AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 31
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Kajiru
Forum: Fan Creations 2004-07-01, 02:03
Replies: 7
Views: 821
Posted By Kajiru
thx alot.... ya i did. i went through a drawing...

thx alot.... ya i did. i went through a drawing slump for a while but im back and better than ever.. to bad my original drawings still suck...oh well
Forum: Fan Creations 2004-06-30, 20:58
Replies: 7
Views: 821
Posted By Kajiru
Seishins pretty pictures

hi all ive recently put some of my newer stuff on a new website theres only a few pics but plz take a look and plzzz coment.

thx alot and i love each and everyone of you...ok well mabey thats not...
Forum: Fan Creations 2004-05-27, 21:18
Replies: 16
Views: 1,249
Posted By Kajiru
hhi nice stuff shuin.. i LOVE the first one...

hhi

nice stuff shuin.. i LOVE the first one but honestly the last 2 look kinda scary. but thats ok cause the first one was so good it makes up for those last ones.
Forum: Fan Creations 2004-05-22, 16:18
Replies: 2,060
Views: 141,635
Posted By Kajiru
is anyone out there kind enough to make me a banner???

hey all.. i just made a anime forum and i need a banner thing and i cant do it for many reasons one being lack of skill in this area.. so i know its alot to ask but will someone plz make me a banner...
Forum: Fan Creations 2004-04-21, 15:49
Replies: 8
Views: 898
Posted By Kajiru
wow thats great! i love it but one thing i have...

wow thats great! i love it but one thing i have to say that i dont like about it is that she's so happy lookin my original drawing wasnt ment to be happy but its not all that bad and i know your not...
Forum: Fan Creations 2004-04-19, 18:09
Replies: 8
Views: 898
Posted By Kajiru
c'mon ppl. i know this isnt the best or most...

c'mon ppl. i know this isnt the best or most interesting pic but theres gotta be someone out there bored enough to color this...plzzzzzzzz
Forum: Fan Creations 2004-04-13, 16:52
Replies: 18
Views: 1,013
Posted By Kajiru
i got posative stuff t o say.....THANK YOU...

i got posative stuff t o say.....THANK YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ive been lookin all over and i cant find anywhere to host my stuff for free. i found one place but it was a demo thingy and ppl...
Forum: Fan Creations 2004-04-13, 16:44
Replies: 8
Views: 898
Posted By Kajiru
sorry i cant ink it 4 two reasobns. one i dont...

sorry i cant ink it 4 two reasobns. one i dont have a scanenr to put it back on the puter and 2 ive never inked anything before....
Forum: Fan Creations 2004-04-13, 06:32
Replies: 8
Views: 898
Posted By Kajiru
anime angel . will anyone color 4 me?

hi long time no post anyway i was woulndering if anyone would color this pic. its not new so if youve looked at my art before youve probly seen it i wanna see how prety-fied it can look. so if you...
Forum: Fan Creations 2004-03-08, 07:49
Replies: 12
Views: 1,908
Posted By Kajiru
no i didnt trace but i know the picture your...

no i didnt trace but i know the picture your talkin about i referenced from a mewtype magazine pic...i dont trace though , theres no reward in traceing
Forum: Fan Creations 2004-03-07, 18:26
Replies: 12
Views: 1,908
Posted By Kajiru
ok thx for the compliment and i fixed the link...

ok thx for the compliment and i fixed the link thx for lettin me know ^_^
Forum: Fan Creations 2004-03-07, 09:09
Replies: 12
Views: 1,908
Posted By Kajiru
Hinata (naruto) chi(chobits) and Cesario )kiddy grade fanart..PLZ TAKE A LOOK!!!

