AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Members List

Notices

*Author

Hari Michiru Hari Michiru is offline

Insane Fangirl

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 111 to 120 of 157
  1. Amirali
    2008-09-03 14:53
    Amirali
    You like Sayanora Zetsubo Sensei too! That's awesome. You have good taste....
  2. Ichigo&Rukia
    2008-09-03 03:54
    Ichigo&Rukia
    Yeah. I LOVE robots. If they resemble rabbits I'll love it more
  3. blue skies
    2008-09-02 22:12
    blue skies
    lol, yeah, we should do a collaboration sometime. That would be all sorts of silly fun.

    Oh my God yay, you're going to try it! I think I'm going to start Sayonara Zetsubou Sensei too; I've got a lot on my plate right now, but one light-hearted thing couldn't hurt. Thanks for the rec .
  4. Ichigo&Rukia
    2008-09-02 07:39
    Ichigo&Rukia
    and then she can become a super cool robot..
  5. blue skies
    2008-09-01 20:41
    blue skies
    lol, I know exactly what you mean. If I see something that looks like it belongs in an MSN conversation, I won't even read it. I just lol and worry for the future of the English language. Original characters are almost never done well, imho. Or at least I've never read one that fits in well with the story. They just seem a little pointless. I finished Haruhi early last month, but I actually haven't read any fics. I can see where Kyon might give you a headache, but you should totally write one anyway.

    I should write a fic; it may actually help improve my writing, and I'd actually contribute something to a fandom for a change. Kill two birds with one stone xD. It'll take me forever and a day, but I think I will write one. Thanks for the suggestion, this may change my life. Seriously.

    RE: Nabari no Ou. Well... I've been fangirling all over it since I first discovered it earlier this summer xD. Nabari is a wonderful series, but if you're thinking of trying it out, I'd tell you to go for the manga. The anime is very good too (both are currently ongoing), but the manga is definitely superior. It's classified as a shounen series, but I don't know of a guy who reads it xD. There's not really much action at all, and it's much more focused on the relationships and personal problems of the characters than the fighting. I find it depressing, especially in recent chapters/episodes, and there are a fair amount of shounen-ai overtones and bishies. So if you don't mind angst ahoy and some pink-haired fabulous, absolutely give it a try. I would love someone to fangirl with, lol. And I've heard good things about Sayonara Zetsubou Sensei--what's it about? Should I be watching?

    Thanks for telling me. I'll definitely be reading it.
  6. blue skies
    2008-09-01 12:56
    blue skies
    Yeah. Kubo can just, you know, bring Kaien back anytime he wants. I would love it. He's so much more appealing than Ichigo. Let me know when you get it posted, I'd love to read it.

    Nah, I've never written any fanfic. Though I've wanted to write some for Nabari no Ou, because there are like none for that fandom. I do love reading them when the author gets the characters right and has a great plot or just flat-out writes well. I've read so many that make me go "omg, you can't even string together a simple sentence and you're raping the characterization!!!", you know? Most of those seem like they're written by twelve-year-olds. So it's always nice to find one that's a real gem. And I'm sure yours will be.
  7. blue skies
    2008-09-01 12:31
    blue skies
    Ohhhh, ok. That makes sense now.

    Rukia-centered is still good though. She's awesome enough to stand on her own in a fic. She doesn't need a man.
  8. blue skies
    2008-09-01 12:11
    blue skies
    lol, deadlines do help, but I don't always meet them xD. For as much as I say I like to stay busy, I'm really incredibly lazy. I have like twenty things I should be doing right now that I'll probably just neglect until eleven o'clock tonight xD. Long weekends really bring out the procrastinator in me.

    This may be a stupid question, but how do you tell the difference between perfect pitch and relative pitch? Maybe it just takes a very well-trained ear. Violin is definitely my favorite thing to hear if I'm listening to classical or orchestral music. Though cello is a close second.

    And I didn't know you wrote fanfic! Is it KaiRuki???
  9. dec4rhapsody
    2008-09-01 11:42
    dec4rhapsody
    Sigh...gotta go now (sleepy)...
    I do like Lelouch, but his Zero-mode is ...laughable (remember maniac laugh+unhuman body movements...)
    SuzaEuphie is my OTP (damn Lelouch...), GinoXKallen the OTCP, LelouchCCKallen the OT3...
    Lelouch is too dangerous for mortal women I suppose~


    Oh, my Chinese wasn't better when I returned to China in 1999~
  10. dec4rhapsody
    2008-09-01 11:24
    dec4rhapsody
    I couldn't imagine that Turn 21 seemingly turned out well-received in animesuki.com. The Chinese boards I went to were all "WTF".
    Stop messing up with the characters, Taniguchi. Man, he's already ruined Suzaku in R2. And the f****-up boy joining Lelouch for reasons the scriptwriter probably didn't come up with won't help. (Hopefully it gets revealed in future sound episodes...)
    I'm fine if they want to ship SuzaLelou, which will put an end to those nasty shipwars. After all, Lelouch is a siscon, and gay. Sigh, why did all the female characters I like fall in love with that jinx or die at his hands?
    Someone gimme Euphie and Shirley back...
    Sorry that I sound so uncivil, I'm just too pissed off. And if they decide to kill Kallen I'll just be too glad to drop the series.

    PS: If you know Chinese, you'll get this expression.

About Me

  • About Hari Michiru
    Gender
    Female
    Location
    Home of the 2010 Olympics
    Currently Watching
    Spice and Wolf
    Claymore
    xxxHolic
    Tsubasa Resevoir Chronicles
    Bleach
    Favourites
    Code Geass
    Neon Genesis Evangelion
    The Melancholy of Haruhi Suzumiya
    Nodame Cantabile
  • Signature

    Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 2011-02-10 20:16
  • Join Date: 2008-07-12

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 10

All times are GMT -5. The time now is 14:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.