AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Showing results 1 to 23 of 23
Search took 0.08 seconds.
Search: Posts Made By: Cinos
Forum: Bleach 2006-05-03, 21:35
Replies: 818
Views: 130,491
Posted By Cinos
Is bleach still on filler episodes?

Hey guys havent checked up on my bleach "fix" in a while i stopped watching cuz it was going into fillers, anyways i was just wanting to know if it was still filler? or did it start on the main arch...
Forum: General Anime 2006-01-27, 00:59
Replies: 170
Views: 12,870
Posted By Cinos
anything with extreme ecchi, ie Girls bravo :D

anything with extreme ecchi, ie Girls bravo :D
Forum: Games 2006-01-15, 22:59
Replies: 29
Views: 3,865
Posted By Cinos
prob not, only free one Guild Wars

prob not, only free one Guild Wars
Forum: My HiME / My Otome 2006-01-15, 16:21
Replies: 478
Views: 38,828
Posted By Cinos
I liked this weeks episode, I guess we know who...

I liked this weeks episode, I guess we know who the real princess is now? :)
Forum: Older Series 2006-01-15, 16:19
Replies: 477
Views: 61,870
Posted By Cinos
Crap! i forgot to check this out, gonna go look...

Crap! i forgot to check this out, gonna go look for it now
Forum: General Anime 2006-01-15, 16:16
Replies: 83
Views: 4,966
Posted By Cinos
Get back in the kitchen :innocent:

Get back in the kitchen :innocent:
Forum: General Anime 2006-01-15, 16:11
Replies: 617
Views: 49,199
Posted By Cinos
Lol, yea pretty much, although i did stop...

Lol, yea pretty much, although i did stop watching Da Capa cuz it just got to be to much :nono:
Forum: General Anime 2006-01-13, 22:09
Replies: 617
Views: 49,199
Posted By Cinos
Shana...Crap? is that a typo? plz god let that be...

Shana...Crap? is that a typo? plz god let that be a typo..
i dont like you -_-*
Forum: Games 2006-01-11, 22:51
Replies: 48
Views: 2,264
Posted By Cinos
Metroid Prime

Metroid Prime
Forum: Games 2006-01-11, 22:03
Replies: 29
Views: 3,865
Posted By Cinos
Oh Em Gee! i wanna be a MegaMan! I've seen...

Oh Em Gee! i wanna be a MegaMan! I've seen trailers for this game..looks good, but good enough for me to stop playing WoW? we'll see
Forum: Games 2006-01-11, 22:01
Replies: 4
Views: 526
Posted By Cinos
Oh Wow! I didnt know it had Online! Im gonna get...

Oh Wow! I didnt know it had Online! Im gonna get this game, i was hesitant becuase i already have the original.
Forum: Older Series 2006-01-01, 17:28
Replies: 477
Views: 61,870
Posted By Cinos
SOunds cool, i'll check it out

SOunds cool, i'll check it out
Forum: Tech Support 2006-01-01, 15:11
Replies: 10
Views: 1,501
Posted By Cinos
*sigh* I want A PSP but $200+....:upset:

*sigh* I want A PSP but $200+....:upset:
Forum: Games 2006-01-01, 02:46
Replies: 739
Views: 36,918
Posted By Cinos
Well i went to Target today and played Call Of...

Well i went to Target today and played Call Of Duty on the 360 and it looked good also played Project Gothem(Leet Game), those are the only 2 games that really impressd me that and Perfect dark...im...
Forum: General Anime 2006-01-01, 02:37
Replies: 48
Views: 2,286
Posted By Cinos
I remember when i saw Escaflowne back in the day...

I remember when i saw Escaflowne back in the day in english and then i checked out an episode in Jap and...i never went to english again.
Forum: Games 2005-12-30, 07:29
Replies: 203
Views: 20,124
Posted By Cinos
Seeing how i just started playing Super Smash...

Seeing how i just started playing Super Smash Bros agin im gonna have to go with Samus, plus all her games are awesome to say the least.
Forum: Games 2005-12-30, 07:28
Replies: 739
Views: 36,918
Posted By Cinos
OH!, the gloves are off folks *popcorn*:argue:

OH!, the gloves are off folks *popcorn*:argue:
Forum: General Anime 2005-12-30, 07:25
Replies: 22
Views: 3,150
Posted By Cinos
heh, i saw that

heh, i saw that
Forum: General Anime 2005-12-30, 07:24
Replies: 37
Views: 2,483
Posted By Cinos
They really do need to get shot >_<

They really do need to get shot >_<
Forum: General Anime 2005-12-28, 20:13
Replies: 48
Views: 2,995
Posted By Cinos
I skip the opening song unless its good :P and...

I skip the opening song unless its good :P
and i do skip some of the boring part somethimes in my anime.
and yes i do feel spoiled sometimes, but thats not my fault:innocent:
Forum: Games 2005-12-28, 20:10
Replies: 115
Views: 7,267
Posted By Cinos
Play WoW, i have a lvl 60 hunter in all endgame...

Play WoW, i have a lvl 60 hunter in all endgame gear and i kinda quit for a little while because that game seriously does take alot of time..if you do have alot of time play WoW it is a great game.
Forum: Games 2005-12-28, 06:08
Replies: 739
Views: 36,918
Posted By Cinos
True, but...Japan is where it matters. ;) And...

True, but...Japan is where it matters. ;)
And im not getting and Xbox360 cuz im waiting when the real Next Generation starts...PS3&Revolution :p
Forum: Bleach 2005-12-28, 06:00
Replies: 63
Views: 5,829
Posted By Cinos
So true. LOL! I was thinking the same thing:heh:

So true. LOL!
I was thinking the same thing:heh:
Showing results 1 to 23 of 23

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
We use Silk.