AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 63
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: SilverChakra
Forum: Older Series 2006-12-28, 05:38
Replies: 1,179
(L) Nana
Views: 130,908
Posted By SilverChakra
omg...EP 32 was teardropping! Even though I've...

omg...EP 32 was teardropping! Even though I've read the manga and I knew what was going to happen, it was sos sad and heartbreaking. Poor Nana and Nobu. I really want them to be togheter. But she has...
Forum: Older Series 2006-12-01, 16:04
Replies: 220
Views: 45,512
Posted By SilverChakra
SO...that kind of ending...to me it seems like...

SO...that kind of ending...to me it seems like there will be a season two, since there were so many questions that were left unanswered, but then again...anime tends to sometimes just end and you...
Forum: Older Series 2006-11-24, 02:08
Replies: 220
Views: 45,512
Posted By SilverChakra
Only one wp left :( I really hope they don't...

Only one wp left :( I really hope they don't squeeze too much information and happenings into the last episode. They usually do with animes that are short, like Innocent Venus for example. Let's just...
Forum: Download Help 2006-11-21, 14:44
Replies: 5
Views: 2,441
Posted By SilverChakra
AHaaa! Thanks alot for the help <3 I will try...

AHaaa! Thanks alot for the help <3 I will try it!
Forum: Download Help 2006-11-21, 09:44
Replies: 5
Views: 2,441
Posted By SilverChakra
NANA torrents

What's wrong with the latest NANA eps from IY-F & oki? Why doesn't they work?? I can't get them downloaded. When I click on them it a page pops up with alot of wierd symbols :S. I miss NANA :'(
Forum: Bleach 2006-11-21, 02:09
Replies: 36
Views: 4,418
Posted By SilverChakra
I nkew Nell would have some super powers :D

I nkew Nell would have some super powers :D
Forum: Older Series 2006-11-17, 03:07
Replies: 220
Views: 45,512
Posted By SilverChakra
Yeah, I agree with you on that one! There's a...

Yeah, I agree with you on that one! There's a possibility that she is in love with Jirou, wouldnn't surprice me at all. Poor Mimiko, has to put up with tewo other ladies who likes Jirou XD haha!!
...
Forum: Bleach 2006-11-15, 10:23
Replies: 48
Views: 4,801
Posted By SilverChakra
I bet Nell's going to save Ichigo with some...

I bet Nell's going to save Ichigo with some secret power of hers/his (still not sure if Nell is a boy or a girl, hehe..)
Forum: Older Series 2006-11-15, 10:21
Replies: 1,179
(L) Nana
Views: 130,908
Posted By SilverChakra
What's wrong with the tracker? ><

What's wrong with the tracker? ><
Forum: General Anime 2006-11-14, 15:50
Replies: 290
Views: 99,097
Posted By SilverChakra
Mine would be... Eve (Black Cat) Orihime...

Mine would be...

Eve (Black Cat)
Orihime (Bleach)
Honda (Fruits Basket)
Mikuru (Haruhi Suzumyia)
Yachiru (Bleach)
Sana (Innocent Venus)
Hachi (NANA)
Hinata (Naruto)
Forum: Older Series 2006-11-09, 02:23
Replies: 220
Views: 45,512
Posted By SilverChakra
Ep nine like...WOW!! Awesome ep! The figh...

Ep nine like...WOW!! Awesome ep!
The figh between Cain and Yafuri and the transformation! Awesome! This is reaaaally getting interesting! Too bad it's only three episodes left of it. WHy do they...
Forum: Bleach 2006-11-06, 03:21
Replies: 53
Views: 5,639
Posted By SilverChakra
Yay for Nell!! If he/she ain't the cutest...

Yay for Nell!! If he/she ain't the cutest charather ever, than what is he/she?? Heheh...

GOod chapter btw..! Getting really more and mroe interesting. Let's see how this former espada will try to...
Forum: Older Series 2006-11-06, 02:27
Replies: 1,179
(L) Nana
Views: 130,908
Posted By SilverChakra
That's WHY we're here :D here you ahve alot of...

