AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 120
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: kanazuchi
Forum: Manga & Light Novels 2004-04-18, 16:23
Replies: 2
Views: 808
Posted By kanazuchi
Haha, I hate on the things I love... This manga...

Haha, I hate on the things I love... This manga is fun as hell, and since I am a huge pool/billiards fan I was expecting a little too much from the series. after reading the first few volumes...
Forum: Older Series 2004-04-15, 23:18
Replies: 104
Views: 15,949
Posted By kanazuchi
Wow, werd to the wise: Do not watch this show on...

Wow, werd to the wise: Do not watch this show on any sort of hallucinogenic, you might have a bit of a bad trip... Other than that, I havn't had an anime bring that kinda of feeling through me in a...
Forum: Download Help 2004-04-15, 20:11
Replies: 3
Views: 500
Posted By kanazuchi
well, looks like no need for this thread anymore....

well, looks like no need for this thread anymore. I should looked around more....
EDIT: Ive prolly asked this 1000 times, but why the hell is this the only forum out there that wont allow me to...
Forum: Manga & Light Novels 2004-04-15, 16:40
Replies: 19
Views: 2,563
Posted By kanazuchi
I agree with you Dorfl about one thing, everybody...

I agree with you Dorfl about one thing, everybody has there own tastes. But on that hand, how can you say Love Hina is horrible :( That is one of the funniest manga Ive ever read.
Forum: Download Help 2004-04-15, 15:29
Replies: 3
Views: 500
Posted By kanazuchi
Faster Downloads when connected over a router

Suprised I havn't seen this on here yet. All you need to do is open port 6881 through 6889. my dl speed on most files have skyrocketed (litteraly 150 kb/s FASTER than its orriginal speed). Im not...
Forum: Manga & Light Novels 2004-04-13, 11:26
Replies: 2
Views: 808
Posted By kanazuchi
Break shot...

Is without a doubt the funniest manga I have ever read. The lack of physics and geometry for this manga about billiards is just plain awesome. I suggest yall check it out for a good laugh.
Forum: Manga & Light Novels 2004-04-12, 12:54
Replies: 19
Views: 2,563
Posted By kanazuchi
I only have up to volume 3, thats all I can find...

I only have up to volume 3, thats all I can find at my local book stores :(. How many volumes does this series run?
Forum: Download Help 2004-03-31, 18:13
Replies: 1
Views: 669
Posted By kanazuchi
Best client for people using routers?

Anybody have any ideas for the best client for those of us with routers? I've been using Torrent Storm for some time now and it hasn't really given me any problems, but I was wondering if there is a...
Forum: Midori no Hibi 2004-03-31, 14:54
Replies: 123
Views: 28,247
Posted By kanazuchi
So, can any of the IRC users hook me up via AIM...

So, can any of the IRC users hook me up via AIM or MSN messenger?
Forum: Older Series 2004-03-30, 13:51
Replies: 192
Views: 23,235
Posted By kanazuchi
haha, wow, I watched the first episode a while...

haha, wow, I watched the first episode a while back and thought it was nothing but a kids show, guess I should start checking this one out next, sounds interesting now.
Forum: Older Series 2004-03-30, 12:37
Replies: 970
Views: 103,027
Posted By kanazuchi
Its really wierd, I personal loved the show,...

Its really wierd, I personal loved the show, thought it was awesome. But its pretty far being a "great" anime. The best thing about it to me is its not really lacking anything, The story gets a...
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-30, 01:34
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
Well, only up to volume 4 or 5 of this 33 volume...

Well, only up to volume 4 or 5 of this 33 volume manga have been released and viz isn't the fastest company to get shit released...
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-30, 00:30
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
Where the anime ends is only half way through the...

Where the anime ends is only half way through the story. Im tired right now so Im sure somebody else could give you a better explination than me, but if nobody does I type it out tomorow...
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-29, 21:34
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
I very much enjoyed your version, I could only...

I very much enjoyed your version, I could only find up to volume 4 at barnes & nobels and happened across a certain french website with your scanlations on it. Very nice job!
Forum: General Anime 2004-03-29, 21:32
Replies: 47
Views: 3,252
Posted By kanazuchi
The manga ending puts the anime ending to shame. ...

The manga ending puts the anime ending to shame. Its worth the watch if you're a fan of the series though. I thought the series was pretty good until I read the manga... Other than Shinbu's story,...
Forum: Older Series 2004-03-29, 21:27
Replies: 567
Views: 60,222
Posted By kanazuchi
only 2 more episodes :( I dunno, this just seems...

only 2 more episodes :( I dunno, this just seems the type of series thats either going to have a second season or a few specials. One can hope right...
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-29, 16:04
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
Yeah, the anime just didn't do this show justice....

Yeah, the anime just didn't do this show justice. Anybody know how many are released to buy right now?
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-29, 14:36
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
I loved the ending until Yanagi was turned into...

I loved the ending
until Yanagi was turned into a flame, I almost stopped reading it....
But it turned out quite nicely :D
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-29, 14:27
Replies: 17
Views: 2,230
Posted By kanazuchi
Just finished Flame Of Recca

Without a doubt my favorite manga to date, has anybody else read this? What did yall think?
Forum: Midori no Hibi 2004-03-26, 21:37
Replies: 123
Views: 28,247
Posted By kanazuchi
Yeah, being in texas sucks from us looking for...

Yeah, being in texas sucks from us looking for manga :( Anything anybody can do for us non-irc users?
Forum: Older Series 2004-03-26, 21:29
Replies: 591
Views: 49,012
Posted By kanazuchi
I think it was armor that got cracked, the foot...

I think it was armor that got cracked, the foot sank pretty damn far in.
Forum: Manga & Light Novels 2004-03-25, 02:07
Replies: 222
Views: 22,600
Posted By kanazuchi
nevermind, why the hell cant I delete my post?

nevermind, why the hell cant I delete my post?
Forum: Older Series 2004-03-25, 01:55
Replies: 228
Views: 16,534
Posted By kanazuchi
I thought the ending was awesome, but I hated it...

I thought the ending was awesome, but I hated it at the same time. If that gets me down, I wonder what Saikano'g gonna do to me when I get around to watching it...
Forum: Movies, OVAs/OADs, and Specials 2004-03-24, 21:16
Replies: 27
Views: 4,799
Posted By kanazuchi
I'm a sucker for happy endings, the show wasn't...

I'm a sucker for happy endings, the show wasn't that bad. Now I need to wait till my friend gets back from LA so I can get some better shows burned on dvd cause my 111 gig hard drive is full :(:(:(
Forum: Movies, OVAs/OADs, and Specials 2004-03-24, 10:57
Replies: 27
Views: 4,799
Posted By kanazuchi
ah, what can I say, Ive turned into a sucker for...

ah, what can I say, Ive turned into a sucker for good romance stories, so Im just looking for things to pass time until my friend burns some Kimi ga Nozomu Eien and the like.
Showing results 1 to 25 of 120

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.