AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 111
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: deathcoy
Forum: Manga & Light Novels 2014-09-03, 09:42
Replies: 374
Views: 67,432
Posted By deathcoy
Thx for chapter...

Thx for chapter...
Forum: Manga & Light Novels 2014-09-02, 08:29
Replies: 10,440
Views: 2,064,276
Posted By deathcoy
You know what Kouki is? A Tank with tunnel...

You know what Kouki is?

A Tank with tunnel vision. God i hate having such tanks in dungeons and raids...
Forum: Manga & Light Novels 2014-09-01, 10:32
Replies: 1,626
Views: 268,673
Posted By deathcoy
Wow, i didn't know this was a LN. I saw the...

Wow, i didn't know this was a LN. I saw the awesome pic of the Lich with the fallen angel, gothic loli, twins etc and thought it was some fan made drawing or game, even set it as wallpaper, little...
Forum: Manga & Light Novels 2014-08-31, 08:45
Replies: 1,749
Views: 305,284
Posted By deathcoy
Well this was originally a hentai work... And...

Well this was originally a hentai work...
And you guys know what goes on in the hentai world... Its vast...
One man's poison is another man's pleasure...
Forum: Manga & Light Novels 2014-08-31, 02:16
Replies: 762
Views: 107,423
Posted By deathcoy
Koinzell needs a power up, his allies too......

Koinzell needs a power up, his allies too... Glenn comes back with new overwhelming powers and army with even bigger hypocritic delusions and arrogance it pisses me off...
Forum: Log Horizon 2014-07-28, 11:46
Replies: 3,332
Views: 472,625
Posted By deathcoy
Man, this fight is hilarious in a way. From...

Man, this fight is hilarious in a way.

From an MMORPG perspective, the raid is trying to "bug" the bosses hahahah. Well in the first place, the bosses were "bugged" themselves when they can help...
Forum: Manga & Light Novels 2014-07-26, 23:38
Replies: 7,841
Views: 1,009,365
Posted By deathcoy
I believe mahouka anime did accurately reflect...

I believe mahouka anime did accurately reflect magic from the novel. From the descriptions in the novel, it's plain to see that the magic utilised were majority plain or unseen, no eye candy. I guess...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-17, 05:16
Replies: 41
Views: 5,674
Posted By deathcoy
So they managed to harness energy from lem star...

So they managed to harness energy from lem star right?

Tsumugui is as cute as ever haha, it's weird that I find her character attractive despite being less human-ish....

Sasaki having more...
Forum: Mahouka 2014-06-15, 02:36
Replies: 2,061
Views: 194,369
Posted By deathcoy
^ Yea pretty much it. 1st High has all the Ten...

^ Yea pretty much it. 1st High has all the Ten Master & 28 Master heirs/members in their 3rd year batch it pretty much means their domination in all 3rd year competitions, pretty disappointing...
...
Forum: Older Series 2014-06-14, 23:15
Replies: 951
Views: 92,159
Posted By deathcoy
Yea same here. Though the anime seem to be...

Yea same here.

Though the anime seem to be ending less than half way through the manga, i guess its fine to "skip out" on Ochai and the Guana/Human hybrid plot. Or maybe the last episode we'll...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-12, 08:33
Replies: 5,681
Views: 1,094,349
Posted By deathcoy
Did Elizabeth form a contract with the enemies of...

Did Elizabeth form a contract with the enemies of vanadis? Jaeger, I assume it's one of the comrades of torbalan, the frog guy and his master?
Forum: General Chat 2014-06-08, 08:22
Replies: 3,415
Views: 349,630
Posted By deathcoy
Does stuffing spring onion up the butt really...

Does stuffing spring onion up the butt really helps in curing fever?

I've always wondered. First time i saw this cure is from anime...
Forum: Games 2014-06-08, 07:53
Replies: 91
Views: 6,840
Posted By deathcoy
Damn excited for Witcher 3 but still long till...

Damn excited for Witcher 3 but still long till release date zzzzz, I pre-ordered and have to wait 9 mths.

I forsee the ending with the player having to choose Yennfer or Triss... Gonna be sad but...
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:44
Replies: 21
Views: 1,141
Posted By deathcoy
RIP H R Giger. Loved his works when i was young...

RIP H R Giger. Loved his works when i was young even till now. A talented artist that appear once every century...
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:40
Replies: 466
Views: 42,557
Posted By deathcoy
Thats a sweet rifle. Are guns inexpensive and...

Thats a sweet rifle. Are guns inexpensive and affordable in the US?

Only time i get to shoot is during my mandatory military service and reservist there after. But i really hate cleaning rifles...
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:31
Replies: 1,083
Views: 118,788
Posted By deathcoy
The Witcher 3 Wild Hunt 25 Feb 2015 release...

The Witcher 3 Wild Hunt

25 Feb 2015 release date lol... Longest Pre-order ever. Its technically an Early Access without access to the alpha/beta >.>
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:19
Replies: 11,777
Views: 2,072,798
Posted By deathcoy
Default windows lol. Yea its boring. I can't be...

Default windows lol. Yea its boring. I can't be bothered haha, i'm more about functionality than eye candy...

http://i61.tinypic.com/2rojkhy.jpg
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:09
Replies: 253
Views: 13,282
Posted By deathcoy
Team Building is all bullshit propaganda to show...

Team Building is all bullshit propaganda to show the higher ups that the department is united hence productive. There will always be office politics and rifts between colleagues/groups.

@Who
Yea,...
Forum: General Chat 2014-06-08, 07:00
Replies: 436
Views: 37,226
Posted By deathcoy
Informative... So my grandfather and grandmother...

Informative... So my grandfather and grandmother were 1st cousins... lol...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-08, 05:31
Replies: 41
Views: 5,674
Posted By deathcoy
Yep... I was expecting Gauna in fighting and...

Yep... I was expecting Gauna in fighting and defecting or something... quite a disappointment...

And also Mizuki Battleship has a very short screentime zzzz... But Nagate with Tsumugui scenes...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-08, 04:54
Replies: 13
Views: 2,187
Posted By deathcoy
14 volumes, this must have a damn good story... ...

14 volumes, this must have a damn good story...

Is it kinda like slice of life comedy harem like Boku wa Tomodachi ga Sukunai?
Forum: Mahouka [LN/M] 2014-06-06, 20:43
Replies: 529
Views: 50,521
Posted By deathcoy
True that, Mayumi's brother is more inclined to...

True that, Mayumi's brother is more inclined to give away Mayumi rather than Miyuki giving away her brother.



Kasumi?!??! I was under the impression her flag has been raised for that Shippou...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-06, 20:26
Replies: 14
Views: 4,640
Posted By deathcoy
This is a Hentai setting bros... Shld have been a...

This is a Hentai setting bros... Shld have been a H-manga...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-06, 20:14
Replies: 1,623
Views: 383,975
Posted By deathcoy
With all the classes, evolution, jobs and even...

With all the classes, evolution, jobs and even the looks/design/style, also the gods, im getting Ragnarok Online vibes LOL, except its ages 18+...
Forum: Manga & Light Novels 2014-06-06, 20:02
Replies: 41
Views: 5,674
Posted By deathcoy
True that, it never crossed my mind lol!!! ...

True that, it never crossed my mind lol!!!
Hiyama in Bear form is so friggin cute though!!! I really like her character and her current role of a motherly figure to Nagate. I kinda consider...
Showing results 1 to 25 of 111

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 07:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.