AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 44
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Darkn3ssPhantom
Forum: Vampire Knight 2008-04-25, 07:43
Replies: 239
Views: 111,750
Posted By Darkn3ssPhantom
http://img441.imageshack.us/img441/4694/minitokyoc...

http://img441.imageshack.us/img441/4694/minitokyocouplescansvamyt1.jpg (http://imageshack.us)
anyone here can make an animated snow sig with this?
Text :Meikyuu
Forum: Fan Creations 2007-12-15, 08:33
Replies: 7,639
Views: 1,467,749
Posted By Darkn3ssPhantom
yeah!thanx a lot...love u:D:cool:

yeah!thanx a lot...love u:D:cool:
Forum: Fan Creations 2007-12-14, 23:15
Replies: 7,639
Views: 1,467,749
Posted By Darkn3ssPhantom
it's good...like it very much...can u make a...

it's good...like it very much...can u make a matching avatar for me too??:D
Forum: Clannad 2007-12-14, 23:10
Replies: 2,174
Views: 490,162
Posted By Darkn3ssPhantom
Taking these:D

Taking these:D
Forum: Fan Creations 2007-12-12, 04:52
Replies: 7,639
Views: 1,467,749
Posted By Darkn3ssPhantom
request for a sig ... ...

request for a sig ...
http://img180.imageshack.us/img180/7658/minitokyofemalescansefafq4.jpg

i want it to have kinda dreamy effects^^
and my name too~~

btw, anyone have the coloured version...
Forum: Clannad 2007-12-10, 00:56
Replies: 2,174
Views: 490,162
Posted By Darkn3ssPhantom
haha..both looks cute..so, i'm gonna take...

haha..both looks cute..so, i'm gonna take both...^^
Forum: Clannad 2007-12-09, 06:10
Replies: 2,174
Views: 490,162
Posted By Darkn3ssPhantom
a sig request with this image ...

a sig request with this image
http://img520.imageshack.us/img520/4986/1191728407367hq0wl4.jpg
and don't forget my nick too~~
Forum: Clannad 2007-12-08, 00:13
Replies: 2,174
Views: 490,162
Posted By Darkn3ssPhantom
then i'm going to take this... and can u add in...

then i'm going to take this...
and can u add in my nick???;)
Thanx:D

and
http://img.photobucket.com/albums/v469/Jolteon/Clannad%20avatars/dgsasg.gif can this be made into a sig instead of...
Forum: Clannad 2007-12-01, 22:20
Replies: 4,031
Views: 1,112,976
Posted By Darkn3ssPhantom
thanx..btw, i forgot to metion..pls help me to...

thanx..btw, i forgot to metion..pls help me to detext too...;)
Forum: Clannad 2007-12-01, 04:03
Replies: 4,031
Views: 1,112,976
Posted By Darkn3ssPhantom
http://pdjh01.mofile.com/p/1/2007/11/11/0K/0KPI9TS...

http://pdjh01.mofile.com/p/1/2007/11/11/0K/0KPI9TS2C4_204_500_320.jpg (http://photo.mofile.com/picture/0KPI9TS2C4_204)

i was hoping for someone to render this image for me~~:(
anyone?:confused::)
Forum: Clannad 2007-12-01, 02:38
Replies: 4,031
Views: 1,112,976
Posted By Darkn3ssPhantom
is this the right place if i wanna ppl to render...

is this the right place if i wanna ppl to render a Clannad image for me??:confused:
Forum: Higurashi 2007-11-29, 00:37
Replies: 2,391
Views: 527,401
Posted By Darkn3ssPhantom
can i take these all if nobody take it?:p tell...

can i take these all if nobody take it?:p
tell me not to use which one if someone oledi used it!:)
Forum: Fan Creations 2007-09-14, 09:47
Replies: 159
Views: 10,004
Posted By Darkn3ssPhantom
wakakakaaka...thanx a...

