AnimeSuki Forum (
-   Fan Creations (
-   -   What do you think? (

Marshall Banana 2004-01-13 17:16

What do you think?
Here is a picture i drew today. I was actually taking it serious for one time and found a pair of docker jeans on the web which i copied down on the paper. Then i saw a sweater on TV which i though would look absolutely nice with the pants so i rushed back and made a quick sketch of it. Oh...pants and sweater happend yesterday. Today i compiled it all and drew this guy...and i will have it colored for tomorrow...or atleast a color proposition.

Tzurial 2004-01-13 17:24

Ive noticed youve talked about pants in a couple of threads! Im glad to see the outcome, it looks great!

noZ 2004-01-13 17:34

i really like it..nice pose, and great proportions..
bu i hate the hair..dont know why..sry

Sarumaru 2004-01-13 17:57

Yeah looks good, nice and clean too.

Marshall Banana 2004-01-13 18:04 that good at drawing that...sry...
maybe you have some tips?

Shinobu_Maehara 2004-01-13 18:25

It's good, I can't find any serious errors, Maybe for the next one you could draw a little larger. that way you have more room for details. ;)

Nice scetching.

Marshall Banana 2004-01-13 18:59

Edited and removed

Raxial 2004-01-13 19:05

nice color choices. So you're gonna go back and shade/ wrinkle the clothing, right

Marshall Banana 2004-01-13 19:24

yes....ima gonna do that right now as a matter of fact ;)

Edit: And e voilá here is what my eyes could bare with in the middle of the night...

Marshall Banana 2004-01-13 22:04

A work in progress to say the least
but fun to post

truce 2004-01-13 22:55

haha, in the first sketch it looks like those front bangs he's got can be colored yellow and BAM- hikaru shindou from 'hikaru no go' about to kick some ass. but i like how it turned out.

gravitation 2004-01-13 23:13

oooo i just saw the first post, it looks kewl and very clean too! the colour version looks kewl too, i await the finished result ^_~

FrOzE BLadE 2004-01-14 07:01

wow the third version looked so diffferent from the sketch!! nice job!

Marshall Banana 2004-01-14 14:44

hmm...well here is a quite sloppy one...i am afraid i am not that good at coloring landscapes

noZ 2004-01-14 14:54

i was just saying..the front part of the hair (the bangs) were shaded waaay to looked as thought hey were sprouting out of his forehead....after you colored it...much consistent color with a bit of shading....much much better....other than that....its really good :)
lanscape kinda flat..not bad though...i dont find backgrounds to be very important.....(cause i suck at them ;) )

fenrihr 2004-01-14 16:40

whole thing reminds me of rave.... which is good, since i could say 'ew it sucks' but i didn't so it's good.

and the background helps in creating that whole picture to make it kinda all look..... together... ah i dunno. i'm just spouting off...

let me just say..... it looks good.

OFFSPRiNGCo16 2004-01-14 16:51

Great drawing, came out nice, although the only thing I find a bit off is the neck...maybe a tad to long or something? I cant put my finger on it...

Raxial 2004-01-14 17:39

I may be mistaken, but I think the neck connects too far down on his chest. I may be worng, but if I'm right, its something to fix for the next drawing. It looks good as is.

Marshall Banana 2004-01-15 15:57

A hair sketch...hmmm...better or worse then the one above?

Yah i will think about the neck. I also had some friends tell me that his legs looked a bit weird.

All times are GMT -5. The time now is 09:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.