AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 27
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: cutterpillow
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-21, 08:48
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Wait wait, when did this happen?

Wait wait, when did this happen?
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-20, 07:18
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
I commented on it. o_O; Here...

I commented on it. o_O; Here (http://forums.animesuki.com/showpost.php?p=2656586&postcount=537).

And I'm still 'confused' about Ichiyo-nee's reply to Aoba when asked what would Waka-chan look like...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-09, 12:18
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
So does this mean the thread would be on hiatus...

So does this mean the thread would be on hiatus too?

Haha. I'll miss reading your posts if that's the case~

Chapter 149, Page 9.

LOL. I wish Junpei continued voicing out what he remembered.
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-01, 22:51
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
LOL. Having said "He's always been a liar"...

LOL.

Having said "He's always been a liar" or something like that at the end of CH148, I wonder if it's because Koh promised Aoba that in a certain period of the game, he'd be pitching 160km/h,...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-01, 14:05
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
What Ao's "confession" meant to me. Haha. Thanks...

What Ao's "confession" meant to me. Haha. Thanks for this. LOL.
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-01, 03:00
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Well... I guess I see it that way because I'm an...

Well... I guess I see it that way because I'm an optimist - and not dense. How else do you see it anyway? Hnn... then again, Koh promising her the number she so adores actually leads to him...
Forum: Manga 2009-10-01, 00:42
Replies: 5,383
Views: 743,846
Posted By cutterpillow
I wouldn't say: "Hilda, because she's a demon",...

I wouldn't say: "Hilda, because she's a demon", because Toujou has demonic skills.
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-10-01, 00:39
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Oh, you're right. OMG. Sent a chill...

Oh, you're right.

OMG.

Sent a chill down my spine for some reason... it jives with Waka's dream if that really is the case.


The famous "More than me" thing, I guess~
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-30, 22:11
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
I was going to say the same thing. Hahaha. Both...

I was going to say the same thing. Hahaha. Both the setting up of Ao's confession - and that it's the best scene YET.


That means Seishuu is a balanced team, right? Er...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-30, 11:31
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Yeah... it's just that in the team, there really...

Yeah... it's just that in the team, there really is an ace. But it doesn't mean the other players aren't good. And eeto, what does 'balanced teams' mean?
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-30, 10:37
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
LOL. I looked in the spoiler. Shame on me. Then...

LOL. I looked in the spoiler. Shame on me. Then again, maybe not... haha!
...the look on Koh's face - the disappointed one. Haha!
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-29, 20:06
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
LOL. That may be, but I know a lot of Yuuhei x...

LOL. That may be, but I know a lot of Yuuhei x Kou shippers. Grosses me, really.
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-29, 10:38
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
LOL. Shounen-ai shippers think Adachi already...

LOL. Shounen-ai shippers think Adachi already has.

MAN! I can't wait for the next chapter.
Forum: Video Games 2009-09-28, 23:29
Replies: 53
Views: 3,599
Posted By cutterpillow
It's the only Grandia I played... I remember...

It's the only Grandia I played... I remember using a Grandia wallpaper for a whole straight year. Hahaha. Talk about fandom.
Forum: Manga 2009-09-27, 12:25
Replies: 5,383
Views: 743,846
Posted By cutterpillow
Oh! You're right. Hahaha~ maybe it is patterned...

Oh! You're right. Hahaha~ maybe it is patterned on Beelzebub!
Forum: Manga 2009-09-27, 12:23
Replies: 77
Views: 12,796
Posted By cutterpillow
Lightbulb Let's Lagoon

Let's Lagoon by OKAZAKI Takeshi

Genre: Ecchi, Psychological, Romance, Seinen

Description: Being stranded in a certain inhibited island with only vague memories of what happened sure is pretty...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-24, 21:48
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
As I said, I was only thinking. Hahaha! Thanks...

As I said, I was only thinking. Hahaha! Thanks for doing it with me though~ what might have been, what could have been~
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-24, 21:40
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Hnn... sorry, I was just thinking. One reason why...

Hnn... sorry, I was just thinking. One reason why Aoba was teaching him was because of Waka's last dream. I don't know... if Waka was alive, I wonder if Aoba would still 'train' him. She would...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-24, 12:36
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Not really... it's just that - I thought, one...

Not really... it's just that - I thought, one reason why he played baseball is because of Waka's dream, right? Now, if Waka didn't die, everyone probably would just shrug it off - after all, it's...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-24, 10:00
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Kou is burdened... having to buy those gifts for...

Kou is burdened... having to buy those gifts for a dead person... er, joke. Do you think he'd still buy her gifts according to the list if Waka was alive? And would he really pursue baseball if she...
Forum: Music 2009-09-21, 15:25
Replies: 7,270
Views: 1,204,618
Posted By cutterpillow
Sumilang Na Ang Kanyang Liwanag, Lea Salonga's...

Sumilang Na Ang Kanyang Liwanag, Lea Salonga's version~
Forum: Video Games 2009-09-21, 15:13
Replies: 160
Views: 8,326
Posted By cutterpillow
Excuse me, any news about Harvest Moon: Online?

Excuse me, any news about Harvest Moon: Online?
Forum: Manga 2009-09-21, 15:12
Replies: 5,383
Views: 743,846
Posted By cutterpillow
Lamia... if I'm not mistaken, it's a black goat....

Lamia... if I'm not mistaken, it's a black goat. Er, that's what I remember from the film Drag Me To Hell... hnn~ I wonder if they're to develop her character?

I feel bad for Furuichi. I thought...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-21, 15:07
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
Oh. Thanks for that~ I think I can do...

Oh. Thanks for that~


I think I can do that. ^w^


Ugh. I can't wait for the next chapter. I bet Kou's going to fulfill his promise at the end of this volume. Oooh~ next volume should contain...
Forum: Archived Manga & Light Novel Discussion 2009-09-21, 11:28
Replies: 1,564
Views: 111,678
Posted By cutterpillow
LOL! That would mean Nomo has psychic ability,...

LOL! That would mean Nomo has psychic ability, then.

I know this isn't the right place to talk about the anime, but... gawrsh, 25 episodes out. 26 more to go and it's bye bye, right? That means...
Showing results 1 to 25 of 27

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 05:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.