AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 136
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Yoruichi
Forum: Bleach 2008-12-19, 20:51
Replies: 68
Views: 4,490
Posted By Yoruichi
Cool, great explanation guys thanks.

Cool, great explanation guys thanks.
Forum: Bleach 2008-12-19, 13:16
Replies: 68
Views: 4,490
Posted By Yoruichi
Just a question, when Byakuya said basically...

Just a question, when Byakuya said basically that's what you get for pointing your sword at my pride (sorry can't remember exactly how it went), then it shows Rukia. Was he talking about Rukia being...
Forum: Bleach 2008-12-02, 22:14
Replies: 93
Views: 6,037
Posted By Yoruichi
Yachiru is so adorable! I think the number of koi...

Yachiru is so adorable! I think the number of koi in this pond has been declining recently lol.
Forum: Bleach 2008-11-26, 02:27
Replies: 102
Views: 6,164
Posted By Yoruichi
This episode kicked a shit load of assage. Looks...

This episode kicked a shit load of assage. Looks like they matched up the fighters to each of their good/evil selves. Ken chan fights Noi who is another who loves to fight, 2 wacky scientists going...
Forum: Bleach 2008-11-19, 02:51
Replies: 95
Views: 6,712
Posted By Yoruichi
Go team Pesche! Wow they surprised me with that...

Go team Pesche! Wow they surprised me with that combo cero attack, never underestimate the comic relief I always say. So whos hopping to Rukias defense this time around, Byakuya? Just a guess. Hmmm...
Forum: Bleach 2008-11-13, 12:53
Replies: 117
Views: 6,349
Posted By Yoruichi
Welp last episode I said I hope Pesche and Dondo...

Welp last episode I said I hope Pesche and Dondo would do something useful, and I gotta say Pesche FTW! Dondo is just a big bumbling oaf lol. Hope Nel's release fits her beauty and is something just...
Forum: Bleach 2008-11-10, 19:35
Replies: 60
Views: 4,364
Posted By Yoruichi
Don't get me wrong Pesche has cracked me up so...

Don't get me wrong Pesche has cracked me up so many times I lost count. But Dondo is one I could do without he annoys me. I just want to see either of them do something cool to save the day or help...
Forum: Bleach 2008-11-06, 13:28
Replies: 60
Views: 4,364
Posted By Yoruichi
Hmmm well as was said we need more action and...

Hmmm well as was said we need more action and less talk. I'm all for dialog to improve character development and storyline, but the Ishida/Renji fight has had enough of that, we need some battling...
Forum: Bleach 2008-10-15, 00:59
Replies: 147
Views: 9,780
Posted By Yoruichi
Well what little actual new footage was pretty...

Well what little actual new footage was pretty intense and action packed at least. Poor Grimm getting the smack down laid on him again, I hate number 5 espada stickman. Speaking of hating, I want...
Forum: Bleach 2008-10-09, 18:05
Replies: 95
Views: 5,703
Posted By Yoruichi
I thought the ending was not bad, nothing super...

I thought the ending was not bad, nothing super good but I enjoyed it. Yama is one tough mofo, taking a sword through the side and not even flinching. At least we know he has some sort of humanity...
Forum: Bleach 2008-09-12, 21:55
Replies: 140
Views: 7,868
Posted By Yoruichi
Are kidou abilities linked to the shinigami...

Are kidou abilities linked to the shinigami powers? Could they still use them after being negated?
Forum: Bleach 2008-09-11, 00:59
Replies: 140
Views: 7,868
Posted By Yoruichi
At least Enryuu or Kenryuu, the flower shinigami...

At least Enryuu or Kenryuu, the flower shinigami dude had something more then just flowers to attack with this time around. Almost Byakuya type attack except in spike form, he came damn close to...
Forum: Bleach 2008-09-05, 22:49
Replies: 118
Views: 7,954
Posted By Yoruichi
I think the real mastermind is Geta Boshi, seeing...

