AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 19 of 19
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: fatalblue
Forum: Psycho-Pass 2013-01-14, 12:27
Replies: 153
Views: 21,333
Posted By fatalblue
I think Yayoi like most people living in the PP...

I think Yayoi like most people living in the PP world hadn't experienced any real drawbacks or limits from being under the Sybil system. Whatever issues she could have with Sybil they weren't...
Forum: Psycho-Pass 2013-01-10, 21:35
Replies: 153
Views: 21,333
Posted By fatalblue
I'm gonna go out on a limb an assume Yayoi's back...

I'm gonna go out on a limb an assume Yayoi's back story will continue next week hence the lack of clear reason for her becoming an enforcer & how why she became a latent criminal (There has to be...
Forum: Manga & Light Novels 2010-12-10, 10:01
Replies: 316
Views: 33,597
Posted By fatalblue
hmmm....I really hope this is just gonna be a...

hmmm....I really hope this is just gonna be a phase for Rin & she'll eventually get over it. The relationship they've built together up until now is that of a father & daughter type & to see that...
Forum: Manga & Light Novels 2010-05-08, 12:45
Replies: 2,994
(L) Bakuman
Views: 269,912
Posted By fatalblue
Agreed! IMO the idea is actually something...

Agreed!

IMO the idea is actually something in between the mainstream and non-mainstream making it a kind of "make your cake and eat it too" type of thing for our the heroes. It's different from...
Forum: Suggestions 2009-09-28, 10:24
Replies: 15
Views: 1,478
Posted By fatalblue
Junai Tokkou Taichou! Very funny manga, I...

Junai Tokkou Taichou!
Very funny manga, I think it's the closest to what your looking for.

Hadashi de bara wo fume
Pretty drama filled but the couple is married (rather they get married early...
Forum: Manga & Light Novels 2009-09-20, 17:19
Replies: 1,273
Views: 110,466
Posted By fatalblue
Past experience tells me he's not gonna hear her...

Past experience tells me he's not gonna hear her confession or he'll hear it but think he's mistaken and ignore it or something.....

If we do get a different outcome (can't hurt to hope) I'll be...
Forum: Suggestions 2009-03-10, 14:15
Replies: 11
Views: 849
Posted By fatalblue
Chi's Sweet Home. On the most basic level...

Chi's Sweet Home.

On the most basic level it's a simple story about a kitten's life done in small 3 min eps but it's real sweet & cute bound to put a smile on your face & lift your spirits :)
Forum: General Chat 2008-10-20, 14:57
Replies: 1,193
Views: 69,740
Posted By fatalblue
I may be from the city (The Bronx to be exact)...

I may be from the city (The Bronx to be exact) but i doubt am as cool as you ;)

Always happy to see fellow New Yorker! :D
Forum: Manga & Light Novels 2008-09-07, 15:56
Replies: 201
Views: 13,693
Posted By fatalblue
Man, am I hating SJ right now. I'm very sad to...

Man, am I hating SJ right now. I'm very sad to see this series go, The story had much potential and the characters were a breath of fresh air imo, especially Kiri*sigh* but considering the...
Forum: Manga & Light Novels 2008-06-30, 10:38
Replies: 201
Views: 13,693
Posted By fatalblue
man, I'm just loving the characters in this! I...

man, I'm just loving the characters in this! I expected an angry Sui bust into some shounen manga style declaration about getting stronger and beating him but instead she bust out in tears! honestly...
Forum: Manga & Light Novels 2008-06-15, 10:53
Replies: 1,789
Views: 224,133
Posted By fatalblue
Ah yes, I heard about this. a bit disappointing...

Ah yes, I heard about this. a bit disappointing after what felt like a long wait for chapter 20 in the first place but what can we do?

We'll have to manage somehow......:heh: ;)
Forum: Manga & Light Novels 2008-06-14, 22:44
Replies: 1,789
Views: 224,133
Posted By fatalblue
Being a girl I have to say I could care less...

Being a girl I have to say I could care less about the fanservice;:heh:

It has an interesting plot line, likable characters and some damn good art. The only thing I can say I dislike about this...
Forum: Manga & Light Novels 2008-05-11, 17:09
Replies: 306
Views: 29,105
Posted By fatalblue
You know more then an animated version I'd...

You know more then an animated version I'd actually like to see a live action drama version of this.
Forum: Suggestions 2008-04-25, 22:40
Replies: 43
Views: 2,609
Posted By fatalblue
Hmm... like quite a few others I think Honey and...

Hmm... like quite a few others I think Honey and Clover, Nodame, and Azumanga are good ones to try.

Another show you could try that hasn't been mention is Escaflowne. It's a great fantasy anime...
Forum: General Anime 2008-04-12, 17:34
Replies: 303
Views: 21,274
Posted By fatalblue
Yes, i will tell people I watch anime though I...

Yes, i will tell people I watch anime though I don't go out of my way to make known to people (I don't feel I need too, really) Much like any of my other hobbies or interest I'll talk about it when...
Forum: General Anime 2008-04-03, 15:35
Replies: 65
Views: 6,719
Posted By fatalblue
Top ones I can think of: This was mentioned...

Top ones I can think of:

This was mentioned before but Euphie in ep.23 when she went on her mass killing spree. Considering how pure her intentions were (especially when compared to most others...
Forum: General Anime 2008-03-27, 15:28
Replies: 123
Views: 10,670
Posted By fatalblue
Code Geass: Not only is this a guaranteed watch,...

Code Geass: Not only is this a guaranteed watch, for now it's the only show am sure I will finish.

Allison to Lillia: Reminds me of Last Exile, which is a good thing because I loved that serise.
...
Forum: General Anime 2008-03-27, 10:40
Replies: 383
Views: 44,676
Posted By fatalblue
I only just started watching j-drama the end of...

I only just started watching j-drama the end of last year but of the ones i've seen so far my favorites are Hanayome to Papa and Nobuta wo Produce :D
Forum: General Anime 2008-03-25, 14:34
Replies: 24
Views: 1,910
Posted By fatalblue
I'll be returning. I've been pretty limited in my...

I'll be returning. I've been pretty limited in my anime watching for the past couple of month mainly due to a lack of time. With all the work I've gotten in past month I just haven't had anytime to...
Showing results 1 to 19 of 19

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 14:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.