AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 54
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: CoolKidsClub
Forum: Haruhi Suzumiya 2010-01-20, 04:22
Replies: 403
Views: 52,378
Posted By CoolKidsClub
just finished season 1...didnt like it that much...

just finished season 1...didnt like it that much :( but love Nagato and mizuki tho
Forum: Haruhi Suzumiya 2010-01-20, 04:17
Replies: 210
Views: 140,527
Posted By CoolKidsClub
random orders....

random orders....
Forum: Code Geass 2010-01-02, 15:59
Replies: 2,552
Views: 250,388
Posted By CoolKidsClub
question...at the end...did every1...

question...at the end...did every1 acknowledge/understand what Lulu has done? or only his sister and Kallen did?
Forum: Older Series 2009-12-27, 07:50
Replies: 1,781
(L) Gintama
Views: 272,426
Posted By CoolKidsClub
wow episode 188 was really touching

wow episode 188 was really touching
Forum: One Piece 2009-12-25, 21:36
Replies: 236
Views: 20,916
Posted By CoolKidsClub
ah ohh Hancock will be in trouble...

ah ohh Hancock will be in trouble...
Forum: Fairy Tail 2009-12-24, 18:42
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
lol they skipped the Lucy stripping part... ...

lol they skipped the Lucy stripping part...

some beautiful ice right there
Forum: Older Series 2009-12-19, 23:38
Replies: 991
(L) Mushishi
Views: 132,548
Posted By CoolKidsClub
good anime...but the ending was kinda..eh.....i...

good anime...but the ending was kinda..eh.....i think i need the manga ending
Forum: Older Series 2009-12-16, 11:32
Replies: 1,781
(L) Gintama
Views: 272,426
Posted By CoolKidsClub
Kagura x Okita episode... the ending was very...

Kagura x Okita episode... the ending was very touching
Forum: Fairy Tail 2009-12-16, 11:03
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
Lucy looks amazing in red... and why is that...

Lucy looks amazing in red...
and why is that glasses girl getting more screen time than Cana?! thats just wrong
Forum: Forum & Site Feedback 2009-12-15, 17:59
Replies: 1,027
Request: Username Change
Views: 205,875
Posted By CoolKidsClub
i would like my username be changed to...

i would like my username be changed to "CoolKidsClub" instead thx
Forum: General Chat 2009-12-13, 13:01
Replies: 106
Views: 5,018
Posted By CoolKidsClub
am i the only person who rather forget about the...

am i the only person who rather forget about the first love?
so young and dumb and immature...i rather forget about it...
Forum: Older Series 2009-12-12, 13:35
Replies: 1,781
(L) Gintama
Views: 272,426
Posted By CoolKidsClub
29QakF5egjM

29QakF5egjM
Forum: Older Series 2009-12-08, 14:52
Replies: 1,781
(L) Gintama
Views: 272,426
Posted By CoolKidsClub
^wahh nice pictures

^wahh nice pictures
Forum: Fairy Tail 2009-12-08, 14:47
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
why filler already?

why filler already?
Forum: Lucky Star 2009-12-05, 06:42
Replies: 217
Views: 36,087
Posted By CoolKidsClub
i should of watched some of Kyoto animation's...

i should of watched some of Kyoto animation's work before LS..cuz as funny as LS was...i had no idea what most of their parodies were about
Forum: Naruto 2009-12-04, 01:07
Replies: 408
Views: 20,681
Posted By CoolKidsClub
ah oh...that day is coming...im gettin my bottles...

ah oh...that day is coming...im gettin my bottles ready...Naruto finally moves on!? after how many years? thats gotta be some kinda of milestone...to the new era!!!
Forum: Older Series 2009-12-04, 00:12
Replies: 1,781
(L) Gintama
Views: 272,426
Posted By CoolKidsClub
185 was funny as hell omg.... but i heard...

185 was funny as hell omg....

but i heard rumors the stuffs are running out of ideas and the show was planned to end back in spring 09...but doesnt look like they are running out of ideas lol
Forum: Fairy Tail 2009-12-04, 00:08
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
Fairy Tail prob should get a sub forum

Fairy Tail prob should get a sub forum
Forum: Fairy Tail 2009-11-30, 10:12
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
a lot of half naked men

a lot of half naked men
Forum: Naruto 2009-11-29, 22:28
Replies: 264
Views: 24,793
Posted By CoolKidsClub
thats petty weird he has that many opinions?

thats petty weird he has that many opinions?
Forum: One Piece 2009-11-29, 21:15
Replies: 162
Views: 16,587
Posted By CoolKidsClub
the little hancock was pretty cute

the little hancock was pretty cute
Forum: Bleach 2009-11-27, 19:36
Replies: 293
Views: 24,339
Posted By CoolKidsClub
LOL Aizen what a pimp

LOL

Aizen what a pimp
Forum: School Days 2009-11-26, 04:01
Replies: 165
Views: 37,435
Posted By CoolKidsClub
lol Makoto 46 votes~~

lol Makoto 46 votes~~
Forum: Fairy Tail 2009-11-24, 16:28
Replies: 6,130
Views: 623,120
Posted By CoolKidsClub
i didnt like episode 7..whats up with that Marco...

i didnt like episode 7..whats up with that Marco and Natsu flashback...i wanted to see blood and fan service lol..but Virgo and that LucyXnatsu part was cute
Forum: Lucky Star 2009-11-21, 15:22
Replies: 117
Views: 30,648
Posted By CoolKidsClub
i jus think all the side characters in Lucky Star...

i jus think all the side characters in Lucky Star r so freaking awesome
Showing results 1 to 25 of 54

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 04:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.