AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 124
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: baka manko
Forum: General Chat 2006-04-21, 04:19
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
llamaWow you really have really big beautiful...

llamaWow you really have really big beautiful eyes.
ChainLegacyDang! 305 lbs. I can do 250 lbs. but I only weigh 145 so I guess thats good. but dont worry I'll catch up.... I hope lol.

Few more...
Forum: General Chat 2006-04-18, 20:29
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
Well heres a pic not much but I got one ...

Well heres a pic not much but I got one

http://img60.imageshack.us/img60/6058/b5ua.jpg
Forum: General Chat 2006-04-18, 18:13
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
momogal Wow you are too cute, Plus you want to be...

momogal Wow you are too cute, Plus you want to be a house wife well thats just awesome.
Roopoo Pretty :)
NessCant really see your face in the first pic cause of the blurryness but I like the second...
Forum: General Chat 2006-03-28, 05:11
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
XBlackRoseX You look good. More pictures of...

XBlackRoseX You look good.

More pictures of me and my friend being wierd.
http://members.cox.net/tr0jandude/Uswierd.JPG
http://members.cox.net/tr0jandude/meheadband.JPG...
Forum: General Chat 2006-03-25, 16:44
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
When I saw that I was like Wha! its Jebus. ...

When I saw that I was like Wha! its Jebus.
Sorry If I dont comment back I just dont get on the forums much.

Nah I got those from different people, but I usually say its a symbol saying that Im...
Forum: Bleach 2006-02-07, 00:43
Replies: 39
Views: 5,098
Posted By baka manko
Did he know that GF killed Masaki when he appeard...

Did he know that GF killed Masaki when he appeard at first?
Forum: General Chat 2005-12-23, 05:33
Replies: 35,431
Views: 4,763,066
Posted By baka manko
Hey!! it's Contorito(I think) man its been years...

Hey!! it's Contorito(I think) man its been years since I've seen one of those comics.
Forum: General Chat 2005-12-23, 04:58
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
Well not much but might as well contribute ...

Well not much but might as well contribute
http://members.cox.net/tr0jandude/mee.jpg
http://members.cox.net/tr0jandude/blahaha.jpg
Forum: Games 2005-01-03, 04:02
Replies: 64
Views: 3,226
Posted By baka manko
I just started playing cs again, so i was...

I just started playing cs again, so i was wondering if anybody is interested in playing with me
steam name is (maharyballsitch)


ps. Ive been using the same name for about 5 years and i was 13...
Forum: Tech Support 2004-12-24, 23:26
Replies: 3
Views: 571
Posted By baka manko
vodoo video card

i have an old vodoo video card but i dont have the drivers for it is does anyone know where i can get em??

thx in advance
Forum: Games 2004-11-26, 04:00
Replies: 75
Views: 5,830
Posted By baka manko
yeah this is a really good game, im still not...

yeah this is a really good game, im still not good with cqc either and i also slit most of the gaurds throats :frustrated:

i have so many unfinished games lol
started lil bit of san andreas,...
Forum: Games 2004-11-25, 01:31
Replies: 75
Views: 5,830
Posted By baka manko
about the interrogations you have to hit all...

about the interrogations
you have to hit all of the dolls and youll some kind of bonus
Forum: Games 2004-11-21, 03:08
Replies: 32
Views: 2,682
Posted By baka manko
yeah this game is better then 1 and the 2nd one...

yeah this game is better then 1 and the 2nd one story mode is pretty good althogh i would have liked the little animation they had in the first budokai instead of the picture and the voicing.
Forum: Games 2004-11-17, 02:58
Replies: 496
Views: 29,523
Posted By baka manko
yeah i just started playing this game today its...

yeah i just started playing this game today its pretty fun.

if anybody wants to play with me my name is en1gma666
Forum: General Chat 2004-11-14, 03:45
Replies: 35,431
Views: 4,763,066
Posted By baka manko
homestead is a webhost kinda deal (i used to...

homestead is a webhost kinda deal

(i used to remember when it was free)
Forum: Games 2004-11-13, 00:03
Replies: 22
Views: 1,757
Posted By baka manko
yeah this game is awsome going on 2 player...

yeah this game is awsome going on 2 player rampages is so much fun

i like gta 3 alot more then vice city
Forum: Games 2004-11-11, 01:34
Replies: 399
Views: 24,042
Posted By baka manko
hehe i remember et. i was like 10 at the time i...

hehe i remember et. i was like 10 at the time i was like wtf is the point.. lol
for me i think it was river ransom for nes i dont think i ever beat it
Forum: Games 2004-11-11, 01:15
Replies: 61
Views: 2,437
Posted By baka manko
i also think that it lived up to its hype i...

i also think that it lived up to its hype i havent really played single player yet all ive been doin is playing it live. the only prob is that you cant join any random game like cs.

if anybody...
Forum: General Chat 2004-11-03, 01:19
Replies: 7
Views: 675
Posted By baka manko
well if u want a good ramp your gonna have to...

well if u want a good ramp your gonna have to build it your self, cause if you buy it online its gonna cost you alot. Its pretty simple to build a funbox or a ramp you just have to take the time to...
Forum: General Chat 2004-09-22, 03:11
Replies: 95
Poll: Anime Webcam
Views: 7,124
Posted By baka manko
well who ever this person is, he/she is obviously...

well who ever this person is, he/she is obviously very tall
Forum: Naruto 2004-09-20, 00:21
Replies: 10
Views: 977
Posted By baka manko
u cant if it contains the manga

u cant if it contains the manga
Forum: General Chat 2004-08-21, 16:22
Replies: 10
Views: 727
Posted By baka manko
would someone be able to seed this?? cause im...

would someone be able to seed this?? cause im 97.8% done and there are 0 peers and 0 seeds :(.
sorry if this is against the rules
Forum: General Chat 2004-07-30, 04:03
Replies: 13,731
Views: 1,782,521
Posted By baka manko
well im going with 4 because it looks like hes...

well im going with 4 because it looks like hes holding up the manga he was talking about a while ago "now" i believe but 7 is diffenetly up there.
Forum: General Chat 2004-07-27, 00:29
Replies: 92
Views: 6,745
Posted By baka manko
yeah there is, you just have to look. What part...

yeah there is, you just have to look. What part of Nebraska do u live in?
I live in omaha.
Forum: Games 2004-06-14, 01:59
Replies: 64
Views: 3,226
Posted By baka manko
lol, that would be pretty cool i can play both...

lol, that would be pretty cool i can play both but i prefer 1.5, but yeah what is your ip adress orahteak?
Showing results 1 to 25 of 124

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.