AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 742
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Kirihara_R
Forum: Manga 2015-09-03, 12:44
Replies: 7,137
Views: 995,208
Posted By Kirihara_R
Hoooh the curry twins .. its been a while since...

Hoooh the curry twins .. its been a while since the last time they appeared and nice reaction by hisako:heh:
Forum: Web Novels 2015-09-01, 22:42
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Oi oi what I mean is mature beauty .. which is...

Oi oi what I mean is mature beauty .. which is they are categorize as a woman rather than girls

Andrei is that u? :heh: .. speaking of him I wonder what is his reaction if he saw brynhildr
Forum: Web Novels 2015-09-01, 22:05
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
^its more of "my type" thats why I like her...

^its more of "my type" thats why I like her (nevermind the illu thats exaggerated :heh:) . Its rare for me to find a novel that the 1st girl is just like lucy's that I thought will stay in the main...
Forum: Web Novels 2015-09-01, 14:00
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Try to read page 16 and 17 of the...

Try to read page 16 and 17 of the thread..amatsunagi post some of the info there including his 5 legal wife except for mitty ..

No im afraid there's no sign of lucy yet (up to the latest raw...
Forum: Web Novels 2015-09-01, 03:16
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Haha, nothing:heh: 6 official wives( Nonna...

Haha, nothing:heh:

6 official wives( Nonna as main wife, carla, mel, maria, katherine and mitty ) 1 is pending (Gretel) and 20+mistress ( I mean the women who have a name and background)
Forum: Web Novels 2015-09-01, 02:00
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Haha my bad ..I seen this type-o a lot and I...

Haha my bad ..I seen this type-o a lot and I ended up mimicking it..

Nope, one sharon is enough for me .. I cant remember it but did aegir already find out the best timing to peep at leoport and...
Forum: Web Novels 2015-09-01, 00:47
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
His future wife is much more schemer than him.....

His future wife is much more schemer than him.. its only their first night but it looks like he already hit the jackpot :heh:

Leoport and nina should do their best too haha

@xfire

Lucy is...
Forum: Web Novels 2015-08-22, 23:45
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
^well I agree with that but I mean using his...

^well I agree with that but I mean using his women as tool for the sake of competition? Aegir will never do that (though he indirectly bet selia there but atleast he have some countermeasure)
Forum: Web Novels 2015-08-22, 23:28
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Haha I think the man who treat the women as an...

Haha I think the man who treat the women as an object in this novel is Gildres, whats up with that using your own wife and sister for the sake of competition.. though their ok with it,I still cant...
Forum: Web Novels 2015-08-22, 07:53
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
He fight a dragon and killed it by himself in...

He fight a dragon and killed it by himself in front of the huge crowd in the mine(linblum) . As a legendary hero who killed the dragon the women who witness the fight worship him and prepare to give...
Forum: Web Novels 2015-08-22, 06:01
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Aegir doesnt have any preferences when it comes...

Aegir doesnt have any preferences when it comes to girls (of course except elderly) as long as the "hole" can take his tool, its all good..these is also one of the main reason why the loli's are few...
Forum: Web Novels 2015-08-22, 02:27
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Hilarious right.? But all of them are correct.. ...

Hilarious right.? But all of them are correct..

Katherine is a real ntr magnet she cant control her thirst .. even if she's pregnant she's still want it....

I think the one who stop katherine...
Forum: General Chat 2015-08-21, 23:29
Replies: 3,882
Views: 388,750
Posted By Kirihara_R
J301 .? Iirc the first lesson of the book is...

J301 .? Iirc the first lesson of the book is "shita wo dashita einstein".? If it is then it will help you from n4 to n3 but for me if its self study it will be hard since it lacks explanation and...
Forum: Web Novels 2015-08-19, 20:15
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Haha even if I read the sypnosis and saw the...

Haha even if I read the sypnosis and saw the cover art (most likely the girls) of the book for the first time, I will still have a second thought on buying the book. I think some of the readers...
Forum: Web Novels 2015-07-23, 02:47
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
Hmm I agree about that .. but in the novel they...

Hmm I agree about that .. but in the novel they describe aegir as a young looking man.. well nevermind, as long as the women look gorgeous its fine
Forum: Web Novels 2015-07-23, 01:45
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
i can imagine what kind of pic are those..me too...

i can imagine what kind of pic are those..me too pls...by the way why the h3ll aegir look 40s in that illu (not that i mind :heh: ).. man as expected from him
Forum: Web Novels 2015-07-20, 00:37
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
^ yeah and seeing the title of the latest chapter...

^ yeah and seeing the title of the latest chapter , looks like its time to resume reading oukoku again ..:naughty:
Forum: Web Novels 2015-07-19, 02:58
Replies: 912
Views: 103,494
Posted By Kirihara_R
since chufeng has the 3 women , Did his 2 bro...

since chufeng has the 3 women , Did his 2 bro already met their partner ? .. up to the latest chapter (raw)
Forum: Web Novels 2015-07-16, 22:00
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
yes , cant remember what chapter .. but look for...

yes , cant remember what chapter .. but look for the title "Nonna no Shiawase" thats the time where all the girls cooperate so that nonna can get what she wants . after that a couple of chapters and...
Forum: Web Novels 2015-07-13, 21:49
Replies: 912
Views: 103,494
Posted By Kirihara_R
If a person is in a clan he/she should better...

If a person is in a clan he/she should better prepare for the consequences after making an action .. if they offended someone they should prepare for the destruction of his/her clan .. I don't see...
Forum: Web Novels 2015-06-26, 06:47
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
yes , Martha is the name .. a new aid that was...

yes , Martha is the name .. a new aid that was given to Aegir by the king :heh:
Forum: Web Novels 2015-06-26, 04:27
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
yes finally .. but she is still not pregnant,...

yes finally .. but she is still not pregnant, though its only a matter of time ..

Im more interested to the new Girl who I think is a spy of the king ;)
Forum: Web Novels 2015-06-22, 09:13
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
^ I like the lvl up setting of NetaCha but to bad...

^ I like the lvl up setting of NetaCha but to bad the story and characters development is not the type that makes me wanted to read it more . .

, well when it comes to dealing a crime Aegir is...
Forum: Web Novels 2015-06-22, 08:35
Replies: 540
Views: 67,062
Posted By Kirihara_R
^lol I'm really weak when it comes to reading...

^lol I'm really weak when it comes to reading Oukoku or rather the formal way of speaking of the Aristocrats. .( though only at first)

sigh .. There's futanari ? .. tnx for reminding me actually...
Forum: Light Novels 2015-06-22, 08:15
Replies: 4,599
Views: 719,878
Posted By Kirihara_R
yes , and that's not an anime? anymore (though I...

yes , and that's not an anime? anymore (though I really like it since its Chisato scene) :heh:
Showing results 1 to 25 of 742

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 05:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.