AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 27
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: sceeZer
Forum: Bleach 2006-02-01, 11:11
Replies: 7,950
Views: 1,611,455
Posted By sceeZer
can i use the one of the black reiatsu around...

can i use the one of the black reiatsu around ichigo?
Forum: Bleach 2006-01-29, 08:55
Replies: 60
Views: 5,601
Posted By sceeZer
the thing i dont like is byakuyas shikai is...

the thing i dont like is byakuyas shikai is suposed to chop you up to pieces and he couldnt even kill ganju? also then Yumichaka can kill ppl wioth the power of his sword then. suck out all your...
Forum: Bleach 2006-01-28, 19:45
Replies: 60
Views: 5,601
Posted By sceeZer
my point exactly jaden. btw so a shinigami cant...

my point exactly jaden. btw so a shinigami cant die of bleeding to death? or heavy injuries? the only thing we havent seen is bodyparts beeing separated from the body although they have been 99% off....
Forum: Bleach 2006-01-28, 19:39
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
urahara "making" ichigo could be a possiblility...

urahara "making" ichigo could be a possiblility but from my point of view in the anime this is LOOOOONG shot. also e didnt retake his shinigami powers he just awakened his own that was in him the...
Forum: Bleach 2006-01-28, 07:15
Replies: 60
Views: 5,601
Posted By sceeZer
i dont care about ppl not dying but these ppl...

i dont care about ppl not dying but these ppl have INSANE amounts of blood. and at the end of ichigo vs ken-chan ichigo is cut halfway trough and is fine 2 days later. also all these shoulder wounds....
Forum: Bleach 2006-01-28, 07:09
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
i didnt read the manga spoiler for why you think...

i didnt read the manga spoiler for why you think ichigo had the hollow since birth but from the theory of how you become a hollow this is impossible. you have to be dead and loose your chain of fate....
Forum: Bleach 2006-01-25, 05:45
Replies: 7,950
Views: 1,611,455
Posted By sceeZer
no thats really nice. thanks alot

no thats really nice. thanks alot
Forum: Bleach 2006-01-25, 03:19
Replies: 7,950
Views: 1,611,455
Posted By sceeZer
ep 48 time: 7.08-7-11. i would like it to end...

ep 48 time: 7.08-7-11. i would like it to end when the dragon is right in the camera with his mouth open. all you see is the dragons mouth. thanks alot
Forum: Bleach 2006-01-24, 22:57
Replies: 108
Views: 8,503
Posted By sceeZer
no idea if he has an accent just seems in the...

no idea if he has an accent just seems in the lunar subs he is subbed with more slang then the others. thats why i asked if anyone knew if he actually talks with more slang then the avrage person in...
Forum: Bleach 2006-01-24, 18:00
Replies: 108
Views: 8,503
Posted By sceeZer
hmm is there anyone that speaks japaniese here?...

hmm is there anyone that speaks japaniese here? does gin really talk that gettho? "come wit' me" want ya to meet someone" "s'right" there isnt anyone else thats subbed that gettho in the show from...
Forum: Bleach 2006-01-24, 16:37
Replies: 108
Views: 8,503
Posted By sceeZer
i kinda prefer shinigami to me it sounds better....

i kinda prefer shinigami to me it sounds better. and lately started watching dattebayo subs since on forums ppl use the japaniese words and i dont know what the hell they are talking about:D i to...
Forum: Bleach 2006-01-23, 23:31
Replies: 7,950
Views: 1,611,455
Posted By sceeZer
what the guy who was makin my request got banned?...

what the guy who was makin my request got banned? aww :(
Forum: Bleach 2006-01-23, 21:53
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
when did he reach hes limit in shinigami powers?...

when did he reach hes limit in shinigami powers? im saying aizen probably hit that limit and watch the difference in him and ichigo. i dont think at all he hit the limit and far from.
Forum: Bleach 2006-01-23, 19:06
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
also this is something SS does in order to...

also this is something SS does in order to prevent interference in the living world as someone said. therefore ichigo does not have the power decrease
Forum: Bleach 2006-01-23, 16:49
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
dont think they did. thats why renji said he...

dont think they did. thats why renji said he couldnt beat him since ichigo was fighting with the same strenght as in the real world and renji was 5 times stronger. but seemed like ichigo has gotten 5...
Forum: Bleach 2006-01-22, 21:06
Replies: 9,538
Views: 3,308,777
Posted By sceeZer
here. this should work...

here. this should work http://img296.imageshack.us/img296/8753/vlcsnap1136899xk.png
Forum: Bleach 2006-01-22, 14:36
Replies: 48
Views: 4,744
Posted By sceeZer
yeah i was talking about te birds eye view and...

yeah i was talking about te birds eye view and also ganju's drawing, im guessing it was about right:D but yeah if the court is such a big part and if the wholesoul sirculation thing is true then...
Forum: Bleach 2006-01-22, 14:28
Replies: 9,538
Views: 3,308,777
Posted By sceeZer
can anyone find me a better quality of this pic:...

can anyone find me a better quality of this pic: http://img34.imageshack.us/img34/341...p1136891mo.png maybe even a render of it. or any render of toushirou. thanks alot
Forum: Bleach 2006-01-21, 22:35
Replies: 322
Views: 57,187
Posted By sceeZer
jungleking i totally agree with yu on the...

jungleking i totally agree with yu on the zampaktou thing. how could something that ichigo created in his mind have much knowledge? i think the soul of the sword has been around for thousands or at...
Forum: Bleach 2006-01-21, 22:09
Replies: 48
Views: 4,744
Posted By sceeZer
yeah it's cool but not heaven. when you think of...

yeah it's cool but not heaven. when you think of heaven that is not it lol. i wouldnt wanna go there when i died especially not to the pood parts. it's just not a nice place and it is like the thread...
Forum: Bleach 2006-01-21, 21:18
Replies: 48
Views: 4,744
Posted By sceeZer
dude i thought the same thing when i first saw...

dude i thought the same thing when i first saw SS. specially after seeing the story for rukia and renji. poor districts in heaven? damn i would run and hide from shinigamis lol. having to steal food...
Forum: Bleach 2006-01-20, 23:30
Replies: 62
Views: 8,094
Posted By sceeZer
i totally agree with you darkness. im getting...

i totally agree with you darkness. im getting tierd of ppl not even giving this a chanse. this filler actually seems interesting. for the ppl who dont read the manga we dont really know the...
Forum: Bleach 2006-01-20, 22:04
Replies: 7,950
Views: 1,611,455
Posted By sceeZer
awsome man. thanks alot

awsome man. thanks alot
Forum: Bleach 2006-01-19, 21:48
Replies: 505
Views: 39,960
Posted By sceeZer
my favorite is by far hitsugaya. i cant see how...

my favorite is by far hitsugaya. i cant see how you can say his zampaktou is weak thou. his shikai has speed he showed that in the gin fight and his bankai is proably good to. it is the most...
Forum: Naruto 2006-01-19, 18:10
Replies: 58
Views: 3,978
Posted By sceeZer
OMFG!!!! that was the shittiest ep of naruto...

OMFG!!!! that was the shittiest ep of naruto ever. and this is coming from a guy that hasent really had a problem with any filler other then the norimusha. naruto ninja cook off? LOL... dont know how...
Showing results 1 to 25 of 27

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 14:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.