AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Graphic Designer

Mr.Raw Mr.Raw is offline

So damn lazy...ლ(ಠ益ಠლ)

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 2881 to 2890 of 3167
  1. Lord Uiruu
    2009-07-10 20:04
    Lord Uiruu
    i mean you can stop working on it if you want to
    i have lots of ones i can use already
  2. Lord Uiruu
    2009-07-10 12:13
    Lord Uiruu
    thats okay. you dont have to finish it
  3. incorrupts
    2009-07-09 10:36
    incorrupts
    Lol, you know me that little {unless you have seen my greatness in Geass section from a long time ago, haha} and you flatter me so much, quite a strange analogy, haha. But thank you.

    Yep, you can list Greece too i suppose. 8D
  4. incorrupts
    2009-07-09 10:04
    incorrupts
    Feel free to, but what do you mean "people like me"? As in, awesome and epic ones i guess? Haha, kidding. {no, i am not 8D}
    Btw, you are from Europe as well? Ha, nice. Holland huh? Greece here ~
  5. KimmyChan
    2009-07-09 10:02
    KimmyChan
    I don't have them made for me, nor do I make them myself

    I just find them via random searches online at various image hosting websites
  6. incorrupts
    2009-07-09 09:58
    incorrupts
    Yeah, she is my fav Geass girl and probably one of m fav fiction girls ever, man, she could even top Asuka and Yoko in my list. Probably does. 8D //yeah, i am a girl that loves kick-ass mech-girls, check that one out, haha. 8D
  7. incorrupts
    2009-07-09 09:52
    incorrupts
    Haha, trust me, it did not sound gay, you were just in a good mood, nothing wrong with that. 8D

    p.s nice Kallen sig, that girl rocks ~
  8. elindir
    2009-07-09 05:54
    elindir
    Probably because I don't know how to use it.
  9. elindir
    2009-07-09 04:05
    elindir
    All right. The one I'm using currently was made with Microsoft Picture Manager. xD
  10. elindir
    2009-07-08 16:52
    elindir
    Which signature are we talking about? If the blue one with the girl's face on the left than yeah, I used Paint. If about the one I'm currently using, than that's not true.

    Well, I'm surr I could do better if I would take the time and actually start learning how to use Photoshop, but I don't think I would like to do that these days.

About Me

  • About Mr.Raw
    Gender
    Male
    Biography
    I am a gentleman. ಥ⌣ಥ
    Location
    ᶘ ᵒᴥᵒᶅ...hehe
    Interests
    Photoshop, Gaming, Science, Fitness and Human emotion/behaviour. >‿‿<
    Occupation
    Student, Chemical Engineer
    PC Configuration
    Intel core i7-2600K 3.40Ghz CPU; 8 GB RAM; AMD Radeon HD 6870 1 GB DDR5 VIDEOCARD; Windows 7 (64 bit version) OS
    Avatar & Signature
    Avatar: Angry Yumin ;O (Sun-Ken Rock) Signature: Sun-ken Rock
    Currently Watching
    One Piece
    Coppelion
    Ore no Imouto

    To be Watched:
    Durahara!
    Puella Magi Madoka Magica
    Deadman Wonderland
    Kara no Kyoukai
    Fate/Stay Night
    Evangelion
    Inuyosa
    Favourites
    Anime:
    Code Geass (best anime IMO)
    One Piece
    Baccono!
    Black Lagoon
    Cowboy Bebop
    Shingeki No Kyojin
    Beelzebub
    Darker Than Black
    Afro Samurai
    Full Metal Panic!

    Manga:
    Sun-ken Rock
    The Breaker
    Shingeki No Kyojin
    Needless
    Beelzebub
    EyeShield 21
    Bakuman
    Highschool Of The Death

    Manwha:
    The God of High School
    Tower of God
    Noblesse
    Girls of the Wild
    Special Martial Arts Extreme Hell Private High School
  • Signature
    Announcements:
    Resource Package is done!
    Recent work: Thread Banner

    _____________________
    My Graphic Works:
    Mr.Raw's Mansion
    (click the signature )
    Random info:
    Avatar: Angry Yumin
    Signature: Desert Punk

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 2015-07-14 10:31
  • Join Date: 2008-06-11

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 134

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Mr.Raw Using...
Home Page
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000623349161
This Page
http://forums.animesuki.com/member.php?u=80506

All times are GMT -5. The time now is 22:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.