AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 33
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Zennifa
Forum: General Chat 2007-11-29, 05:29
Replies: 158
Views: 17,806
Posted By Zennifa
rofl xD wow...I have nothing good to add to this...

rofl xD wow...I have nothing good to add to this thread image wise but so far it is hilarious. :D :D
Forum: Maria-sama 2007-11-29, 05:19
Replies: 195
Views: 39,165
Posted By Zennifa
:p I haven't been around on the forums for...

:p I haven't been around on the forums for awhile now buuut I just wanted to stop on by and make a post in here :D I've just finished watching up to the 3rd ova of this series and I really like it....
Forum: Music 2007-10-28, 20:23
Replies: 2,038
Views: 426,032
Posted By Zennifa
Ah thanks for moving that....I'm stupid. :p

Ah thanks for moving that....I'm stupid. :p
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-10-27, 17:52
Replies: 5,054
Views: 495,605
Posted By Zennifa
*waits for second season to arrive*

*waits for second season to arrive*
Forum: General Chat 2007-10-27, 17:50
Replies: 13,769
Views: 1,848,821
Posted By Zennifa
Aww you're adorable :)

Aww you're adorable :)
Forum: Music 2007-10-27, 17:48
Replies: 2,038
Views: 426,032
Posted By Zennifa
Can anyone tell me what this song is about?

Really- I want to know the lyrics...but I can't find them ANYWHERE. Plus, I don't read or speak Japanese so that doesn't help. :( Thank you to anyone who can or tries to help meee :D <333 :bow:
...
Forum: General Chat 2007-09-20, 17:02
Replies: 278
Views: 13,067
Posted By Zennifa
I'm not sure yet. :/ My friends & I always go...

I'm not sure yet. :/ My friends & I always go out to some bar or club and party for halloween- it's the one time we all make sure to get together usually and go out somewhere as a big group & we all...
Forum: General Chat 2007-09-04, 13:28
Replies: 13,769
Views: 1,848,821
Posted By Zennifa
aww lol. :p Well, I have a bf already but, if...

aww lol. :p Well, I have a bf already but, if you were a girl- something could be worked out for a date. :D
Forum: General Chat 2007-09-01, 22:07
Replies: 13,769
Views: 1,848,821
Posted By Zennifa
LOL :D That's funny. :)

LOL :D That's funny. :)
Forum: General Chat 2007-08-31, 15:29
Replies: 243
Views: 10,391
Posted By Zennifa
Haha yeah, I haven't talked to anyone from high...

Haha yeah, I haven't talked to anyone from high school since graduating, I guess the partying *was* a decent time, but also a dark time for me. I kinda regret some of if, but I guess parts were fun...
Forum: General Chat 2007-08-31, 14:15
Replies: 2,565
Views: 723,739
Posted By Zennifa
Ohh those last posted pics are all pretty good :D...

Ohh those last posted pics are all pretty good :D I'd cosplay but only if I was gonna look like who I was supposed to be. :p
Forum: General Chat 2007-08-31, 14:10
Replies: 243
Views: 10,391
Posted By Zennifa
Hmm....Well, Idk. My four years of high school...

Hmm....Well, Idk. My four years of high school were at best weird. I was on the poms team which was fun, I also have an identical twin sister so I guess everyone knew us, but I always felt like I...
Forum: General Chat 2007-08-30, 23:00
Replies: 11,819
Views: 2,146,293
Posted By Zennifa
LOL omg that's so sad :( Funny, but sad - poor...

LOL omg that's so sad :( Funny, but sad - poor haruhi! I wasn't expecting that one.

Anywho- here's mine right now.

http://img257.imageshack.us/img257/4057/desktopvm5.th.jpg...
Forum: School Days 2007-08-30, 20:55
Replies: 275
Views: 183,030
Posted By Zennifa
Fan art I did awhile ago :) ...

Fan art I did awhile ago :)

http://fc02.deviantart.com/fs20/f/2007/230/2/c/Kotonoha_Katsura_by_ooxjen.png
Forum: Zero no Tsukaima 2007-08-30, 19:43
Replies: 620
Views: 488,008
Posted By Zennifa
Here are a couple walls I made. :) They're...

Here are a couple walls I made. :) They're 1280x800 in size.

http://img129.imagevenue.com/loc157/th_20809_zntwallone_122_157lo.jpg...
Forum: General Chat 2007-08-30, 11:57
Replies: 74
Views: 8,402
Posted By Zennifa
I really think you should seek some counseling. ...

I really think you should seek some counseling. That's a horrible way to go through life. I guess some people are fighters and some aren't, I had guys pick on me when I was in 5/6th grade and all...
Forum: General Chat 2007-08-30, 11:44
Replies: 11,819
Views: 2,146,293
Posted By Zennifa
:twitch:........................:twitch::twitch:....

:twitch:........................:twitch::twitch:. Hahaha, I never thought about that! I sit here all day & work from home yet never even tried doing that! Well, now I did and it's a lot cleaner! ...
Forum: General Chat 2007-08-29, 23:22
Replies: 2,565
Views: 723,739
Posted By Zennifa
Ah, this is adorable!...

Ah, this is adorable! http://img69.imageshack.us/img69/745/img20070205013835zy2.th.jpg
Forum: Fan Creations 2007-08-29, 13:23
Replies: 782
Views: 62,378
Posted By Zennifa
wow, you make awesome sigs. :D

wow, you make awesome sigs. :D
Forum: General Chat 2007-08-29, 13:16
Replies: 11,819
Views: 2,146,293
Posted By Zennifa
Aww so many cute walls in here.

Aww so many cute walls in here.
Forum: Sports & Entertainment 2007-08-29, 13:09
Replies: 718
Views: 39,442
Posted By Zennifa
Killface is just a funny name for a villain on...

Killface is just a funny name for a villain on it's own...that pic I posted is from emm I don't know which episode, but he's all "I would like to masturbate right now in this car...y'know? If I had...
Forum: Sports & Entertainment 2007-08-29, 12:20
Replies: 718
Views: 39,442
Posted By Zennifa
ATHF, family guy. & newly Frisky dingo :D ...

ATHF, family guy.

& newly Frisky dingo :D VVV lol

http://img250.imageshack.us/img250/8598/fd1nx2.jpg
Forum: General Chat 2007-08-29, 11:27
Replies: 20,724
Views: 2,363,447
Posted By Zennifa
I'm going to rate kira_lacusXX's sig a...

I'm going to rate kira_lacusXX's sig a 10/10...it's soo adorable! I love it :D
Forum: General Chat 2007-08-29, 11:15
Replies: 13,769
Views: 1,848,821
Posted By Zennifa
Oh, it says Hi A-S forums :D hahah now that I...

Oh, it says Hi A-S forums :D hahah now that I look at it again- it's super dorky lol :upset: Oh wellzzz....so far this forum seems much more friendly than another anime forum I'm on. People are...
Forum: General Chat 2007-08-29, 01:17
Replies: 13,769
Views: 1,848,821
Posted By Zennifa
lol :D drunk nights are mostly good nights,...

lol :D drunk nights are mostly good nights, until you don't remember them the next day. :/
Showing results 1 to 25 of 33

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.