I think the raid leader took the "core" members of the group and transferred servers, not every one of the core members left though. No idea why he did it but I was only playing TBC for Arena @ the time anyway since I got burnt out of raiding by AQ Trash before C'Thun and than Naxx. I don't think I could ever do a raiding schedule again..
  9. Mayaka
    2011-08-05 06:42
    Mayaka
    hi~~~~~~~~~~
  10. Last Sinner
    2011-07-28 22:23
    Last Sinner
    All the links for all 4 parts of the History of Anime panel and G is for Robots: An Explanation panel are in this thread.

About Me

  • About Mr Hat and Clogs
    Gender
    Male
    Biography
    Compulsive Gamer! Adobe Noob!
    Interests
    Computer Gaming, Graphic Design, Reading.
    PC Configuration
    Something horribly overpriced... i5 2500K, 8GB Ram,670GTX.
    Currently Watching
    Code Geass R2
    Bleach
    ... many more But those are the main two at the moment.
  • Signature

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 00:21
  • Join Date: 2007-04-11

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

All times are GMT -5. The time now is 01:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.