AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 10 of 10
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Scorpion
Forum: Older Series 2004-05-14, 08:27
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
Yeah,and the are talking about "the Divine Move"...

Yeah,and the are talking about "the Divine Move" sometimes and that must have been one since only 1 person notices it (Sai also after Hikaru point it out for him)
Forum: Older Series 2004-05-11, 14:10
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
They did end it somewhat good in the anime but...

They did end it somewhat good in the anime but the mistake they did was too end it when the most interesting part came,when they were gonna play games against other countries. since i acn't read the...
Forum: Older Series 2004-05-04, 07:55
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
yeah it's kinda annoying that he didn't even try...

yeah it's kinda annoying that he didn't even try kissing her or something,she is kinda hot ;)
Forum: Older Series 2004-04-30, 07:45
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
The ending was really good i can't argue that,i...

The ending was really good i can't argue that,i just wanna see a good match now and then since he had a lot of go players too play against..i wouldn't even mind seeing him lose as long as he could...
Forum: Older Series 2004-04-29, 08:55
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
I think u should read through this whole topic...

I think u should read through this whole topic before u say something like that again,if i recall it right someone mentioned that when they stopped doing it after Sai died the fans got angry and went...
Forum: Video Games 2004-04-21, 03:35
Replies: 53
Views: 5,637
Posted By Scorpion
My favourites so far are: FFTA Golden Sun ...

My favourites so far are:
FFTA
Golden Sun
Pokemon Ruby/Sapphire
Advance Wars 2
Forum: Video Games 2004-04-20, 13:18
Replies: 257
Views: 16,770
Posted By Scorpion
One of the best games i've ever played but also...

One of the best games i've ever played but also one of the worse FF games i think..i can't get the real feeling of FF when i play it for some reason,but the graphics are great and it's fun that they...
Forum: Older Series 2004-04-16, 07:25
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
That's just what i heard,u never know when it's...

That's just what i heard,u never know when it's gonna happen..or at least hoping it will happen. i mean,they gotta at least do a special or 2 for the Hokotu Cup since the manga did that far..
Forum: Older Series 2004-04-15, 09:49
Replies: 30
Views: 14,482
Posted By Scorpion
Smile Romance of the Three Kingdoms

Anyone watched it and thought it good?i dled the first ep and i'm gonna watch it soon i hope..i have many of the games and think they're awesome so i hope the anime is good as well. does animesuki...
Forum: Older Series 2004-04-15, 07:56
Replies: 273
Views: 33,312
Posted By Scorpion
Hikaru No Go is the far best anime i've ever...

Hikaru No Go is the far best anime i've ever watched and yes even though the end dissapointed me. however i've heard that they're gonna make a second season of it and that they've already started to...
Showing results 1 to 10 of 10

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 17:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.