AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 35
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Sei-sama
Forum: My HiME / My Otome 2007-02-13, 06:47
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
*o* :D...

*o* :D http://www.deviantart.com/deviation/48391268/
Forum: My HiME / My Otome 2006-06-19, 06:22
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
OMFG!! :D :D ...

OMFG!! :D :D
http://www.deviantart.com/deviation/35003579/
<3<3<3<3<3<3<3
Forum: My HiME / My Otome 2006-06-11, 20:32
Replies: 635
Views: 98,623
Posted By Sei-sama
*confused* what is MOSH, plz? *_*

*confused*
what is MOSH, plz? *_*
Forum: My HiME / My Otome 2006-05-30, 18:22
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
whos she looking at :heh: <3 <3 ...

whos she looking at :heh: <3 <3

http://kei.iichan.net/oai/src/1149031184706.jpg

:rolleyes:
Forum: My HiME / My Otome 2006-05-10, 09:05
Replies: 83
Views: 6,082
Posted By Sei-sama
that ova would be great for me :heh: :heh: :heh: ...

that ova would be great for me :heh: :heh: :heh:

<3 <3
Forum: My HiME / My Otome 2006-05-07, 19:29
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
LOOOOOOOOOL!!!!! <3<3<3<3 check this out!!...

LOOOOOOOOOL!!!!! <3<3<3<3

check this out!! :D
http://www.deviantart.com/deviation/32790942/

from http://mireiyuu.deviantart.com/ :p :p :p

<3 <3 <3
Forum: My HiME / My Otome 2006-04-30, 22:23
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
http://nub.iichan.net/oai/src/1146441584158.jpg ...

http://nub.iichan.net/oai/src/1146441584158.jpg

Iriaīs :)
<3
Forum: My HiME / My Otome 2006-04-28, 10:45
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
http://img112.imageshack.us/img112/7194/1146239562...

http://img112.imageshack.us/img112/7194/11462395629220fn.th.jpg (http://img112.imageshack.us/my.php?image=11462395629220fn.jpg)

Another drawing from Iria
http://iriaayukawa.deviantart.com/
:D :D...
Forum: My HiME / My Otome 2006-04-26, 17:36
Replies: 51
Views: 6,632
Posted By Sei-sama
so long until we can watch something from the...

so long until we can watch something from the OVAS T.T

</3
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-25, 02:13
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
SO cute ... I so loved this scene :p :p :p

SO cute ... I so loved this scene :p :p :p
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-24, 05:13
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
Shizuru, Natsuki and Tomoe, final truth :heh:...

Shizuru, Natsuki and Tomoe, final truth :heh: :heh: :heh:

http://www.deviantart.com/deviation/30807126/

Shizzy is so beautiful, and Natsuki is the funniest thing ever :D
It all comes to this...
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-22, 17:13
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
ROLF!!! ahahahahahahah that is so great :heh:...

ROLF!!! ahahahahahahah that is so great :heh: :heh:
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-16, 14:37
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
LOOOOOOOOOL!!!!!!!! thatīs so great!!!!! ...

LOOOOOOOOOL!!!!!!!!
thatīs so great!!!!!

:heh: :heh: :heh:
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-14, 18:11
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
Iriaīs new drawing :heh: :heh: :heh: LOL...

Iriaīs new drawing :heh: :heh: :heh:
LOL !!!!!
http://iriaayukawa.deviantart.com/

:D
wonder if this is ever gonna happen T_______________T
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-12, 13:03
Replies: 373
Views: 34,301
Posted By Sei-sama
I agree ^o^ :heh:

I agree ^o^ :heh:
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-10, 22:04
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
OMG!!!!!!! LOOOL!!!!!!!! That is like SO...

OMG!!!!!!! LOOOL!!!!!!!!
That is like SO great!!!!!!! :D :D
crazyness!
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-10, 02:12
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
lol hahahahahaha thatīs a good use fur tha...

lol hahahahahaha
thatīs a good use fur tha valkyrie helmet <3
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-10, 01:58
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
OMG !! LOOOOOOOL!!!! ...

OMG !!

LOOOOOOOL!!!!

http://www.deviantart.com/deviation/30148225/
:heh: :heh: :heh: :heh:

tomoe loves bitching around :D
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-05, 19:50
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
cutee ^__^ ...

cutee ^__^
http://nub.iichan.net/oai/src/1141275526620.gif
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-05, 12:31
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
saaankyuu sooo muuuch!!! :D those pictures are...

saaankyuu sooo muuuch!!!
:D those pictures are great!
thanks for taking your time to upload them!

*hugs*
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-03, 21:31
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
this pic is *so* cute for real, so damn cute...

this pic is *so* cute
for real, so damn cute faces
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-02, 05:18
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
http://nub.iichan.net/oai/src/1141275907858.jpg

http://nub.iichan.net/oai/src/1141275907858.jpg
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-01, 17:47
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
THANKS so much Lang!! girl you are the...

THANKS so much Lang!!

girl you are the best!! :D
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-01, 14:16
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
so sexy ...

so sexy

http://www.2ccp.com/cg/image/041210-natsuki.jpg

:D
Forum: My HiME / My Otome 2006-03-01, 14:13
Replies: 3,811
Views: 1,211,444
Posted By Sei-sama
ROLF!!!!!!!!!!!!!! from...

ROLF!!!!!!!!!!!!!!

from http://iriaayukawa.deviantart.com/

bad secrets always come to light muwahahahahahahahaha!!!!!

http://www.deviantart.com/deviation/29744573/

hilarious is the word :D
Showing results 1 to 25 of 35

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 22:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.