AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Graphic Designer

Mr.Raw Mr.Raw is offline

So damn lazy...ლ(ಠ益ಠლ)

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 2051 to 2060 of 3151
  1. Haladflire65
    2010-02-16 16:31
    Haladflire65
    Hey, wassup? Long time no see
    Thanks for the rating on the sig... The render was actually cut off on the left side and I also didn't want it to look too full and chaotic.... And no, K-Babyy's sig isn't bad at all! FMA FTW
  2. Mon Cheri
    2010-02-16 16:23
    Mon Cheri
    P.....? I don't get it
  3. Mon Cheri
    2010-02-16 16:01
    Mon Cheri
    Shit, someone remembered...
    haha no really, sorry 'bout that. It's just that my cs4 totally committed suicide short time before christmas, and.... I was too scared to tell anyone about it Well I'll make it up to you, by giving you a birthday present September 17 Or maybe before that, who knows?! OOoooOOooh it's mystical! Btw, just so you know I've already found the perfect render for you....... but I'm not going to let you see it.
  4. Uchiha Soul
    2010-02-16 15:59
    Uchiha Soul
    told ya it was great .. i had lots of fun but im gonna tell you the details when you turn 22 or 24
  5. K_Babyy
    2010-02-16 15:44
    K_Babyy
    Okayy lol, this better? =]
  6. elindir
    2010-02-16 15:31
    elindir
    Is there a way to get rid of the writings on this pic? I want to make a signature image from it.
  7. Uchiha Soul
    2010-02-16 15:31
    Uchiha Soul
    why?!

    my date no details for ya
  8. Uchiha Soul
    2010-02-16 15:22
    Uchiha Soul

    awww Why?!! what about your date?!

    mine WAS greaaaaat
  9. Aimingan12
    2010-02-16 15:13
    Aimingan12
    I should follow your footsteps then Godlike
    Monk? Nope
  10. Aimingan12
    2010-02-16 15:04
    Aimingan12
    Nope
    I hate Vday but it went by good. A friend was my date and after dinner she became my gf
    (I broke up with my last gf before at the end of December)
    How was your Valentine's Day?

About Me

  • About Mr.Raw
    Gender
    Male
    Biography
    I am a gentleman. ಥ⌣ಥ
    Location
    ᶘ ᵒᴥᵒᶅ...hehe
    Interests
    Photoshop, Gaming, Science, Fitness and Human emotion/behaviour. >‿‿<
    Occupation
    Student, Chemical Engineer
    PC Configuration
    Intel core i7-2600K 3.40Ghz CPU; 8 GB RAM; AMD Radeon HD 6870 1 GB DDR5 VIDEOCARD; Windows 7 (64 bit version) OS
    Avatar & Signature
    Avatar: Angry Yumin ;O (Sun-Ken Rock) Signature: Sun-ken Rock
    Currently Watching
    One Piece
    Coppelion
    Ore no Imouto

    To be Watched:
    Durahara!
    Puella Magi Madoka Magica
    Deadman Wonderland
    Kara no Kyoukai
    Fate/Stay Night
    Evangelion
    Inuyosa
    Favourites
    Anime:
    Code Geass (best anime IMO)
    One Piece
    Baccono!
    Black Lagoon
    Cowboy Bebop
    Shingeki No Kyojin
    Beelzebub
    Darker Than Black
    Afro Samurai
    Full Metal Panic!

    Manga:
    Sun-ken Rock
    The Breaker
    Shingeki No Kyojin
    Needless
    Beelzebub
    EyeShield 21
    Bakuman
    Highschool Of The Death

    Manwha:
    The God of High School
    Tower of God
    Noblesse
    Girls of the Wild
    Special Martial Arts Extreme Hell Private High School
  • Signature
    Announcements:
    Resource Package is done!
    Recent work: Thread Banner

    _____________________
    My Graphic Works:
    Mr.Raw's Mansion
    (click the signature )
    Random info:
    Avatar: Angry Yumin
    Signature: Sun-Ken Rock

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Yesterday 05:58
  • Join Date: 2008-06-11

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 134

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Mr.Raw Using...
Home Page
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000623349161
This Page
http://forums.animesuki.com/member.php?u=80506

All times are GMT -5. The time now is 05:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.