AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 91
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Jet_Maeden
Forum: Older Series 2007-12-26, 11:41
Replies: 1,539
Views: 168,070
Posted By Jet_Maeden
Yeah to us it is...for an Arume it is not. I get...

Yeah to us it is...for an Arume it is not. I get ya foux ^__^ but....hey...they probably want to make more money...so lets wait for that DVD and extra manga release. We might get a pleasant surprise....
Forum: Older Series 2007-12-26, 10:56
Replies: 1,539
Views: 168,070
Posted By Jet_Maeden
=( oh my bleeding heart. >__< I thought...

=( oh my bleeding heart. >__<

I thought the ending was very fitting. It tore my heart out...but...it was fitting. Let's not forget guys, what Ekaril did for Mari and humanity was indeed noble....
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-30, 11:39
Replies: 537
Views: 57,714
Posted By Jet_Maeden
Holy @#$# Natsuki is rescuing Shizzy!! Lone...

Holy @#$# Natsuki is rescuing Shizzy!! Lone Wolf...dang it, you were right. ^__^
http://img148.imageshack.us/img148/3500/1143736616738b7305ao.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-30, 11:35
Replies: 537
Views: 57,714
Posted By Jet_Maeden
Anyone have the 2nd futaba thread? Edit: THX...

Anyone have the 2nd futaba thread?

Edit: THX guys! ^____^
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-26, 14:37
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
Pazu you Goddess!!!!...

Pazu you Goddess!!!! Thankyousomuchohmfgizzzzawesome!!!!! ^_________^
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-25, 09:16
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
Hey Bloody, do you know who the artist is for the...

Hey Bloody, do you know who the artist is for the "brokebackHime" one? :D
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-24, 10:41
Replies: 188
Views: 20,578
Posted By Jet_Maeden
Uh....Jap Track and Subs for me only, thx! Ok...

Uh....Jap Track and Subs for me only, thx! Ok Ok....Mai DOES sound "swell" and Natsuki is pretty good actually! ^_________^...the voice only I mean, her acting was a bit off.
I guess no Thumbs...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-24, 04:15
Replies: 431
Views: 48,287
Posted By Jet_Maeden
LOL....aww looks like I'm the only one that...

LOL....aww looks like I'm the only one that appreciated the ShizTom wrongness. :D

Sorry guys...I like Tomoe. Also about Shizuru...yeah you're right, Shizuru has to much class to do something so...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-23, 15:50
Replies: 431
Views: 48,287
Posted By Jet_Maeden
Ack! Good grief I hope not! Maybe...after their...

Ack! Good grief I hope not! Maybe...after their "action" Tomoe fell asleep and Shizuru "positioned" Tomoe like that to get a point across-Like..."I'm to old for you"...I dunno,...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-23, 15:31
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
LOL it's funny to see that fans predicted the...

LOL it's funny to see that fans predicted the whole thing right...or did Sunrise take a few pointers?

http://img477.imageshack.us/img477/1110/11415574289779un.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-23, 15:05
Replies: 431
Views: 48,287
Posted By Jet_Maeden
LOL I guess you've not given up on ShizNat yet? I...

LOL I guess you've not given up on ShizNat yet? I dunno Wolf, Natsuki has gotten so lame lately...will she find Shizuru? *pokes Natsuki and hands over a GPS system*

EDIT:
*Caugh* Ok OK...she's...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-23, 13:08
Replies: 431
Views: 48,287
Posted By Jet_Maeden
!!!AAAARRGHHH!!....WHY??...just WHY???...

!!!AAAARRGHHH!!....WHY??...just WHY??? WHY...present it THAT way...???
UNGH!!!! Sunrise ruined ShizTom....T_T ~NEXT~
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-23, 10:13
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
Hmm...a bit different from ShizNat ^_^ ...

Hmm...a bit different from ShizNat ^_^
http://img84.imageshack.us/img84/8609/11430616666498os.th.jpg (http://img84.imageshack.us/my.php?image=11430616666498os.jpg)

...and some Nina:...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-22, 13:55
Replies: 42
Views: 10,949
Posted By Jet_Maeden
ROFL!!! Dude THX!!! You made my day!!!!!!! :D ...

ROFL!!! Dude THX!!! You made my day!!!!!!! :D
*caugh* Cuuute.....
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-20, 21:17
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
^_________________^ ...

^_________________^

http://img137.imageshack.us/img137/4551/11428656431633zi.th.jpg (http://img137.imageshack.us/my.php?image=11428656431633zi.jpg)
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-19, 23:03
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
Wow, Bloody thanks for the pics, they're awesome!...

Wow, Bloody thanks for the pics, they're awesome! :)

Ok...the Bike in this pic just cracks me up....:D (I luv bad photoshop)
http://img108.imageshack.us/img108/8334/bikeholdclose8ih.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-18, 13:21
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
I hope you find some time to finish it. I'd love...

I hope you find some time to finish it. I'd love to see it.
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-18, 01:27
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
*caugh* I guess it's a bit inappropriate...but...

*caugh* I guess it's a bit inappropriate...but i'ts St. Patties(SO drunk) so...here goes nothing: http://img20.imageshack.us/img20/6453/lolz30nf.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-18, 01:13
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
Lol...even though it's a bad photoshop it's still...

Lol...even though it's a bad photoshop it's still amusing :)
http://img206.imageshack.us/img206/2076/11421624579011ou.th.jpg (http://img206.imageshack.us/my.php?image=11421624579011ou.jpg)

...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-17, 18:04
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
wow...I think it's absolutely...*___*

wow...I think it's absolutely...*___*
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-16, 14:09
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
OMFG 0-kouya-0 from Deviantart is awesome! ...

OMFG 0-kouya-0 from Deviantart is awesome!
check it out:
http://img117.imageshack.us/img117/9273/ep10bloopersby0kouya08ak.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-16, 13:34
Replies: 311
Views: 33,979
Posted By Jet_Maeden
Yeah...I must be blind. :D Statue it is then.

Yeah...I must be blind. :D Statue it is then.
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-16, 13:19
Replies: 311
Views: 33,979
Posted By Jet_Maeden
Lol, look at Mikotos (cat) eyes! What the hell?...

Lol, look at Mikotos (cat) eyes! What the hell? (lower right corner)
http://img114.imageshack.us/img114/8634/114252800103617456mh.th.jpg...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-16, 12:51
Replies: 311
Views: 33,979
Posted By Jet_Maeden
Ugh... ...

Ugh...
http://img72.imageshack.us/img72/5226/11425305037610cd31rk.th.jpg (http://img72.imageshack.us/my.php?image=11425305037610cd31rk.jpg)
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-13, 21:37
Replies: 3,811
Views: 1,239,931
Posted By Jet_Maeden
One more: ...

One more:
http://img484.imageshack.us/img484/8239/11420011733827mu.th.jpg (http://img484.imageshack.us/my.php?image=11420011733827mu.jpg)
Showing results 1 to 25 of 91

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.