AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 317
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Savannah
Forum: Claymore 2011-12-04, 18:18
Replies: 569
Views: 64,514
Posted By Savannah
It's become interesting again, because of the...

It's become interesting again, because of the cliff hanger. It's still not what I want though. In my opinion, we haven't heard of Clare for too long. I mean, she's fighting a battle of her own this...
Forum: Claymore 2011-06-16, 10:18
Replies: 65
Views: 12,200
Posted By Savannah
Hey Saint, how's it going? How're you doing? ...

Hey Saint, how's it going? How're you doing?

I'm currently job-less, so I'd have some time doing some menial tasks. I could do proof reading or other annoying stuff. Anything anybody could do, but...
Forum: Claymore 2011-03-05, 07:50
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
Blood doesn't smell. You can "taste" the iron of...

Blood doesn't smell. You can "taste" the iron of it in the air, but blood itself doesn't smell.
Sharks don't smell it either, they taste it in the water.
If there's a fresh wound and it smells,...
Forum: Claymore 2011-03-05, 04:38
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
That was common practice everywhere, before the...

That was common practice everywhere, before the railroads were developed.
That's exactly what all the postmen did. Where ever there were horses.
Forum: Claymore 2011-03-04, 19:58
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
:D I dunno why, but when I see Dae I think...

:D

I dunno why, but when I see Dae I think "eunuch". So doctor games might be right on the money... :D
Forum: Claymore 2011-03-04, 19:38
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
That kind of reminds me of the multibreasted...

That kind of reminds me of the multibreasted whore in Adam Douglas' trilogy "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy", whose erogenous zones began five miles before her body.



Obviously ogle...
Forum: Claymore 2011-03-04, 10:43
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
They're gonna be so hawt, that they can't wear...

They're gonna be so hawt, that they can't wear armor. It'd melt right off of them.
Forum: Claymore 2011-03-04, 08:54
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
Die? Nuke them all, alternatively.

Die?
Nuke them all, alternatively.
Forum: Claymore 2011-03-04, 07:30
Replies: 841
Views: 71,171
Posted By Savannah
LOL I like that! "Arms here! Arms HERE! ONLY...

LOL I like that!

"Arms here! Arms HERE! ONLY two shilling for one finger!"
"Ever dreamed about having a more elegant right hand? No problem! Deneve has it all to give away for free! Just enter...
Forum: Claymore 2011-02-19, 19:28
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Well, Ryus wrote all about it, basically while...

Well, Ryus wrote all about it, basically while they do awaken, they awaken only in body. Their spirit is to be untouched. It's also not like they stay awakened for long, so they don't need human guts...
Forum: Claymore 2011-02-19, 11:22
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
And what do we do with them, once the enemy has...

And what do we do with them, once the enemy has disappeared? :D
Forum: Claymore 2011-02-16, 17:18
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Hmm. I'd like Claire to come back, I really do. I...

Hmm. I'd like Claire to come back, I really do. I get the feeling that we'll see more of the lab and Raki first though.

Also, Yagi didn't quite explore the multi-person-memories in Claire enough...
Forum: Claymore 2011-02-16, 13:56
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Maybe we'll find out what happened to Raki. I...

Maybe we'll find out what happened to Raki. I wonder wether they left those projectiles in him, so that they may stay "alive" longer by sucking him dry? I wouldn't know wether I should celebrate or...
Forum: Claymore 2011-02-16, 11:13
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
A new topic... Uh... Apples!

A new topic... Uh... Apples!
Forum: Claymore 2011-02-15, 17:28
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Uh, I wasn't really asking that for serious.^^ ...

Uh, I wasn't really asking that for serious.^^

I meant to give some base for people to start another of those hilarious comment battles we see in these forums every now and then. :D

Obviously...
Forum: Claymore 2011-02-15, 14:48
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
You think Claymores can go senile?

You think Claymores can go senile?
Forum: Claymore 2011-02-14, 08:41
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Damn you Yagi, you destroyed my last (vain)...

Damn you Yagi, you destroyed my last (vain) argument! ;D
Forum: Claymore 2011-02-14, 01:29
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Maybe you misinterpreted me, but I did write...

Maybe you misinterpreted me, but I did write "until full adulthood", not "after full adulthood". :D


And as to the topic of Miata, it did seem to me that that journey to Latea took a few weeks,...
Forum: Claymore 2011-02-13, 18:14
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Nope, she says "We half-yoma mature, but we don't...

Nope, she says "We half-yoma mature, but we don't age, we keep the same form until we die or change into yoma."
The term "mature" is used primarily for the maturing of the mind, not the body, though...
Forum: Claymore 2011-02-13, 17:19
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Uh, okay, I accept that they still do grow some....

Uh, okay, I accept that they still do grow some. But not until they're fully grown, otherwise we'd have a lot more buxom Claymores. :D

Hmm, that makes me think that they grow for a certain time,...
Forum: Claymore 2011-02-13, 17:05
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
You're completely forgetting the fact, that...

You're completely forgetting the fact, that half-human, half-yoma don't age after the transformation. That means that all the guys we see were indeed transformed into warriors at a different and less...
Forum: Claymore 2011-02-13, 14:57
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Okay, I guess that "take" and "accept" depends on...

Okay, I guess that "take" and "accept" depends on the scanlator, how he saw it. I still think that there wasn't a real sexual meaning, even if dear Riful likes to bring that kind of inflection into...
Forum: Claymore 2011-02-13, 12:15
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
How do we know that for sure? Oo Nothing in the...

How do we know that for sure? Oo Nothing in the manga itself indicates that they ever had sex, I just read the entire thing yesterday. I'd know.

That talk about him being able to accept her...
Forum: Claymore 2011-02-13, 11:59
Replies: 851
Views: 56,502
Posted By Savannah
Sry, could you make that a bit easier to...

Sry, could you make that a bit easier to understand please?

Did you mean that Yoma are made of male humans, or NOT?
I'd say not, otherwise the Warriors wouldn't be half-human, half-yoma.

I...
Forum: Claymore 2011-01-08, 04:20
Replies: 18,172
Views: 4,391,729
Posted By Savannah
LOL @ Claire

LOL @ Claire
Showing results 1 to 25 of 317

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 23:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.