AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 16 of 16
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: +BakuretsuNavi
Forum: General Chat 2004-04-17, 11:31
Replies: 13,730
Views: 1,786,262
Posted By +BakuretsuNavi
SARAH! is that you! - Navi

SARAH! is that you!

- Navi
Forum: Fullmetal Alchemist 2004-04-17, 11:17
Replies: 21
Views: 2,084
Posted By +BakuretsuNavi
Can somebody plz tell me what an Alchemist is?

O god, don't think I'm stupid(or baka). I didn't mean it by the way the show tells it. I meant like, what is an alchemist really. Is it like scryed (a person that alters objects near him/her), is it...
Forum: General Chat 2004-04-17, 11:04
Replies: 237
Views: 7,579
Posted By +BakuretsuNavi
I don't know who cam is, but I'll be nice, and...

I don't know who cam is, but I'll be nice, and join the party!! Hahaa, sorry I'm a newb in denile XD
Forum: General Anime 2004-04-17, 11:03
Replies: 2,694
Views: 251,363
Posted By +BakuretsuNavi
I know everybody is going to post Lain, but I'm...

I know everybody is going to post Lain, but I'm not. Lain is cool!!

So I'm going to say Inu Yasha. I love it, swear to god, but I can't seem to **fully** like a series that takes more than 50 eps...
Forum: General Chat 2004-04-17, 11:00
Replies: 13,730
Views: 1,786,262
Posted By +BakuretsuNavi
<<< My avator is me. Hah!! - Navi

<<< My avator is me. Hah!!

- Navi
Forum: General Chat 2004-04-17, 10:58
Replies: 3
Views: 606
Posted By +BakuretsuNavi
that **** was gay. Damn, you got to have some...

that **** was gay. Damn, you got to have some better more funnier crap than this. This big fat albert **joke** ain't so funny. Cursin, bad over dubbing, damn, horrible lip sync. Thumbs way down!! ...
Forum: Music 2004-04-16, 07:34
Replies: 15
Views: 1,666
Posted By +BakuretsuNavi
ah man, not this again ... ...

ah man, not this again ...

http://www.animemusicvideos.org

.. and this should actually be in the questions catagory ... or somethin ..
Forum: General Chat 2004-04-16, 07:31
Replies: 3
Views: 606
Posted By +BakuretsuNavi
torrent doesn't work, dude ...

torrent doesn't work, dude ...
Forum: Older Series 2004-04-16, 07:27
Replies: 47
Views: 3,846
Posted By +BakuretsuNavi
yea anime is better ... i like seeing hot...

yea anime is better ... i like seeing hot misaki-chi fighting against evil dollz!! HOTCHA :)
Forum: Fullmetal Alchemist 2004-04-14, 04:32
Replies: 32
Views: 3,055
Posted By +BakuretsuNavi
So what if its a filler! Its still an anime ep!

So what if its a filler! Its still an anime ep!
Forum: General Chat 2004-04-14, 04:29
Replies: 13,730
Views: 1,786,262
Posted By +BakuretsuNavi
Well, I might as well post mine .. ...

Well, I might as well post mine ..

http://projektnavi.5u.com/_private/navi01.jpg
http://projektnavi.5u.com/_private/navi02.jpg
http://projektnavi.5u.com/_private/naviencar.jpg ...
Forum: General Anime 2004-04-14, 04:24
Replies: 2
Views: 803
Posted By +BakuretsuNavi
wtf, I thought this topic is about how anime and...

wtf, I thought this topic is about how anime and manga affected America? Not to ask for links!
Forum: Music 2004-04-13, 06:56
Replies: 3
Views: 610
Posted By +BakuretsuNavi
Well, I guess I'll go download the songs right...

Well, I guess I'll go download the songs right now. :wink:
Forum: General Anime 2004-04-13, 06:51
Replies: 21
Views: 1,841
Posted By +BakuretsuNavi
Actually, anything I see in an anime girl is...

Actually, anything I see in an anime girl is cute. Its because they are so well drawn!!
Forum: Older Series 2004-04-12, 08:12
Replies: 487
Views: 64,679
Posted By +BakuretsuNavi
Bakuretsu Tenshi is a aWESOMeZZZ!!!

Bakuretsu Tenshi is a aWESOMeZZZ!!!
Forum: General Chat 2004-04-12, 07:22
Replies: 2
Views: 529
Posted By +BakuretsuNavi
I think I've heard of it, but I thought I-Channel...

I think I've heard of it, but I thought I-Channel shows anime in Sat?
Showing results 1 to 16 of 16

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 22:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.