I think the real mastermind is Geta Boshi, seeing as his avatar and sig are comprised of the Bakkatou eyes lol.
Forum: Bleach 2008-09-05, 14:27
Replies: 118
Views: 7,954
Posted By Yoruichi
Yeah it would fit somewhere, but I'm thinking...

Yeah it would fit somewhere, but I'm thinking maybe sometime after the Arrancar arc. In the current one now they have all their powers that they had attained during or just prior to the Arrancar arc....
Forum: Bleach 2008-09-05, 10:16
Replies: 118
Views: 7,954
Posted By Yoruichi
Thing is this arc was never in continuity to...

Thing is this arc was never in continuity to begin with.
Forum: Bleach 2008-09-04, 22:50
Replies: 118
Views: 7,954
Posted By Yoruichi
I'm gonna say it now, Amagai is Lurichiyos...

I'm gonna say it now, Amagai is Lurichiyos father, wait and see! lol I dunno....

But yeah Amagai vs Yamaji, wonder how that would play out, both are fire based captains so it would be interesting....
Forum: Bleach 2008-09-03, 23:13
Replies: 118
Views: 7,954
Posted By Yoruichi
I couldn't have said it better myself...

I couldn't have said it better myself Mitsuomi1971. That's exactly the reason why I don't read the manga, I don't want to turn into a jaded mangahead which some are, not all but some. To me it makes...
Forum: Bleach 2008-08-30, 06:58
Replies: 63
Views: 4,320
Posted By Yoruichi
Very good point I never thought of. Throw that...

Very good point I never thought of. Throw that onto my list of my Amagai's fate theories. :eyebrow:
Forum: Bleach 2008-08-28, 18:18
Replies: 63
Views: 4,320
Posted By Yoruichi
I figure 1 of 3 things will happen to Amagai...

I figure 1 of 3 things will happen to Amagai Taicho, some of which have been mentioned...

1) He will turn out to be a baddie
2) He will be dismissed from the 13 protection squads and possibly...
Forum: Bleach 2008-08-24, 01:23
Replies: 54
Views: 3,944
Posted By Yoruichi
Very true, but I've seen things like this happen...

Very true, but I've seen things like this happen before. Of course he will be nowhere near the caliber of mister Aizen Sousuke, but he might have a trick up his sleeve. Or maybe a super bakoutou that...
Forum: Bleach 2008-08-23, 21:22
Replies: 54
Views: 3,944
Posted By Yoruichi
I think the final showdown is going to be either...

I think the final showdown is going to be either Amagai or Ichigo vs "apeman". For some reason I get the feeling apey is more powerful then he looks and will be a force to be reckoned with, you know...
Forum: Bleach 2008-08-21, 17:29
Replies: 54
Views: 3,944
Posted By Yoruichi
I just hope it don't end lame, like Kifunes...

I just hope it don't end lame, like Kifunes riatsu eating weapon thingy absorbing him like it did all the other henchmen. If Kira or someone doesn't get a chance to finish him before that happens I'm...
Forum: Bleach 2008-08-21, 00:28
Replies: 54
Views: 3,944
Posted By Yoruichi
I liked this episode. The animation was top...

I liked this episode. The animation was top notch, they did a really good job on the facial features this time round. Damn I didn't realize Kira had kick ass skills with kido either that surprised...
Forum: Bleach 2008-08-07, 22:21
Replies: 84
Views: 6,945
Posted By Yoruichi
Even though they were low level henchmen with...

Even though they were low level henchmen with special weapons, Kira seemed to dispatch them pretty handily, where as Ichigo had trouble fighting against one and he had help! Yamamoto needs the taste...
Forum: Bleach 2008-07-31, 16:50
Replies: 114
Views: 6,207
Posted By Yoruichi
Was gonna say somethin bout the spoiler but its...

Was gonna say somethin bout the spoiler but its gone nevermind.
Showing results 1 to 25 of 136

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
We use Silk.