wakakakaaka...thanx a lot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):p:p:p:D:D:D
Forum: Fan Creations 2007-09-14, 03:58
Replies: 159
Views: 10,004
Posted By Darkn3ssPhantom
http://img.photobucket.com/albums/v237/vodka0/Unti...

http://img.photobucket.com/albums/v237/vodka0/Untitled-18-2copy.gif
This is definitely a nice Aono sig...can i have it or not??~~
Forum: Lucky Star 2007-09-12, 03:54
Replies: 2,187
Views: 673,932
Posted By Darkn3ssPhantom
THANX A LOT!!!! Like it very much~~~~:p:p

THANX A LOT!!!! Like it very much~~~~:p:p
Forum: Fan Creations 2007-09-12, 01:29
Replies: 7,639
Views: 1,467,749
Posted By Darkn3ssPhantom
oh..THANX!!!I like this...but how bout the...

oh..THANX!!!I like this...but how bout the others???
Don hav time to do it????:heh:
i like all of it and really hope someone will do it for all images~~~
Forum: Fan Creations 2007-09-11, 04:36
Replies: 7,639
Views: 1,467,749
Posted By Darkn3ssPhantom
http://img262.imageshack.us/img262/8126/hhdt9.jpg...

http://img262.imageshack.us/img262/8126/hhdt9.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/2224/05cal7zl8.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/2469/acauc0.jpg...
Forum: Nanoha 2007-09-08, 04:32
Replies: 1,368
Views: 207,393
Posted By Darkn3ssPhantom
thanx a lot!!!! i love you~~:):kisskiss:

thanx a lot!!!!
i love you~~:):kisskiss:
Forum: Higurashi 2007-09-07, 08:24
Replies: 2,391
Views: 527,401
Posted By Darkn3ssPhantom
somehow it's bcoming more and more...

somehow it's bcoming more and more complicated....not exactly what i want but i accept it too...Thanx again!!!
Forum: Nanoha 2007-09-07, 00:15
Replies: 1,368
Views: 207,393
Posted By Darkn3ssPhantom
it's nice but u forgot to put in the text that i...

it's nice but u forgot to put in the text that i want...:heh:
THANX for the sig...and add the text if u can..:kisskiss:

btw, shana and ice climbers~~
can i have this sig and i want my name in it...
Forum: Higurashi 2007-09-07, 00:07
Replies: 2,391
Views: 527,401
Posted By Darkn3ssPhantom
Thanx a...

Thanx a lot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
erm...can u perhaps make it so that the face of rika and hanyuu to be clearly seen?:heh:
Forum: Lucky Star 2007-09-06, 08:32
Replies: 2,187
Views: 673,932
Posted By Darkn3ssPhantom
http://img265.imageshack.us/img265/6009/minitokyof...

http://img265.imageshack.us/img265/6009/minitokyofemalescanslucyy7.jpg

i wanna make a sig request using this image...

Text:Lovely maid
and my name somewhere in the sig
Forum: Nanoha 2007-09-06, 08:19
Replies: 1,368
Views: 207,393
Posted By Darkn3ssPhantom
i want to make a signature request using this...

i want to make a signature request using this image...
http://img502.imageshack.us/img502/4764/minitokyofemalescansmahsh2.jpg

Text: Lets go to sleep...
add in my name too.

Thanx for anyone...
Forum: Higurashi 2007-09-06, 07:53
Replies: 2,391
Views: 527,401
Posted By Darkn3ssPhantom
does anybody requested a sig for this image...

does anybody requested a sig for this image already??
http://img257.imageshack.us/img257/102/minitokyofemalescanshigrm2.jpg
if not then i'm gonna make a request, with my name animated one if...
Forum: Higurashi 2007-08-31, 21:47
Replies: 2,391
Views: 527,401
Posted By Darkn3ssPhantom
then it's ok lo....thanx again for the siggy;)

then it's ok lo....thanx again for the siggy;)
Showing results 1 to 25 of 44

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 17:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.