AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 256
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Nuzzles
Forum: General Anime 2008-02-14, 18:45
Replies: 1,202
Views: 88,238
Posted By Nuzzles
It's f***ing bulls**t that not a single One Piece...

It's f***ing bulls**t that not a single One Piece character made it past round one.

Let's watch the language shall we.
~Manju
Forum: One Piece 2007-12-26, 16:38
Replies: 54
Views: 10,846
Posted By Nuzzles
Totally agreed, Slayerx. Hopefully they learned...

Totally agreed, Slayerx. Hopefully they learned something from this filler arc, and the next one will be better.
Forum: One Piece 2007-12-19, 05:08
Replies: 66
Views: 12,201
Posted By Nuzzles
Well well, this will be interesting. Seems...

Well well, this will be interesting. Seems totally unfair though. After fighting Oz and Moria, now they've gotta deal with another Shichi! Can't wait to see how it turns out. But it'll be hard to...
Forum: One Piece 2007-12-17, 01:12
Replies: 54
Views: 10,846
Posted By Nuzzles
My problem isn't him using it. Just how it's...

My problem isn't him using it. Just how it's used, it's incredibly underpowered.
Forum: One Piece 2007-12-16, 19:10
Replies: 54
Views: 10,846
Posted By Nuzzles
Oh god, just started watching the 335 raw... ...

Oh god, just started watching the 335 raw...

Horrible. It's like they hired some DBZ guys to do this episode.

(I liked DBZ, just not in One Piece)

Holy shit... A normal Bazooka finished...
Forum: One Piece 2007-12-14, 23:25
Replies: 83
Views: 8,198
Posted By Nuzzles
Hmm, couldn't really tell in this pics I had saw...

Hmm, couldn't really tell in this pics I had saw previously, but Luffy didn't combine the gears like I thought he would. I thought he was going for a supersonic punch or whatever, but he's just made...
Forum: Bleach 2007-12-14, 20:18
Replies: 76
Views: 9,476
Posted By Nuzzles
Only good thing about this chapter is Big Boobs...

Only good thing about this chapter is Big Boobs with that cute little scarf.
Forum: One Piece 2007-12-14, 17:11
Replies: 54
Views: 10,846
Posted By Nuzzles
Yep, damn shame. Only made worse since this...

Yep, damn shame.

Only made worse since this started out really promising. For a filler, at the very least.
Forum: One Piece 2007-12-12, 14:27
Replies: 83
Views: 8,198
Posted By Nuzzles
They aren't the only Shichibukai you know...

They aren't the only Shichibukai you know...
Forum: One Piece 2007-12-12, 12:29
Replies: 83
Views: 8,198
Posted By Nuzzles
Just saw some more pics. Seems Luffy has a lot...

Just saw some more pics. Seems Luffy has a lot more power than I gave him credit for

Hmm, reading that Luffy uses Gear 2nd and 3rd together it makes sense.
Forum: One Piece 2007-12-12, 06:47
Replies: 83
Views: 8,198
Posted By Nuzzles
Any more pics where that came from?

Any more pics where that came from?
Forum: One Piece 2007-12-09, 20:06
Replies: 54
Views: 10,846
Posted By Nuzzles
Luffy goes Gear 2nd. :( Knew it would happen...

Luffy goes Gear 2nd. :(

Knew it would happen though, when I found out the Dons powers.

Damn. they don't even use it properly!
Forum: One Piece 2007-12-08, 19:20
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
I can't wait for Luffy to find out about Ace,...

I can't wait for Luffy to find out about Ace, he's gonna go fucking nuts. That's if he believes it at least. But yeah I agree, it won't be a few hits from Luffy, but it has to end soon otherwise...
Forum: One Piece 2007-12-08, 04:54
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
While it may be quick, it's best not to...

While it may be quick, it's best not to underestimate Morias form at the moment. Luffy isn't going to have a good time I don't think.

Can't help but think luffy's punches are going to seem like...
Forum: One Piece 2007-12-08, 00:41
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
Heh, dammit. Now I have to wait another whole...

Heh, dammit. Now I have to wait another whole week. At least the week goes shorter when I have something to look forward to. :D
Forum: One Piece 2007-12-07, 15:33
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
Just saw the raw. Looks exciting. Can't wait for...

Just saw the raw. Looks exciting. Can't wait for the scanlation.

It was kinda sad seeing Cindry just collapse though. :heh:
Forum: One Piece 2007-12-07, 06:18
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
I honestly don't get how some people think...

I honestly don't get how some people think Crocodile could beat so and so easily. Yeah, luffy did have blood on his hands. If he went gear 2 right away in a rematch, he wouldn't have blood on his...
Forum: One Piece 2007-12-06, 04:42
Replies: 70
Views: 6,956
Posted By Nuzzles
What, so Moria using the shadows of OTHERS in his...

What, so Moria using the shadows of OTHERS in his minions is absolutely horrible, but as long as he stuffs them in himself, it's fine?

WTF, man.

Edit: Different matter... how would this work?...
Forum: One Piece 2007-12-01, 21:14
Replies: 44
Views: 9,245
Posted By Nuzzles
Holy fucking shit. That could quite possibly be...

Holy fucking shit. That could quite possibly be the best chapter in the entire series. Awesome to see 3000 Worlds again, funny that some of you were talking about it just last chapter. The finisher...
Forum: One Piece 2007-11-17, 02:24
Replies: 118
Views: 9,743
Posted By Nuzzles
I think this sums it up the best. But you...

I think this sums it up the best.

But you are right in that it is a huge waste of shadows, and the possibility of getting 100 shadows in that short time frame would be near impossible, which...
Forum: One Piece 2007-11-16, 20:12
Replies: 118
Views: 9,743
Posted By Nuzzles
Finally saw the chapter, did not disappoint. ...

Finally saw the chapter, did not disappoint.

Although, one question...

Moria: Where did Strawhat get this power?

how could he not know the possible uses of shadows inserted in human bodies?...
Forum: One Piece 2007-11-16, 15:46
Replies: 118
Views: 9,743
Posted By Nuzzles
You're taking the meaning of strength far too...

You're taking the meaning of strength far too literally.
Forum: One Piece 2007-11-16, 02:25
Replies: 118
Views: 9,743
Posted By Nuzzles
Honestly, given the love for Brooke, if he...

Honestly, given the love for Brooke, if he doesn't join the crew the arc would be SOMEWHAT of a waste.



It almost sounds like you're saying Morias minions have nothing to do with his devil...
Forum: One Piece 2007-11-16, 02:14
Replies: 118
Views: 9,743
Posted By Nuzzles
Moria would've been a very real threat to the...

Moria would've been a very real threat to the government I'd imagine. He wasn't focused on getting strong as hell minions back then, so he could take someones shadow then poof they're dead if they're...
Forum: Bleach 2007-11-15, 02:40
Replies: 13
Views: 875
Posted By Nuzzles
I wanna see S/Hichigo(forget which one to use,...

I wanna see S/Hichigo(forget which one to use, the hollow inside Ichi) pwn some butt. I miss him.
Showing results 1 to 25 of 256

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 00:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.