AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Graphic Designer

Mr.Raw Mr.Raw is offline

So damn lazy...ლ(ಠ益ಠლ)

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 2011 to 2020 of 3151
  1. Uchiha Soul
    2010-02-28 09:47
    Uchiha Soul
    yeah ALL of ya are the same
    evil smiley like this:

    itz not like im lazy but i dont feel like going 2moro

    and who told ya that Lazy girls sitting home just cleaning and cooking .. no sweety now a days girls dont clean and cook for their partners ...

    Tell me more about your dream girl
  2. Uchiha Soul
    2010-02-28 09:29
    Uchiha Soul
    you EVIL

    loool .. cool
    but 2moro is Monday .. i dont wanna go to work and college
  3. Uchiha Soul
    2010-02-28 09:23
    Uchiha Soul
    I said ANYTHING .. anything means anything

    why you always teasing me?
  4. Uchiha Soul
    2010-02-28 09:09
    Uchiha Soul
    aww .. how sweet you are

    so how are you? .. anything new in your life?
  5. Uchiha Soul
    2010-02-28 08:59
    Uchiha Soul
    you made me laugh

    Thanx
  6. Tsuyoshi
    2010-02-28 08:53
    Tsuyoshi
    Idk if I should be connected to the PSNetwork for that but my name on the PS3 is the same as my username Yoko Takeo. I only came today because there was some spreadsheet updating that needed to be done and that takes hours off my day, hours that I need for other things
  7. Tsuyoshi
    2010-02-28 08:45
    Tsuyoshi
    Lol, believe me, it really sucks, but at least my sister's shipping me hers so I should survive. Just no PS for two weeks And yeah, one year to change my username. I thought it was six months. That's what the rules said when I first changed it. IT WAS A TRAP.

    I don't unfortunately. I've never been a huge fan of FPS's either tbh. The only one I liked was Goldeneye 007 for the N64. Nothing can ever top that game imho. What sucks is that my N64 is now out of commission too D=

    Btw, I'm writing this from work. Yes. It's Sunday. I know. But I'm about to leave anyways
  8. Uchiha Soul
    2010-02-27 14:44
    Uchiha Soul
    girls always the fastest and the smartest
    aww you are sweet Rewie .. thanx for remembering me

    same here
  9. Aimingan12
    2010-02-27 11:56
    Aimingan12
    Well it looked 10 better then you current sig imo
    The unsafe version looked better but *sigh* AS doesn't allow over limit sigs which I agree with you kinda sucks
  10. Tsuyoshi
    2010-02-27 11:11
    Tsuyoshi
    That's the thing! I wanted to do that a couple of days ago since it was six months since my last change. Only to find that the rule got changed and you can only change username once a year istead of six months. I bet the rule will get changed again and it'll be every 2 years after I wait another 6 months.

    No sig yet I'm afraid D= My comp came down with a fatal virus and it'll be two weeks before I get a new one. Look forward to it Until then I'll be on the ps3, like I am now

About Me

  • About Mr.Raw
    Gender
    Male
    Biography
    I am a gentleman. ಥ⌣ಥ
    Location
    ᶘ ᵒᴥᵒᶅ...hehe
    Interests
    Photoshop, Gaming, Science, Fitness and Human emotion/behaviour. >‿‿<
    Occupation
    Student, Chemical Engineer
    PC Configuration
    Intel core i7-2600K 3.40Ghz CPU; 8 GB RAM; AMD Radeon HD 6870 1 GB DDR5 VIDEOCARD; Windows 7 (64 bit version) OS
    Avatar & Signature
    Avatar: Angry Yumin ;O (Sun-Ken Rock) Signature: Sun-ken Rock
    Currently Watching
    One Piece
    Coppelion
    Ore no Imouto

    To be Watched:
    Durahara!
    Puella Magi Madoka Magica
    Deadman Wonderland
    Kara no Kyoukai
    Fate/Stay Night
    Evangelion
    Inuyosa
    Favourites
    Anime:
    Code Geass (best anime IMO)
    One Piece
    Baccono!
    Black Lagoon
    Cowboy Bebop
    Shingeki No Kyojin
    Beelzebub
    Darker Than Black
    Afro Samurai
    Full Metal Panic!

    Manga:
    Sun-ken Rock
    The Breaker
    Shingeki No Kyojin
    Needless
    Beelzebub
    EyeShield 21
    Bakuman
    Highschool Of The Death

    Manwha:
    The God of High School
    Tower of God
    Noblesse
    Girls of the Wild
    Special Martial Arts Extreme Hell Private High School
  • Signature
    Announcements:
    Resource Package is done!
    Recent work: Thread Banner

    _____________________
    My Graphic Works:
    Mr.Raw's Mansion
    (click the signature )
    Random info:
    Avatar: Angry Yumin
    Signature: Sun-Ken Rock

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 07:35
  • Join Date: 2008-06-11

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 134

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Mr.Raw Using...
Home Page
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000623349161
This Page
http://forums.animesuki.com/member.php?u=80506

All times are GMT -5. The time now is 10:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.