AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 93
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: sonicgx11
Forum: Manga & Light Novels 2014-04-27, 12:34
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
Wait there is still the magi being comfort by ugo...

Wait there is still the magi being comfort by ugo on chapter 215
Forum: Manga & Light Novels 2014-04-24, 08:49
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Lol they could pass as siblings, qnd I think it...

Lol they could pass as siblings, qnd I think it would be really cool, as most harems the protagonist has a sister, but im not into incest because I think its gross.
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-04-18, 13:47
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
My most favorite manga ended, I didn't even find...

My most favorite manga ended, I didn't even find the ending shitty as what most would call it.

I had to laugh when chihiro backed up to her door and rejected keima
And then dokurou asked him how...
Forum: Fairy Tail 2014-04-14, 12:06
Replies: 6,222
Views: 634,304
Posted By sonicgx11
How was it rushed, its following the manga...

How was it rushed, its following the manga perfectly from what I see.
Forum: Older Series 2014-04-12, 10:25
Replies: 515
Views: 41,986
Posted By sonicgx11
Its gonna get a third season lol, if the manga...

Its gonna get a third season lol, if the manga keeps doing well, you damn skippy we getting one.

Look at fairy tail, I heard that the anime wasn't selling well, and BAM, a series 2 came out. Also...
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-04-11, 16:42
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
I know lol And the date doctor I can see.

I know lol

And the date doctor I can see.
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-04-11, 16:14
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
Holy shit I know how this is gonna go. After...

Holy shit I know how this is gonna go.

After Keima confessed to Chihiro, she tells him to wait, and meet her by the akanemaru(that boat, sorry if I spelled it wrong)

Once Keima arrives, he gets...
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-04-11, 14:27
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
Im hoping it will, and the next series will be...

Im hoping it will, and the next series will be about their kids lol.
Forum: Manga & Light Novels 2014-04-10, 11:31
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Okay from looking at the raws, I can't understand...

Okay from looking at the raws, I can't understand anything lol.

At first I thought it was Raku's mother, but nope it looks like his onee san lol.
Forum: Manga & Light Novels 2014-04-04, 14:38
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
I just checked out the raw for chapter 221 ...

I just checked out the raw for chapter 221

Its not looking good for sheba, poor girl :(

She certainly grew along with Solomon lol
Forum: Manga & Light Novels 2014-04-01, 02:32
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
Not to be a pervert, but in that pic I did not...

Not to be a pervert, but in that pic I did not think morgiana's boobs was that big.
Forum: Older Series 2014-03-26, 18:31
Replies: 1,281
(L+CR) Nisekoi
Views: 109,320
Posted By sonicgx11
This is only the beginning, I would wait about 2...

This is only the beginning, I would wait about 2 months to see the sales.

Who knows, once the manga is close to finishing, they would probably do the second season with official closure.

Im...
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-19, 21:20
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Wow this was such a powerful chapter. I got...

Wow this was such a powerful chapter.

I got struck when Ruri cried, and when Shuu gave her that last pic.

I didn't cry, but it really moved me.

I have faith those two glasses buddies will...
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-03-17, 14:41
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
If thats true then im definitely looking forward...

If thats true then im definitely looking forward to it, I like the way Wakaki draw, I hope the next series will have action.
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-03-17, 14:18
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
Sad to see it end It was my number 1 series...

Sad to see it end

It was my number 1 series to look forward to next to magi

Good job Wakaki on this wonderful series

Looking forward to the next series XD
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-13, 21:24
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Oh god im sorry to say this but I dropped IS on...

Oh god im sorry to say this but I dropped IS on half the second season, the romance sucked imo, I find ichijo better (maybe because the girls aren't trying to throw their panties at him lol)
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-13, 21:21
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
I am still not losing hope on Ruri and Shuu,...

I am still not losing hope on Ruri and Shuu, there is still more to this arc.

Please don't fall for Raku my sweet Ruri lol.

I have to admit she looks good without her glasses and when her hair...
Forum: Kami nomi/TWGOK 2014-03-13, 19:20
Replies: 10,094
Views: 1,079,372
Posted By sonicgx11
The new chapter comes out this week, its not on...

The new chapter comes out this week, its not on break.
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-10, 08:50
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
Hell yes it was!

Hell yes it was!
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-10, 01:24
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
Maybe I shouldn't have said its faithful, but at...

Maybe I shouldn't have said its faithful, but at least its following the manga's story. last season was a disappointment seeing alibaba go all black djinn form though (wasn't even a challenge)
Maybe...
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-09, 21:52
Replies: 3,338
Views: 354,808
Posted By sonicgx11
Im enjoying the anime, the ending is cool. ...

Im enjoying the anime, the ending is cool.

This season is way better than the first. So far they are being faithful to the manga.
Forum: Older Series 2014-03-08, 19:42
Replies: 1,281
(L+CR) Nisekoi
Views: 109,320
Posted By sonicgx11
That was a fun episode, im so glad to see my...

That was a fun episode, im so glad to see my favorite part from the manga get animated.

I also like how tsugumi was added to the opening when chitoge does her penguin walk.

Shaft is handling...
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-07, 10:41
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Sorry, I thought both chitoge and onodera were...

Sorry, I thought both chitoge and onodera were main characters.

And lol its true she would be happy.
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-07, 10:39
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Im sorry, I don't understand what your saying.:( ...

Im sorry, I don't understand what your saying.:(

Although I can say ive seen no other series that does a secret trip.:)

I will say this again lol, I don't want Ruri to fall for Raku, and I am...
Forum: Manga & Light Novels 2014-03-06, 21:43
Replies: 3,892
Views: 423,401
Posted By sonicgx11
Most harems the friend supporting the main girl...

Most harems the friend supporting the main girl falls in love too.

Thats what I dont wanna see

Something like that happened in Negima.
Showing results 1 to 25 of 93

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.