AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 44
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: rikku146
Forum: Light Novels 2007-09-07, 08:32
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
did tokyopop list down the price of the novel?? ...

did tokyopop list down the price of the novel??
if yes..pls give me the site!!
Forum: Light Novels 2007-06-03, 20:27
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
LOL..like i said..i'm still blur on fmp.. thx...

LOL..like i said..i'm still blur on fmp..
thx for the info..
Forum: Light Novels 2007-06-03, 10:59
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
since i's a noob, who's Al ?? the only thing i...

since i's a noob, who's Al ??
the only thing i know about Al is that he created ARX8 ..or was i wrong??
Forum: Light Novels 2007-06-02, 08:07
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
are the side story compilations also licensed by...

are the side story compilations also licensed by tokyopop??
Forum: Light Novels 2007-06-01, 21:15
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
:bow::bow::bow::bow: yay !!! thx you are my...

:bow::bow::bow::bow:

yay !!! thx you are my savior...lolx
Forum: Light Novels 2007-06-01, 08:36
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
http://www.megaupload.com/?d=NO46G443 i...

http://www.megaupload.com/?d=NO46G443

i tried using this link as well..but da dwld quota has already been exceeded..
can sumone upload it on sendspace??

erm how many novels are already...
Forum: Light Novels 2007-05-31, 21:16
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
erm...other than MMD, are the rest of the novels...

erm...other than MMD, are the rest of the novels out in english??
or do we need to wait for next year for the first novel to be published in english??
Forum: sola 2007-05-31, 03:01
Replies: 247
Views: 53,568
Posted By rikku146
is this taken?? if not, can i have it??

is this taken?? if not, can i have it??
Forum: Light Novels 2007-05-31, 02:35
Replies: 7,356
Views: 1,853,153
Posted By rikku146
ermm...hey im a noob here..not at animesuki...

ermm...hey
im a noob here..not at animesuki but dis forum..lolx
i've read all 95 pgs & i want to buy all the fmp novels(in english) !!!!
are there any gud places in penang, malaysia to buy the...
Forum: Ouran Host Club 2006-06-08, 09:35
Replies: 428
Views: 408,600
Posted By rikku146
@diekirai: thx for the pics....now i can sketch...

@diekirai: thx for the pics....now i can sketch both of them.
Forum: Ouran Host Club 2006-06-06, 01:21
Replies: 428
Views: 408,600
Posted By rikku146
hihi...i am kinda new to this thread. i am...

hihi...i am kinda new to this thread.
i am askin whether anyone here has a picture of hikaru alone standing in his uniform or hikaru and kaoru together w/o anybody else but themselves..?
if you...
Forum: Music 2006-03-23, 20:52
Replies: 2,050
Views: 469,506
Posted By rikku146
thx a lot. i rly appreciate it.

thx a lot. i rly appreciate it.
Forum: Music 2006-03-23, 09:39
Replies: 2,050
Views: 469,506
Posted By rikku146
Does anyone knows whats the name of the song in...

Does anyone knows whats the name of the song in fushigi yuugi in ep33. it was played when they show nuriko and miaka were in the real world hanging out and stuff.....part of the lyrics(english...
Forum: Shuffle! 2006-01-12, 19:56
Replies: 410
Views: 41,615
Posted By rikku146
i am not sure if anyone posted it before but i...

i am not sure if anyone posted it before but i see that rin didn't sia inner twin a name in the last ep.....he kept calling her you are sia's twin..
Forum: Shuffle! 2006-01-09, 03:10
Replies: 27
Views: 3,143
Posted By rikku146
sayaka looks a lot like nerine with the hair and...

sayaka looks a lot like nerine with the hair and all.
except for the ribbon and her ears.lol
Forum: Shuffle! 2006-01-07, 08:37
Replies: 2,326
Views: 702,581
Posted By rikku146
rin-kun:where did u find that pic of nerine,sia...

rin-kun:where did u find that pic of nerine,sia and primula...
i hope its not in the last ep
Forum: Shuffle! 2006-01-07, 08:32
Replies: 1,390
Views: 63,270
Posted By rikku146
sia is losing to a lot of people..... VOTE FOR...

sia is losing to a lot of people.....
VOTE FOR SIA...YOU KNOW YOU WANT TO
hm....i see that ama-san and asa is winning and their fans are celebarting rite this moment.
Forum: Shuffle! 2006-01-06, 09:33
Replies: 1,390
Views: 63,270
Posted By rikku146
sia and will always be kareha nerine ...

sia and will always be
kareha
nerine
ama-san
tsubomi
Forum: Shuffle! 2006-01-05, 07:00
Replies: 1,037
Views: 196,755
Posted By rikku146
@tia: okairinasai......long time i have never...

@tia: okairinasai......long time i have never seen you here.lol
Forum: Shuffle! 2006-01-02, 08:02
Replies: 46
Views: 3,718
Posted By rikku146
this is a little ot but i can see that the...

this is a little ot but i can see that the shuffle forum is becoming like a asa and soul link forum.
Forum: Shuffle! 2006-01-01, 20:59
Replies: 2,326
Views: 702,581
Posted By rikku146
@Snakelegend:good job finding that....btw where...

@Snakelegend:good job finding that....btw where did u find that?
Forum: Shuffle! 2006-01-01, 18:20
Replies: 1,037
Views: 196,755
Posted By rikku146
nice work...kila and snakelegend..... btw kila...

nice work...kila and snakelegend.....
btw kila is the isg that u made a freebee or not.
Forum: Shuffle! 2006-01-01, 06:08
Replies: 2,326
Views: 702,581
Posted By rikku146
when i looked at the pic of the girls lying...

when i looked at the pic of the girls lying down.....i think it wasn't sia but kikyou.
Forum: Shuffle! 2005-12-31, 09:52
Replies: 2,326
Views: 702,581
Posted By rikku146
was these pics posted?? ...

was these pics posted??

http://img502.imageshack.us/img502/4357/123453ry.jpg
http://img425.imageshack.us/img425/7940/happy7gb.th.jpg (http://img425.imageshack.us/my.php?image=happy7gb.jpg)
Forum: Shuffle! 2005-12-31, 09:49
Replies: 1,037
Views: 196,755
Posted By rikku146
http://www.kadokawa.co.jp/fair/200512-01/index.htm...

http://www.kadokawa.co.jp/fair/200512-01/index.html
here is the link for the whole body but when you save it....it will like save into halves....
but this request is jus so-so .......so dont mind...
Showing results 1 to 25 of 44

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 00:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.