AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Moderator

monir monir is offline

cho~ kakkoii

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 691 to 700 of 899
  1. incorrupts
    2009-06-08 13:47
    incorrupts
    ok, i think i came back for good this time. 8D
    And you did promise me something two weeks ago, i suppose it is time for the romance geass to re-open again, like you did promise me, right? 8)
  2. Irkalla
    2009-06-08 09:29
    Irkalla
    Bwahaha, I read minds! I'm going to wait for the dvd though, I kinda developed a cinema phobia duo to people who can't appreciate good "reviews" during a movie

    Yeeeey! FUCKIN CRAZY GUIZ, FUCK!!! The Engrish in it is nice too! And np..hoping you won't avoid me after watching it

    I only really read the shipping threads of macross...and that was a pretty good tragicomedy for me. It got pretty nasty and insulting in some places..Not to mention that the Sherly club is still stalking some users or ex users for not liking their goddess XD

    Well mecha animes usually include many different things that I fancy, but I'm not actually a fan of mecha itself. Mecha is just a tool to start warfare and all the drama that follows it...Yeah I like drama, warfare, space, the fact that it isn't always good vs evil but just shades of grey, romance, antagonists with a personality, girls who can actually fight/pilot and cool bishounens of course! I don't mind angst as long as it doesn't get Kira Yamato or Heero lvl XD And Mecha wise, I only ever shipped one yaoi pairing!!!(tieria and lockon..alto and michael were to piss people off ) Others were all hetero!!
  3. Irkalla
    2009-06-06 14:52
    Irkalla
    Hmmm, is it maybe Hangover? I remember seeing the trailer some days back and it did look like what you said. Some guys got a baby or something and a guy carrying the baby in a kangaroo (or how do you call that) hit the car door in teh baby, ouch (if I remember right!)

    Detroit metal city is pure awesome off-color crack. We have this guy who wants to do the first but ends doing the later duo to certain circumstances. Also the ova soundtrack is awesome, minus the amai koibito song of course

    I kinda have my doubts too, but I'm hopeful at least. The whole anime storyline didn't impress me that much either though, I thought it was pretty mediocre duo the bad antagonist cast, so continuing this nonsense would more or less turn me off I'm looking more forward to the gundam movie.
  4. Irkalla
    2009-06-03 20:43
    Irkalla
    Yep, sounds like major trouble, even worse for you guys to actually read all that through and clean up the mess. Haha, don't get all relaxed now..there is still a mf movie coming up and you still have chances to see the sprouting of some new green imps with living dynamic hair dancing in kabuki :O

    Pedobear approves!

    Well everything remotely funny still makes me laugh like usually, but it doesn't have as much of an impact as good ol' off-color humor Lol, groping practice? Haven't really watched much comedy animes, but out of all, Detroit Metal City was the most hilarious one.
  5. Irkalla
    2009-05-29 10:45
    Irkalla
    Dreadful shipping wars? Don't tell me it was worse than in Macross F, cause that was absolutely horrid. People just couldn't fathom that AltoxMichael was the otp and kept bringing up Ranka and Sheryl!!!! Can you believe that!? :OOOOOO

    I'm prepared for that. Well, since we already established the existence of "Internet feelings that can be hurt" I'm not really surprised about the punching and all. Definitely must have some very profound meaning for those people.

    LOL, that is kinda funny....well and poor Monir But seriously, all the hotel scenes ware the most hilarious thing in the movie. Everyone who thinks otherwise is either a homophob, humourphob or both And yes, if those two were hot bishonen it would have been more than fabulous, just not funny.

    Also what is a hardcore comedy in your books then, an example would be sufficient. The only thing that beats Borat for me is Jackass
  6. incorrupts
    2009-05-29 02:15
    incorrupts
    Well, if i am not partying hard, i usually browse around that time too. 8D //means, Monday-Friday-ish usually ~
    Alrght, thanks ~
  7. incorrupts
    2009-05-29 02:09
    incorrupts
    Oh you are online, early morning in my time. 8D
    Anyway, i need to leave for uni, do you think you can be online later (as later, later, as nght-timeline in my hour, like 10++ hours from now) so we can open a certain thread somewhere? |D
  8. incorrupts
    2009-05-28 16:41
    incorrupts
    Most revealing comment ever, i am in revealing-awe. lol

    Anyway, i shall watch the rest tomorrow and leave a review for you. Stream apparently hates me or something. Oh well. 8D
  9. incorrupts
    2009-05-28 16:25
    incorrupts
    Yeah, you "said too much." More, than REM's Losing my Religion "too much" actually. 8D
    Lol, monir you honestly suck at giving away spoilers, honest. I am pretty sure certain people do appreciate that though. |DD
  10. incorrupts
    2009-05-28 16:16
    incorrupts
    Who said, that it is bad, saying big words? I am telling you, at times it can be hot. But well, one must know when to stop. 8D

    Oh, yeah, that is quite truthful at times. Well, Motoko seems alright for now, for some reason her figure reminds me of Misato from Eva. {now, Misato was cool. Almost as cool as Asuka, i will dare to admit.}

About Me

  • About monir
    Biography
    Living life as it comes with little or no complaints
    Location
    3rd Planet
    Interests
    Sports, Motor Biking, Anime
    Occupation
    Enforcement
    PC Configuration
    I7-4820K 3.7 GHZ, 16 GIG RAM, AMD RADEON 7870 2GB DDR5, 128GB ADATA SP900 SATA III 6.0Gb/s SSD. In other word, FAST!
  • Signature
    Eat and sleep! Sig by RRW.
    Nanatsu no Taizai! Why haven't you watched it?
    Executive member of the ASS. Ready to flee at the first sign of trouble.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 2015-08-22 13:39
  • Join Date: 2003-11-03

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 63

All times are GMT -5. The time now is 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.