AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 13 of 13
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: lord yama
Forum: Games 2006-12-06, 12:11
Replies: 50
Views: 4,758
Posted By lord yama
Guilty Gear is the best 2d fighting game ever. I...

Guilty Gear is the best 2d fighting game ever. I love this game it has unique characters, moves, styles of fighting, sick OST , n the animation is insane besides the game play is flowless. Right now...
Forum: Suggestions 2006-10-03, 22:31
Replies: 24
Views: 2,741
Posted By lord yama
First of all why in the hell r u watching TOONAMI...

First of all why in the hell r u watching TOONAMI its a piece of crap. Second u r way behind in anime n last here is a list of a couple shows.

Amaenaideyo!!
Angel Heart
Bleach
Blood+ ...
Forum: Older Series 2006-08-04, 21:50
Replies: 117
Views: 25,308
Posted By lord yama
I kinda like it but i think i need to watch more...

I kinda like it but i think i need to watch more eps in onder to decide if its a good series or not but i keep my hopes up. I'll be waiting for the next eps
Forum: Older Series 2006-08-04, 21:41
Replies: 604
Views: 101,398
Posted By lord yama
Hell yeah its a great series i cant stop...

Hell yeah its a great series i cant stop watching every single ep its just so damn funny, OH man ep 18 was hilarious
Forum: Music 2006-08-04, 21:33
Replies: 2,024
Views: 409,313
Posted By lord yama
OK here is the intro name, OP: 「Brand New...

OK here is the intro name, OP: 「Brand New Morning」 by 水橋舞from原宿BJガールズ (Mizuhashi Mai from Harajyuku BJ Girls)

N in case u want to know the ED its, ED: 「図書館では教えてくれない、天使の秘密」 (Toshokan de ha...
Forum: General Anime 2006-08-04, 21:08
Replies: 1,365
Views: 103,715
Posted By lord yama
I think there is going to be an OVA of Burst...

I think there is going to be an OVA of Burst Angel hopefully at the end the year
Forum: Older Series 2006-07-15, 14:39
Replies: 448
Views: 61,935
Posted By lord yama
Well i just watched the 1st ep n it was good i...

Well i just watched the 1st ep n it was good i just hope that it does not go to hell after a couple eps. The animation was good the story line i guess its ok so i'll keep watching it i hope it gets...
Forum: Zero no Tsukaima 2006-07-06, 23:33
Replies: 720
Views: 133,934
Posted By lord yama
i hope someone subs this series cuz it looks good...

i hope someone subs this series cuz it looks good just like shana. Please someone sub this series
Forum: Older Series 2006-07-06, 23:23
Replies: 117
Views: 25,308
Posted By lord yama
it looks like a good series so i'll check it out...

it looks like a good series so i'll check it out when someone subs it. i just saw the promo n kinda like it so i'll have to wait n see it if its good or not
Forum: Older Series 2006-07-06, 23:18
Replies: 43
Views: 13,931
Posted By lord yama
i just watched the first ep of the series from...

i just watched the first ep of the series from Ayu n C1 i love it i like the style of the animation n the girls r so cute, i hope they realese the next ep soon
Forum: Older Series 2006-07-06, 23:08
Replies: 87
Views: 27,955
Posted By lord yama
i really hope that there is a 3rd season cuz its...

i really hope that there is a 3rd season cuz its hella funny n they left a lot of things in the air. i cant wait for the last ep
Forum: Older Series 2006-07-06, 22:20
Replies: 604
Views: 101,398
Posted By lord yama
Yeah i hope that Mendoi does a great job on...

Yeah i hope that Mendoi does a great job on Inukami, i think they will be better n maybe even faster than Himitsu so i cannt wait for the next eps
Forum: Older Series 2006-07-06, 22:14
Replies: 674
Views: 70,614
Posted By lord yama
I want to say thank u for another great realese...

I want to say thank u for another great realese i really like Kamisama Kazuko its just so funny. i cannt wait for the next ep so keep up the good work
Showing results 1 to 13 of 13

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 18:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.