That's WHY we're here :D
here you ahve alot of NANA.fans to discuss with :p
Forum: Older Series 2006-11-06, 02:26
Replies: 1,179
(L) Nana
Views: 130,908
Posted By SilverChakra
Yay for dubble release again :D

Yay for dubble release again :D
Forum: Older Series 2006-11-03, 16:57
Replies: 220
Views: 45,512
Posted By SilverChakra
I agree on Kotaru being the love child of Jirou...

I agree on Kotaru being the love child of Jirou and the blond woman. So it seems...there was a baby in Jirous past memories, was it Kotarou?

Just finished watching ep 8. This anime is really...
Forum: Older Series 2006-11-02, 11:23
Replies: 1,179
(L) Nana
Views: 130,908
Posted By SilverChakra
Aaah I want episodes 26 and 27 to get subbed! I...

Aaah I want episodes 26 and 27 to get subbed! I hate waiting ><. Well when you're waiting for something good you never wait too long ^__^
Forum: General Anime 2006-11-02, 11:22
Replies: 423
Views: 31,524
Posted By SilverChakra
Okay I have another one...Mitsuki from Kimi Ga...

Okay I have another one...Mitsuki from Kimi Ga Nozomu Eien ARGH!!! I can't stand her ><
Forum: General Chat 2006-11-01, 14:52
Replies: 13,731
Views: 1,782,076
Posted By SilverChakra
If ANyone likes to see another pic of me XD ...

If ANyone likes to see another pic of me XD

http://i41.photobucket.com/albums/e253/SC-Chan/id2.jpg
Forum: General Anime 2006-11-01, 06:29
Replies: 423
Views: 31,524
Posted By SilverChakra
Chouji (Naruto) annoying that he is eating all...

Chouji (Naruto) annoying that he is eating all the time

Ino (Naruto) do I need to say more?

?? (black Cat) the old guy who pretends to be Black Cat and drives around on his motorbike
...
Forum: General Anime 2006-11-01, 06:24
Replies: 878
Views: 101,038
Posted By SilverChakra
Grave of the Fireflies Naruto (when Haku dies...

Grave of the Fireflies
Naruto (when Haku dies and Zabusa is devastated)
FMA (WHen Hughes dies and his girl is like keeps telling her mom that papa has work to do)
Soukyuu no fafner-the right of...
Forum: Older Series 2006-11-01, 06:07
Replies: 4,432
Views: 450,451
Posted By SilverChakra
Yay for episode 5. It really showed that Kinda...

Yay for episode 5. It really showed that Kinda isn't a cold-harted ignorant brat as I first though. He has feelings aswell, hehe :D

Allens powers are interesteing indeed. He seems to be much...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2006-11-01, 05:18
Replies: 20
Views: 7,363
Posted By SilverChakra
Hmm....just seen 4 eps of this anime and I must...

Hmm....just seen 4 eps of this anime and I must say I am a bit dissapointed...I don't understand why it's so popular and ranked so high among Animenfo's top 200 anime (it's on second place). maybe I...
Forum: General Chat 2006-11-01, 04:47
Replies: 1,193
Views: 68,297
Posted By SilverChakra
Singapore

Anyone here from Singapore?

I'm moving there in January, going to study there for a year. So I was just checking if anyone here is from there :p
I've been there once, since I have relatives...
Forum: General Chat 2006-11-01, 03:13
Replies: 42
Views: 3,471
Posted By SilverChakra
Haha I'd like to have one aswell :D

Haha I'd like to have one aswell :D
Forum: General Chat 2006-10-31, 14:53
Replies: 42
Views: 3,471
Posted By SilverChakra
I've been a fan of dragons and other mythical...

I've been a fan of dragons and other mythical creatures as long as I can remember. Dragons have been one of my favourite creature I know. They are just so mythical and beautiful and I am so...
Showing results 1 to 25 of 63

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 07:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.