AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 92
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: ichii
Forum: Bleach 2008-02-28, 15:55
Replies: 161
Views: 9,236
Posted By ichii
I lost track of how many time ichigo his heart...

I lost track of how many time ichigo his heart got pierce and busted up... he must be a good customer at the organdonor bank...

all kidding aside, its getting rly annoying and corny now...
Forum: Naruto 2008-01-24, 18:18
Replies: 1,288
Views: 89,535
Posted By ichii
Naruto doesnt stand a chance with his 2 or 3...

Naruto doesnt stand a chance with his 2 or 3 jutsus he knows >.>
Forum: General Chat 2008-01-23, 06:38
Replies: 42
Views: 1,882
Posted By ichii
i hope it doesn hit the moon! :o

i hope it doesn hit the moon! :o
Forum: General Chat 2008-01-23, 06:36
Replies: 57
Views: 2,305
Posted By ichii
RIP Heath Ledger! :(

RIP Heath Ledger! :(
Forum: General Chat 2008-01-22, 16:42
Replies: 42
Views: 1,882
Posted By ichii
350k miles doesnt seem rly close o.x

350k miles doesnt seem rly close o.x
Forum: Bleach 2008-01-22, 12:02
Replies: 132
Views: 16,858
Posted By ichii
Kenpachi his sword will turn into Chuck Norris in...

Kenpachi his sword will turn into Chuck Norris in bankai mode and kicks everyones ass. :p
Forum: Naruto 2008-01-21, 05:59
Replies: 247
Views: 30,422
Posted By ichii
lol @ neverending discussions :D

lol @ neverending discussions :D
Forum: Naruto 2008-01-12, 05:52
Replies: 130
Views: 11,047
Posted By ichii
Okay Naruto just lost alot of credibility becuz...

Okay Naruto just lost alot of credibility becuz of Orochimaru, i mean Jesus Harold Christ on rubber crutches, wth is he? It's just super lame to have a character that can just reform himself over and...
Forum: One Piece 2007-12-31, 10:56
Replies: 1,284
Views: 89,956
Posted By ichii
Ao Kiji is the strongest overall

Ao Kiji is the strongest overall
Forum: Naruto 2007-12-31, 10:29
Replies: 16
Views: 1,722
Posted By ichii
Naruto is weak live with it... In...

Naruto is weak live with it...

In Narutoverse ppl can withstand being crushed through mountains, ground or trees with 200 miles a hour and just stand up like nothing happened.. so that would...
Forum: Naruto 2007-12-31, 10:24
Replies: 221
Views: 43,985
Posted By ichii
[QUOTE=Ryuujin;1320593]So they don't get stuck in...

[QUOTE=Ryuujin;1320593]So they don't get stuck in Filler Hell again?/QUOTE]

lol even if they made it rly rly fast paced it would still take at least 1 year to get a bit close to the manga, so...
Forum: Naruto 2007-12-30, 18:44
Replies: 221
Views: 43,985
Posted By ichii
They didnt even ask the most important question! ...

They didnt even ask the most important question!

Why the hell is the anime shippuuden so slow-paced as hell?
Forum: Naruto 2007-12-30, 14:37
Replies: 222
Views: 14,680
Posted By ichii
If naruto rly wants to be strong he should learn...

If naruto rly wants to be strong he should learn more then 3 jutsu's lmfao, the weakling..
Forum: Naruto 2007-12-29, 09:08
Replies: 204
Views: 17,595
Posted By ichii
not only them its like 9/10 characters are like...

not only them its like 9/10 characters are like that... they can be beatin the living shit out of them and pillaged through mountains and shit and walk away from it, but some stabs from a sharp...
Forum: General Chat 2007-12-29, 08:06
Replies: 247
Views: 11,394
Posted By ichii
It's the best way to get rid of bully's tho, ppl...

It's the best way to get rid of bully's tho, ppl that terrorize other ppl just deserve a beating now and then :p
Forum: Naruto 2007-12-29, 07:22
Replies: 204
Views: 17,595
Posted By ichii
Naruto at 4 tails still being that weak is so...

Naruto at 4 tails still being that weak is so retarded, i mean he beats the shit out of ppl making them fly through mountains en trees etc and they barely get scratched by it..

but on the...
Forum: General Chat 2007-12-28, 12:09
Replies: 247
Views: 11,394
Posted By ichii
I usually can control my anger, but some ppl have...

I usually can control my anger, but some ppl have a talent of pissing ppl off and then i usually knock them out cold. :)
Forum: General Chat 2007-12-24, 13:34
Replies: 978
Views: 36,963
Posted By ichii
dno if its alrdy posted in this thread but ...

dno if its alrdy posted in this thread but

george carlin about saving the planet

http://nl.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

xD he's spot on imo!
Forum: Naruto 2007-12-22, 07:18
Replies: 135
Views: 16,761
Posted By ichii
itachi will beat him hands down.

itachi will beat him hands down.
Forum: General Chat 2007-12-22, 07:01
Replies: 13,731
Views: 1,802,774
Posted By ichii
cute blanky :)

cute blanky :)
Forum: Naruto 2007-12-21, 11:59
Replies: 204
Views: 17,595
Posted By ichii
omg naruto looks so imba with 4 tails, how the...

omg naruto looks so imba with 4 tails, how the hell does oro or kabuto wanna win against him? :D

overall a dissapointing episode imo..
Forum: General Chat 2007-12-21, 11:51
Replies: 13,731
Views: 1,802,774
Posted By ichii
hehe thx :p the leather coat is save ;) ...

hehe thx :p the leather coat is save ;)



Wolfwood is cool :D
Forum: General Chat 2007-12-19, 08:29
Replies: 13,731
Views: 1,802,774
Posted By ichii
Got a updated pic finally heh, ichii~~ :) ...

Got a updated pic finally heh, ichii~~ :)

http://img120.imageshack.us/img120/5621/img9302al0.jpg
Forum: General Chat 2007-12-15, 09:33
Replies: 2,526
Views: 685,709
Posted By ichii
that joruichi is pretty hot :blush:

that joruichi is pretty hot :blush:
Forum: Naruto 2007-12-12, 13:14
Replies: 199
Views: 14,158
Posted By ichii
Itachi still is the most impressive so far for...

Itachi still is the most impressive so far for being in such a powerfull organisation at that age.
Showing results 1 to 25 of 92

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.