AnimeSuki.com Forum

AnimeSuki Forum (http://forums.animesuki.com/index.php)
-   School Rumble (http://forums.animesuki.com/forumdisplay.php?f=43)
-   -   School Rumble silly picture thread (http://forums.animesuki.com/showthread.php?t=29185)

marche1099 2006-02-16 10:53

School Rumble silly picture thread
 
Is it just me or does the beaten up dude (top right) have an uncanny resemblance to a popular shounen character with a godly bankai? :D

http://usera.imagecave.com/james901/vlcsnap-38757.png

Coolmasta89 2006-02-16 11:02

o dude no way!!!! thats uzumaki naruto!!! i totally kno him hes got one hell of a bankai!!!! he owns luffy in episode 74!

marche1099 2006-02-16 11:39

wtf u smoking cool masta, that's chuck norris' roundhouse kick

dreadnoxx 2006-02-16 23:53

ROFL, which episode was this? haha, this is hilarious. I don't care if its just a coincidence, dang... Ban kai boy got pawned... hahahaha

marche1099 2006-02-17 03:39

the episode right b4 the sports festival begins :O and wtf, my post in bleach section was removed and this thread was renamed -o-; "silly" lmao..

Silencers 2006-02-17 10:29

I thot that looked like the guy who had a girl for his right hand. Seiji, i think.

YakuMoFan~ 2006-03-07 19:20

Is that picture, from the first post.. from the second season? Cuz i dont remember seeing a part like that.... and i doubt its from the 2nd season .. and im sorry if this is a stupid question

Shay 2006-03-07 19:33

Quote:

Originally Posted by YakuMoFan~
Is that picture, from the first post.. from the second season? Cuz i dont remember seeing a part like that.... and i doubt its from the 2nd season .. and im sorry if this is a stupid question

It's from the first season.

YakuMoFan~ 2006-03-07 20:01

This may seem like.. im perverted.. but it aint.. im showing that Yakumo is wayyyyyyyyyyyyyyyyy better than Eri ;)


Spoiler for Yakumo:

see-see-see-en-en-en 2006-03-15 21:21

Yakumon is cute, but Eri is sexXxay. ;)

and plus, Eri -> Harima's love-hate relationship is the stuff of dramas :D

wiseman 2006-04-06 20:46

Rin & Archer???


http://img111.imageshack.us/img111/6...lexfate4ll.jpg


May be i posted wrong forum. :P

YakuMoFan~ 2006-04-07 15:37

Quote:

Originally Posted by see-see-see-en-en-en
Yakumon is cute, but Eri is sexXxay. ;)

and plus, Eri -> Harima's love-hate relationship is the stuff of dramas :D


Now that i think of it, your right, Yakumo is cute and Eri is Sexy, but im still going for Yakumo and Harima :))

Tekkaman Zero 2006-04-09 04:22

Eri Thosaka and HarimArcher pwns! XD

KaneDragon 2006-04-09 07:58

Fists of fury! =O
http://img207.imageshack.us/img207/6...soffury2lz.gif

YakuMoFan~ 2006-04-09 14:28

Thats hilarious ^^

wiseman 2006-04-16 02:36

another pic


http://img156.imageshack.us/img156/6529/rumble7fw.jpg

Flo 2006-04-16 02:44

http://xs73.xs.to/pics/06123/0103.jpg

SAWACHIKA KICKU!!!!!!
http://xs75.xs.to/pics/06146/sr0149.png

SHINING WIZARD
http://xs29.xs.to/pics/05205/1116333502683.gif

http://xs21.xs.to/pics/05121/IMG_004228.jpg

http://xs53.xs.to/pics/05441/IMG_003188.png

http://xs21.xs.to/pics/05120/img_1.jpg

http://xs22.xs.to/pics/05131/IMG_000115.png

http://xs53.xs.to/pics/05442/img20051030201538.jpg

kaori_da_sue 2006-04-17 18:07

That eri and harima in the bed is funny!..... and SCARY!

kamikazex 2006-05-10 21:48

funny indeed

ShingoKun 2006-06-09 15:48

Quote:

Originally Posted by wiseman
Rin & Archer???


http://img111.imageshack.us/img111/6...lexfate4ll.jpg


May be i posted wrong forum. :P

LMAO:D :heh: thats a funny pic for a School Rumble Cosplay of Fate Stay Night.


All times are GMT -5. The time now is 07:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.