AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 633
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Sephiroth_760
Forum: School Rumble 2011-12-01, 06:00
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
Ok, I dont know which time is it becuz I didnt...

Ok, I dont know which time is it becuz I didnt count
but I am looking SR again. And Truly, JK created the best show ever!

I have a lot of fav animes, like One Piece, Ghost in the Shell, Code...
Forum: School Rumble 2011-12-01, 05:51
Replies: 1,043
Views: 326,540
Posted By Sephiroth_760
yeah I am sorry for not visiting everyday hahahah...

yeah I am sorry for not visiting everyday hahahah
I dont really post much in this forum, the only place I where roaming in was our SR section :D
Forum: School Rumble 2011-11-29, 04:35
Replies: 101
Views: 17,273
Posted By Sephiroth_760
didnt know where to post it but ... ...

didnt know where to post it but ...
GOOOOOSEBUMPS!!!!!!!!!!! GOD I love this show so much!

UW-zzO5MXsU

YAKUMON I love u so muuuuch!

4paF8wZ-FsU&feature=related
Forum: School Rumble 2011-11-29, 04:27
Replies: 1,043
Views: 326,540
Posted By Sephiroth_760
wow .... *saving* .... xD

wow .... *saving* .... xD
Forum: Music 2011-10-08, 08:53
Replies: 136
Views: 29,925
Posted By Sephiroth_760
the definitely best miku song ever lol! ...

the definitely best miku song ever lol!

_JGaQ3g8WU4
Forum: Claymore 2011-10-05, 22:24
Replies: 1,137
Views: 99,272
Posted By Sephiroth_760
that is kinda getting on my nerves I mean,...

that is kinda getting on my nerves
I mean, claymore and all, super stuff, but what about claire?!
the authors probably forgot about her and the story continues without her lol
Forum: School Rumble 2011-10-05, 22:05
Replies: 98
Views: 20,428
Posted By Sephiroth_760
straight out of my heart!

straight out of my heart!
Forum: Manga & Light Novels 2011-10-05, 22:03
Replies: 3,021
Views: 283,542
Posted By Sephiroth_760
that's the only thing we can hope for. but I...

that's the only thing we can hope for.
but I guess now, that the SR wave's already over in japan too,
there won't be anymore animation of SR :(((((
Forum: School Rumble 2011-10-05, 22:02
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
u are the rare kind heh :D most time ppl gor...

u are the rare kind heh :D
most time ppl gor for onigiri or flag haha :D
Forum: School Rumble 2011-02-15, 12:29
Replies: 1,043
Views: 326,540
Posted By Sephiroth_760
wooohoooo! Eri even competed against CC and...

wooohoooo!
Eri even competed against CC and won!

hahahaha :D

Eri wa saiko da!
Forum: School Rumble 2011-02-15, 12:28
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
hahahhaa well yeah I'm not posting that much...

hahahhaa
well yeah I'm not posting that much anymore :D
but I do check the forum like you like once in a few days xDDD
Forum: School Rumble 2010-12-03, 18:01
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
oh no! u made master gambino gettin serious ...

oh no!
u made master gambino gettin serious
be prepared for trouble! xD
Forum: School Rumble 2010-11-23, 17:37
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
uh u're some rare kind of dude hahah :D not...

uh
u're some rare kind of dude hahah :D
not that many ppl out there who taking the odou path :D

but well, I can kinda understand what u mean, the scene at the airport really had a big impact on...
Forum: School Rumble 2010-10-21, 10:22
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
well, I pretty searched through a few...

well, I pretty searched through a few manga-offering sites but I can't really find a place which has completed Natsu no Arashi

Would somebody know a palce where I can find the complete series?
...
Forum: School Rumble 2010-10-13, 14:22
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
and come to remember that this song played at the...

and come to remember that this song played at the end of episode 26 san gakki

that is so mean xD
Forum: School Rumble 2010-10-12, 07:34
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
hahahahha xD we already experienced that...

hahahahha xD
we already experienced that loooool xD
Forum: School Rumble 2010-10-09, 09:44
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
got it, captain I'll be sure to read it from...

got it, captain

I'll be sure to read it from the beginning^^
Forum: School Rumble 2010-10-09, 05:52
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
that really got me interested in knowing the end...

that really got me interested in knowing the end of natsu no arashi

somebody knows where the 2nd season ended in the manga?
or is to recommend to read it from the beginning?
Forum: School Rumble 2010-10-08, 15:07
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
u're so right! I totally forgot about that

u're so right! I totally forgot about that
Forum: School Rumble 2010-10-08, 11:12
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
hey, Karasuma's some pretty cool guy u know ...

hey, Karasuma's some pretty cool guy u know
haha xD

I mean, he plays in a school band, he's smart, he's kappa
what else u need?
xD
Forum: School Rumble 2010-10-07, 16:49
Replies: 462
Views: 48,160
Posted By Sephiroth_760
and here the pic Moshika showed us already with...

and here the pic Moshika showed us already with translation!

http://img26.imageshack.us/img26/1120/jkarakawa1.jpg
Forum: School Rumble 2010-10-07, 06:49
Replies: 72
Views: 32,586
Posted By Sephiroth_760
well, I'll try that hmm, wasn't there by...

well, I'll try that

hmm, wasn't there by now, I gave up after playing for one hour and not knowing what option I'm selecting xD
Forum: School Rumble 2010-10-06, 07:52
Replies: 72
Views: 32,586
Posted By Sephiroth_760
actually I have the PSP game of SR but I...

actually I have the PSP game of SR

but I can't read any japanese at all!!!
why!??!?!

I don't even know what I'm choosing xDD
Forum: School Rumble 2010-10-05, 14:12
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
yeah that's the case I remember, too but i...

yeah that's the case I remember, too

but i can say for myself that I didn't really like Tenma,
not even in the beginning xD

I was always interested in Harima and his story, mostly in his...
Forum: School Rumble 2010-09-18, 11:12
Replies: 441
Views: 74,252
Posted By Sephiroth_760
I've just read through the factions and ...

I've just read through the factions

and this one is probably the most hilarious out of the factions ... not only becuz of the name but because of SR haha xD

Dream Come True Faction: Hanai x...
Showing results 1 to 25 of 633

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 15:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.