AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 84
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: MayumiHime
Forum: Little Busters 2012-10-06, 13:39
Replies: 190
Views: 23,606
Posted By MayumiHime
I'm okay with the animation too. Yes, you could...

I'm okay with the animation too. Yes, you could have done it a little bit smoother, but let's wait for the other episodes.
Content was good, Komari at the end was very moe~
I don't think it was...
Forum: Sword Art Online 2012-10-06, 13:31
Replies: 502
Views: 67,052
Posted By MayumiHime
What an awesome episode.. :upset: Amazing. But...

What an awesome episode.. :upset: Amazing. But I'm very glad the anime isn't over yet, I want more. <3

The ending was just.. wow ;_; Hope he finds her soon!
Forum: Older Series 2009-12-29, 17:48
Replies: 487
Views: 83,113
Posted By MayumiHime
Why has the pink girl on the main website picture...

Why has the pink girl on the main website picture only four fingers? ... :heh:
Scary.

Yeah it really looks like Doremi, lol. Maybe I'll watch it, need some new magical girl anime. xDD~
Forum: Umineko 2009-12-23, 14:06
Replies: 2,441
Views: 377,174
Posted By MayumiHime
http://i.imagehost.org/0879/Umineko89.png ...

http://i.imagehost.org/0879/Umineko89.png

Can I claim this? *_* BattlerxBeatrice, dawww~~!! [Even though I still love my Eva-Beatrice sig. <3 xD]
Forum: Umineko 2009-12-19, 15:10
Replies: 2,441
Views: 377,174
Posted By MayumiHime
http://safebooru.donmai.us/post/show/550316/3girls...

http://safebooru.donmai.us/post/show/550316/3girls-absurdres-annoyed-arms_crossed-beatrice-blo
There. o.o

Nice sigs & avas everyone. <3
Forum: Umineko 2009-12-16, 12:37
Replies: 208
Views: 23,806
Posted By MayumiHime
Agreed. x_x ... And I thought that they...

Agreed. x_x

... And I thought that they would make epi 25 a lot better. Somehow I don't really want to watch the next episode, it'll be super rushed, but whatever. Umineko already failed for me....
Forum: General Anime 2009-12-10, 06:29
Replies: 1,218
Views: 74,063
Posted By MayumiHime
Sailor Moon in the german TV, lol. x'DD I was...

Sailor Moon in the german TV, lol. x'DD
I was still in elementary school...
Forum: Umineko 2009-12-05, 18:20
Replies: 176
Views: 16,893
Posted By MayumiHime
No one looks down on anime watchers, but it's...

No one looks down on anime watchers, but it's true that you know much more of Kanon if you played the VN, since DEEN cut a lot. o_o"

I don't think Kinzo would ever slap his own furniture. LOL. ...
Forum: Umineko 2009-11-27, 04:38
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
You can zoom in with Paint, and yes, the eyes are...

You can zoom in with Paint, and yes, the eyes are really blue. O:

http://img5.imagebanana.com/img/864otkjf/sample158cafd32b8091350be168daf72936.jpg...
Forum: Umineko 2009-11-25, 15:29
Replies: 796
Views: 244,058
Posted By MayumiHime
German Cosplay Attack again, lolz. 'D This time...

German Cosplay Attack again, lolz. 'D
This time the cosplays belongs to Jessica (@ Animexx). They (yes, they're twins) don't really know how to post some pictures so I'm doing it~!
...
Forum: Umineko 2009-11-16, 15:49
Replies: 796
Views: 244,058
Posted By MayumiHime
I got my Sheryl Nome Cosplay from Doyea_mj today....

I got my Sheryl Nome Cosplay from Doyea_mj today. o
I'm more then pleased with it, the cosplay looks AWESOME and it's really nice sewed. There's no way somebody else could make it better then...
Forum: General Anime 2009-11-09, 17:27
Replies: 1,365
Views: 104,151
Posted By MayumiHime
Rozen Maiden, Elfen Lied and Code Geass. <3

Rozen Maiden, Elfen Lied and Code Geass. <3
Forum: Umineko 2009-11-04, 13:33
Replies: 217
Views: 25,670
Posted By MayumiHime
Zugzwang? ... LOL? :heh: German: Zug =...

