AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 57
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: AnimeFrog
Forum: General Chat 2010-12-31, 06:33
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
That's more Scary than Funny.. Which sorta makes...

That's more Scary than Funny.. Which sorta makes it funny again xD :twitch:
Forum: Vampire Knight 2010-08-24, 21:46
Replies: 169
Views: 33,100
Posted By AnimeFrog
1. Zero 2.Aidou 3.The Chairman 4.Shiki ...

1. Zero
2.Aidou
3.The Chairman
4.Shiki
5.Ichijou
6.Yagari
Forum: General Chat 2010-08-21, 18:59
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Haha >.< I second that

Haha >.< I second that
Forum: General Chat 2010-08-17, 19:16
Replies: 2,358
Views: 93,705
Posted By AnimeFrog
When it comes to clothing... I wear Jeans or...

When it comes to clothing... I wear Jeans or anything that won't slow me down >.< !!:p
Forum: Music 2010-08-15, 07:55
Replies: 6,955
Views: 990,656
Posted By AnimeFrog
Apple and Cinnamon- Utada Hikaru

Apple and Cinnamon- Utada Hikaru
Forum: General Chat 2010-08-15, 07:48
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Was the blue sniper still left :O? I think he...

Was the blue sniper still left :O? I think he was....
Forum: General Anime 2010-08-14, 23:38
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
xD Takashimi is good at most things too right ? *...

xD Takashimi is good at most things too right ? * so far I've seen*
Forum: General Chat 2010-08-14, 23:36
Replies: 2,358
Views: 93,705
Posted By AnimeFrog
I second AK-47 *I third? ... I think that 3rd is...

I second AK-47 *I third? ... I think that 3rd is about right :3 maybe 4th???*
Forum: General Anime 2010-08-14, 23:34
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
Yeah I sorta do Prefer Usui but I only just...

Yeah I sorta do Prefer Usui but I only just started Special A :D
Forum: General Anime 2010-08-14, 18:44
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
Lol ok :D I feel like checking out Special A now...

Lol ok :D I feel like checking out Special A now :s
Forum: General Chat 2010-08-14, 18:32
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
I Loved the reactions too xD I also liked hoe...

I Loved the reactions too xD I also liked hoe Kyon Dramatically changes from with his jacket on to just wearing his shirt xD
Forum: General Chat 2010-08-14, 06:39
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Now I've watched it like 10 times... I wonder if...

Now I've watched it like 10 times... I wonder if it's on itunes xD
Forum: General Chat 2010-08-14, 06:23
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Yeah when I saw that Kyon and Yuki scene I was...

Yeah when I saw that Kyon and Yuki scene I was like "Maybe it's just me.." and you confirmed the weirdness of that shot xD
Forum: General Chat 2010-08-14, 06:21
Replies: 2,358
Views: 93,705
Posted By AnimeFrog
Oh yeah and if my xbox did that I would start...

Oh yeah and if my xbox did that I would start wishing that they still had the red ring x.x
Forum: General Chat 2010-08-14, 06:00
Replies: 2,358
Views: 93,705
Posted By AnimeFrog
Yeah I guess so :s What if you could make a...

Yeah I guess so :s What if you could make a portable electric fence :s Take it wherever you go :D
Forum: General Chat 2010-08-14, 05:42
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Roflmao XD

Roflmao XD
Forum: General Chat 2010-08-14, 05:40
Replies: 2,358
Views: 93,705
Posted By AnimeFrog
Yeah it is hard to find Electric fences :s unless...

Yeah it is hard to find Electric fences :s unless you really know zombies are going to attack then you could prep everything.. if people make fun of you then you can just not worry about them D:...
Forum: General Chat 2010-08-14, 05:29
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
It might be sorta funny XD I'd probably regret...

It might be sorta funny XD
I'd probably regret that if it actually happened
Forum: General Anime 2010-08-14, 04:51
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
xP Anime of 8/14/2010 is: Kaichou wa-maid Sama ...

xP Anime of 8/14/2010 is: Kaichou wa-maid Sama

April 1st 2010-Ongoing..... *to be edited.

http://www.niko-niko.net/random/maid.jpg

TA DA! ... Wikipedia :
Seika High School, once an...
Forum: General Chat 2010-08-14, 02:30
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
xD That video was really good c;

xD That video was really good c;
Forum: General Anime 2010-08-13, 22:27
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
I know it's Friday here I just thought it was...

I know it's Friday here I just thought it was Wednesday but when I found out that it was Friday.. I was a little too late to post Kaichou ... Oh well another day I guess
Forum: General Chat 2010-08-13, 19:47
Replies: 34,199
Views: 4,281,617
Posted By AnimeFrog
Typing this before I play that game xD I think...

Typing this before I play that game xD I think I'm gonna get a bad scored..... *After Game* 0!? Is the first try.. :C I suck at this game.. :p
Forum: General Anime 2010-08-13, 19:08
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
Oh Snap xD I really did lose track of time didn't...

Oh Snap xD I really did lose track of time didn't I ? I thought it was wednesday *scratches head* ehh.. hehe Oh well I can wait till next Friday C: *Or tomorrow :s Whichever one I remember xD *
Forum: General Anime 2010-08-13, 03:36
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
Haha I guess so :3 you can still promote the...

Haha I guess so :3 you can still promote the anime :D so Posssstttt iiitttt :DDD
Forum: General Anime 2010-08-13, 03:28
Replies: 897
Views: 79,108
Posted By AnimeFrog
Same :L You should put the anime up :hyper-^v^:

Same :L You should put the anime up :hyper-^v^:
Showing results 1 to 25 of 57

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 04:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
We use Silk.