AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 17 of 17
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: chzon
Forum: Kanon 2006-11-23, 09:00
Replies: 92
Views: 23,955
Posted By chzon
Weed. Its weed mixed with god knows what.

Weed. Its weed mixed with god knows what.
Forum: Bleach 2006-10-10, 01:50
Replies: 1,572
Views: 118,001
Posted By chzon
hitsugaya : Wheres my bottle!

hitsugaya : Wheres my bottle!
Forum: Bleach 2006-09-29, 02:46
Replies: 1,572
Views: 118,001
Posted By chzon
ichigo to hollow : Hey i'm pooped you win, you...

ichigo to hollow : Hey i'm pooped you win, you can eat my friends.

*walks off and gets drunk in a bar*

Hollow : ...

----

Rukia : I hate bunnies.
Forum: Bleach 2006-09-25, 01:14
Replies: 288
Views: 22,511
Posted By chzon
6th cuz bykuya is...is.........shmexy. XD

6th cuz bykuya is...is.........shmexy. XD
Forum: Bleach 2006-09-23, 08:18
Replies: 27
Views: 3,875
Posted By chzon
Some extravagant double ep. *prays for it...

Some extravagant double ep.

*prays for it to happen*
Forum: Bleach 2006-09-22, 08:53
Replies: 59
Views: 6,946
Posted By chzon
Those dang producers! They got us again! Always...

Those dang producers! They got us again! Always at the good parts...damn..Can't wait for it though. XD
Forum: Bleach 2006-09-16, 02:51
Replies: 197
Views: 104,432
Posted By chzon
Its still a weopon isn't it? Merchandise or not,...

Its still a weopon isn't it? Merchandise or not, it still can be used as a weopon. Guess it would be hard to get it around no?
Forum: Bleach 2006-09-16, 02:44
Replies: 52
Views: 5,117
Posted By chzon
Ran Tao's a girl!!! HAHAHAhaha...okay thats...

Ran Tao's a girl!!! HAHAHAhaha...okay thats enough...

About those grunt people...they could be easily wiped out by a bunch of shinigami's like someone said, and that yeah face matters. Sereiterei...
Forum: General Chat 2006-09-10, 06:22
Replies: 2,262
Views: 171,110
Posted By chzon
Kafka on the shore - Haruki Murakami. Not a...

Kafka on the shore - Haruki Murakami.

Not a bad read...
Forum: Fullmetal Alchemist 2006-08-30, 05:02
Replies: 332
Views: 66,279
Posted By chzon
Lawl..loved the Chibi OVA.

Lawl..loved the Chibi OVA.
Forum: Ouran Host Club 2006-08-30, 04:58
Replies: 560
Views: 108,884
Posted By chzon
Seems that this is one of the few animes that are...

Seems that this is one of the few animes that are actually BETTER than the manga. Tamaki-senpai FTW!
Forum: Bleach 2006-08-30, 04:47
Replies: 188
Views: 19,361
Posted By chzon
So what you're saying is...they can control the...

So what you're saying is...they can control the rate at which they age?
Forum: Bleach 2006-08-30, 04:28
Replies: 441
Views: 77,925
Posted By chzon
Rukia. Sweet, funny and a mean fighter. Yourichi...

Rukia. Sweet, funny and a mean fighter. Yourichi is great to. BUT rukia still pwns.
Forum: Bleach 2006-08-21, 07:23
Replies: 306
Views: 25,627
Posted By chzon
*Nosebleeds* Anyway...i voted for my...

*Nosebleeds*

Anyway...i voted for my nanao-chan~!
Forum: General Chat 2006-08-21, 07:19
Replies: 2,262
Views: 171,110
Posted By chzon
Hmm...finished reading LOTR all over again for...

Hmm...finished reading LOTR all over again for the 4th time. Dunno what else to read..
Forum: Bleach 2006-08-19, 10:36
Replies: 188
Views: 19,361
Posted By chzon
So...nobles just appear in SS? Makes very little...

So...nobles just appear in SS? Makes very little sense. Unless they are manifestations of EXTREMELY pure souls.
Forum: General Chat 2006-08-07, 07:03
Replies: 13,427
Views: 2,072,579
Posted By chzon
Hi! Hello and all that stuff. I'm new here and...

Hi! Hello and all that stuff. I'm new here and like so be nice to me and guide me around and stuff. Yeah. Oh and I like stuff. Don't mind me.
Showing results 1 to 17 of 17

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.