Zugzwang? ... LOL? :heh:

German: Zug = Train; Zwang = Force? Oo But I know it's a chess move, still hilarious.

I like the 2chan screens, they look very good. <3 Maria's so cute~~
Glad they...
Forum: Umineko 2009-10-18, 08:24
Replies: 2,441
Views: 377,174
Posted By MayumiHime
Can I claim it? <3

Can I claim it? <3
Forum: Umineko 2009-10-07, 12:00
Replies: 2,022
Views: 322,769
Posted By MayumiHime
Same here. *__* I really LOVE it~!

Same here. *__* I really LOVE it~!
Forum: Umineko 2009-10-07, 11:39
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
Yes. xDDDD~ The speech bubble and what's on his...

Yes. xDDDD~ The speech bubble and what's on his forehead, rofl...
I always knew that Battler was like that. %D
Forum: Umineko 2009-10-07, 07:51
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
http://img196.imageshack.us/img196/7393/c5529b633e...

http://img196.imageshack.us/img196/7393/c5529b633e23aa9c5fc2063.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/3529/0bbd4d198f5416d6cc36c0b.png
:uhoh: ... Fear. And I always thought DEEN was weird.
...
Forum: Umineko 2009-10-05, 04:19
Replies: 1,035
Views: 216,813
Posted By MayumiHime
Omg~ Thank you WTDND Group for your fast releases...

Omg~ Thank you WTDND Group for your fast releases and that you're offering so much time for the umineko manga >_<!
It's really awesome!!
Forum: Umineko 2009-10-04, 08:21
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
LOL It's in Germany. XD 139miles away rofl. ...

LOL It's in Germany. XD
139miles away rofl.
We have Bernkasteler Street, too. xDDDD~
Forum: Umineko 2009-09-29, 14:10
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
Neeew pics, because I had nothing else to do....

Neeew pics, because I had nothing else to do. :heh:

http://img225.imageshack.us/img225/7615/472e6f93991292b3a46e686.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/4291/fe49f120e5887d68d877ef3g.jpg
Wtf....
Forum: Umineko 2009-09-22, 12:29
Replies: 796
Views: 244,058
Posted By MayumiHime
O___O LOL. *noob* <D One Moment, I'll edit the...

O___O LOL. *noob* <D
One Moment, I'll edit the pics. xDD
Forum: Umineko 2009-09-22, 12:14
Replies: 796
Views: 244,058
Posted By MayumiHime
Some pictures of my Beatrice cosplay~ But I...

Some pictures of my Beatrice cosplay~
But I need to make new stripes on the upper part. x_x;

http://img225.imageshack.us/img225/6132/bea62d.jpg
http://img230.imageshack.us/img230/6673/bea22.jpg
Forum: Umineko 2009-09-18, 04:46
Replies: 10,139
Views: 3,051,068
Posted By MayumiHime
Some new pictures~ ...

Some new pictures~

http://img9.imageshack.us/img9/7867/81a999753972c734f32989b.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/2742/2d5fef4e72dbeb198423211.jpg...
Forum: Umineko 2009-09-17, 10:58
Replies: 249
Views: 28,603
Posted By MayumiHime
Nope, but I think the preview of 13 will be on...

Nope, but I think the preview of 13 will be on umineko.tv tomorrow. xD
Forum: Umineko 2009-09-17, 10:56
Replies: 2,441
Views: 377,174
Posted By MayumiHime
Aww thank you so much. <3 It really gave me a...

Aww thank you so much. <3
It really gave me a hard time deciding which ava and sig I should use.

I've Photoshop 7 and I know how to animate something, but I don't know how to get all the images...
Showing results 1 to 25 of 84

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 13:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.