ok heres a pretty new sketch i did it about a week ago i love this pic except the hinata in the top right shes not quite right but not downright horrible. also i did a chi pic yestderday and realy...
Forum: Fan Creations 2004-02-29, 23:10
Replies: 4
Views: 760
Posted By Kajiru
Hinata Collage

hey all..this is my newest fanart. its a hinata collage...nothin fancy but i thought it was good. the lines could be darker and the pic coulf probly stand to be a lil bigger but i scanned it in a...
Forum: Fan Creations 2004-02-09, 19:18
Replies: 17
Views: 1,078
Posted By Kajiru
actualy he is a guy and i think that shippo was...

actualy he is a guy and i think that shippo was ever ment to have a big tail/tails ..dunno why but they could be a LIL to fluffy thouigh. i like to tails though.the only thing i dont like is the...
Forum: Fan Creations 2004-02-02, 22:20
Replies: 6
Views: 788
Posted By Kajiru
Headphone gal needs more posts ..(plz review)

ok this pic isnt new so you might have seen it before... its also from the manga artist book. and I KNOW HER ARM IS WIERD plz dont say anything about that but i SWEAR thats how it looked in the...
Forum: Fan Creations 2004-02-02, 16:47
Replies: 17
Views: 1,362
Posted By Kajiru
i love it its realy good...why dont u try to...

i love it its realy good...why dont u try to color it...id like to see what it would look like colored. but it doesnt NEED it cause it looks amazing as is ..

Great job :)
Forum: Fan Creations 2004-02-02, 07:47
Replies: 9
Views: 1,313
Posted By Kajiru
hey that realy is a good site... they give lotsa...

hey that realy is a good site... they give lotsa good examples also..and i like the diff styles of hair..i think ill try and draw something original but ill probly use one of those hair's.and the...
Forum: Fan Creations 2004-01-30, 21:49
Replies: 66
Views: 3,412
Posted By Kajiru
i would but i dont have a reliable scanner in my...

i would but i dont have a reliable scanner in my grasp at this moment so i dont want to dissapoint someone by not making the deadline so..sorry i would if i could.
Forum: Fan Creations 2004-01-30, 17:49
Replies: 5
Views: 874
Posted By Kajiru
:eyebrow: OMG! thats horrible....seriously ive...

:eyebrow: OMG! thats horrible....seriously ive seen much better .you REALY need to work on it...alot..

:)

LOL just kidding. i actualy love it.she is beyond cute and i love her lil pose..her...
Forum: Fan Creations 2004-01-30, 07:51
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
its not that bad. it just seems like the colors...

its not that bad. it just seems like the colors dont match and the shading is kinda blotchy lookin. bu tother than that its not bad. trust me i like it :)

and ya i know what you mean about the arm...
Forum: Fan Creations 2004-01-29, 16:29
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
well i use adobe photoshop delux... thats probly...

well i use adobe photoshop delux... thats probly something close to what the others are using.. but ill warn you some f the newer ones are pretty pricey.

also nice job on the color job it looks...
Forum: Fan Creations 2004-01-28, 21:18
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
wow thats fantastic...what did u color it with.....

wow thats fantastic...what did u color it with.. the puter or watercolors or something it looks great..one thing though... wheres the nose .it looked like u tryed to make the nose the thing close to...
Forum: Fan Creations 2004-01-28, 19:59
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
nice coloring! i decided to color it myself...

nice coloring! i decided to color it myself ..well the one u shaded i mean. and it came out rather nicely if i may say so myself. but i cant show u cause its in some wierd format and i cant figure...
Forum: Fan Creations 2004-01-28, 18:57
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
sorry if i came off like i was pasing it off as...

sorry if i came off like i was pasing it off as my own. i realy didnt mean to i got it from my friends art book. ill go ahead and tell u then that all my stuff is referenced. sorry if i miss lead...
Forum: Fan Creations 2004-01-28, 17:45
Replies: 31
Views: 1,580
Posted By Kajiru
WOW! thats amazing!!!! and its not evan done you...

WOW! thats amazing!!!! and its not evan done you say..im realy impressed i wish i could color like that now..or atleast be able to shade that good.......wooooooow

great work you do my stuff much...
Showing results 1 to 25 of 31

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 05:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.