AnimeSuki.com Forum

AnimeSuki Forum (http://forums.animesuki.com/index.php)
-   General Chat (http://forums.animesuki.com/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Cute!! (http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=1432)

Cammie 2003-11-22 22:31

Cute!!
 
A friend sent me this...

http://lovepucca.net/swfs/pucca_flash_6.swf


http://lovepucca.net/swfs/pucca_flash_8.swf

Enjoy!!!
Cammie

gravitation 2003-11-22 22:37

lol! kool! everyone loves pucca! i have a pucca jacket even tho its for girls :D ^_^...dont get to wear it much tho coz i dont want my parents to know im gay and i think that would give it away lol! oops a tad bit off topic....anyway gara is kool (thats the guys name rite?) ^_^

Sakura-chan 2003-11-22 22:55

What exactly was it? Weird. :eyebrow:

ChibiDusk 2003-11-22 22:57

Heh, cute, but more funny I find...
[damn you Sakura :p
You stole my title of 'youngest member', lol]

Cammie 2003-11-22 23:04

http://quizme.stvlive.com/color/quiz.php


ChibiDusk: you didn't like it? well try this test!!! lol

ChibiDusk 2003-11-22 23:09

Oh, you misunderstood.
I do like it, very funny ^^

gravitation 2003-11-22 23:09

lol cammie i just did that test and im blue!! yay woot woot! :D lol i just saw the second pucca thingy, that was also funny, ya know the guy is his name gara or haru or sumin?
Quote:

You give your love and friendship unconditionaly. You enjoy long, thoughtful conversations rich in philosophy and spirituality. You are very loyal and intuitive.

ChibiDusk 2003-11-22 23:13

Im:

BLUE
You give your love and friendship unconditionaly.
You enjoy long, thoughtful conversations rich in
philosophy and spirituality. You are very loyal and intuitive.

Cammie 2003-11-22 23:21

I'm

YELLOW

You are very perceptive and smart. You are clear and to the point and have a great sense of humor. You are always learning and searching for understanding.

ChibiDusk 2003-11-22 23:23

My friend on msn got yellow too.
Blue and yellow are just so popular ^^

gravitation 2003-11-22 23:25

OMG i got the same as chibidusk woohoo! ^_^i have a feeeling that this thread wont last long.... lol but i hope it does coz its fun talking about random things...so anyway POWER TO THE BLUES!

ChibiDusk 2003-11-22 23:31

http://server4.uploadit.org/files/221103-blueyell.png

Sakura-chan 2003-11-22 23:32

Quote:

[damn you Sakura :p
You stole my title of 'youngest member', lol]
:p :D
YELLOW

You are very perceptive and smart. You are clear and to the point and have a great sense of humor. You are always learning and searching for understanding
:p

gravitation 2003-11-22 23:34

I VOTE BLUE although i may be a tad bit too young...but dont worry its only by a few years! 18 grrr!
lol chibidusk that pic is kool! VOTE FOR BLUE AND GET FREE GLUE !!! AYAYA

ChibiDusk 2003-11-22 23:37

VOTES:
Blue: 2
Yellow: 2

[we are getting way off topic :S]

gravitation 2003-11-22 23:39

Quote:

[we are getting way off topic :S]
yeah but it started off off topic kinda near the begining then just spiraled out of control!
blue is in the leaD!!!
dont forget
VOTE FOR BLUE GET FREE GLUE

pst chibidusk...we can promise them glue rite?!

aquilus 2003-11-22 23:39

I got violet ... sounds a bit like me.

"You surround yourself with art and music and are constantly driven to express yourself. You often daydream. You prefer honesty in your relationships and belive strongly in your personal morals."

And that stuff you posted way up there wasn´t a bit cute, just stupid, although that is a matter of taste. And there is no such thing as getting too far out of topic ... ;)

ChibiDusk 2003-11-22 23:43

Quote:

pst chibidusk...we can promise them glue rite?!
Of course! we can even have mr.gluehead deliver it free of charge!


http://www.hi-flyer.com/images/glue.jpg

gravitation 2003-11-22 23:47

YAY MR GLUE HEAD!!! wow we can even get someone as important as him to be our glue deliverer!!!
VOTE BLUE, GET FREE GLUE,
DELIVERED BY GLUE HEAD...ENOUGH DONE AND SAID...shoot that last part doesnt rhyme too well :D but hey i tried ^_^

Sakura-chan 2003-11-22 23:54

LOL~~
Quote:

that stuff you posted way up there wasn´t a bit cute, just stupid, although that is a matter of taste.
That was exactly what I thought. :uhoh: :heh:


All times are GMT -5. The time now is 04:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.