AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 114
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Heiwatsuki
Forum: Manga & Light Novels 2011-11-25, 11:28
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
I really have to say, the recent chapters are...

I really have to say, the recent chapters are actually good. FINALLY new variances of facial expressions, hilarious comedy, and typical but very good plot. Haruto + Eba VS DA WORLD....
Forum: Manga & Light Novels 2011-08-24, 13:51
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
surprised nobody mentioned anything about the...

surprised nobody mentioned anything about the upcoming anime of this. lolz. though this thread isnt about the anime, but still.... well ill be the first then ( if nobody else has in this thread )....
Forum: Suggestions 2011-08-11, 13:59
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
thanks for the recommendations, ill try out...

thanks for the recommendations, ill try out Densetsu no Yuusha no Densetsu, but for the others, ive already seen them XD. loved them
Forum: Suggestions 2011-08-06, 13:29
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
lol, im basically watching all the good current...

lol, im basically watching all the good current airing anime. well atleast most if i havent missed any.

Hanasaku no Iroha
Kami-sama no MemoChou
Trying --> C the money of soul and possibility...
Forum: Suggestions 2011-08-05, 16:34
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
hmm ive already seen your recommendations... :(....

hmm ive already seen your recommendations... :(. Guess I have no choice but to watch for newer anime and seasons
Forum: Bleach 2011-08-04, 20:31
Replies: 261
Views: 24,442
Posted By Heiwatsuki
Your earlier quote ''It's not about short hair;...

Your earlier quote ''It's not about short hair; it's the fact that her recent bob cut is not cute or feminine '' says otherwise.
Also feminism isn't limited to long hair.
...
Forum: Bleach 2011-08-03, 10:21
Replies: 261
Views: 24,442
Posted By Heiwatsuki
Hmm...... Rukia's hairstyle isnt that bad, but...

Hmm...... Rukia's hairstyle isnt that bad, but yeah, now if anyone who never read bleach saw her, they would probably think she was a boy. but FINALLY NO MORE GO GO POWER RANGERS. Though honestly i...
Forum: Suggestions 2011-07-29, 13:53
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
anyone know some good action anime? Like Toaru...

anyone know some good action anime? Like Toaru majutsu no index or TTGL? I crave for epicness lol. ( i will cry once i finish Toaru majutsu no index and toaru kakagu no railgun... MISAKA!!!!! i just...
Forum: Suggestions 2011-07-28, 19:19
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
anohana was definitly amazing, ill try...

anohana was definitly amazing, ill try showamonogatari. ( yeah, bartender rocks. )
Note: I LOVE YOUR AVATAR KERSPUNKLE
Forum: Manga & Light Novels 2011-07-25, 13:37
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
seems like the massive raging and trolling has...

seems like the massive raging and trolling has calmed down? :D

(>^.^)> ^(^.^)^ <(^.^<)
Forum: Manga & Light Novels 2011-07-24, 09:41
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
I was mostly attracted to Asuka because shes my...

I was mostly attracted to Asuka because shes my type of girl :P
Forum: Manga & Light Novels 2011-07-23, 19:55
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
You will see me tonight in your closet holding...

You will see me tonight in your closet holding double uzis.... COUNT ON IT. lol. I love asuka -.-

-------------------------------------

.

I was like that in the beginning, but now after...
Forum: Manga & Light Novels 2011-07-14, 16:15
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
PLEASE STOP FIGHTING PEOPLE? lol... All that...

PLEASE STOP FIGHTING PEOPLE? lol... All that needs to be said is Haruto is a F@G like Makoto from School Days. I even half expected Asuka to be holding a knife behind her back when they saw each...
Forum: Suggestions 2011-07-14, 15:44
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
btw the word i was trying to remember is...

btw the word i was trying to remember is sentimental. Im looking for anime with a sentimental feel
Forum: Manga & Light Novels 2011-06-26, 16:51
Replies: 11,099
Views: 1,454,859
Posted By Heiwatsuki
i have to say something to kouji seo... FUCK YOU....

i have to say something to kouji seo... FUCK YOU. omg. really this development is just wrong man. wtf. how many girls is he going to hurt zomg. it almost seems like hes becoming more like Makoto from...
Forum: Suggestions 2011-06-18, 15:52
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
ooo, another anime that is unique and seems...

ooo, another anime that is unique and seems interesting, ill start watching this today lol
Forum: Suggestions 2011-06-17, 14:12
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
Tokyo Magnitude is EXACTLY the kind of anime I...

Tokyo Magnitude is EXACTLY the kind of anime I was looking for. Nice drawing and animation, interesting plot, and sense of curiosity. PERFECT. thanks :D
Forum: Bleach 2011-06-16, 06:26
Replies: 71
Views: 7,053
Posted By Heiwatsuki
wtf. Bleach has been seriously going downhill...

wtf. Bleach has been seriously going downhill fast. Ever since the end of the Arrancar-Aizen Arc.
-.-


GO GO POWER RANGERS
Forum: Suggestions 2011-06-12, 08:45
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
Oh! lolz. I see. Well, either way, the point was...

Oh! lolz. I see. Well, either way, the point was to filter out the more popular, I created this thread in the belief there the majority of people looking at this thread would have some knowledge...
Forum: Suggestions 2011-06-11, 14:52
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
my view on what a dub is basically something...

my view on what a dub is basically something along the lines of one piece, bleach, and naruto. Anime that are very well known to the point where theres no need for someone to put it onto a list of...
Forum: Suggestions 2011-06-10, 19:24
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
yes summer wars is mainstream, i just listed it...

yes summer wars is mainstream, i just listed it to show an example of emotion evoking, not as an example of a non mainstream anime
Forum: Suggestions 2011-06-10, 08:10
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
My bad, i made a giant ass list of all dubs i do...

My bad, i made a giant ass list of all dubs i do not want to see in another forum, there i listed evangelion and death note.




Hmm? your not aware amongest dub watchers elfen lied is...
Forum: Suggestions 2011-06-09, 16:31
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
Lol i glad you agree with me, btw i love your...

Lol i glad you agree with me, btw i love your avatar :P, Nagato is my #1 fav anime char
Forum: Suggestions 2011-06-09, 16:28
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
WTF why dont you people read LOL. Evangelion,...

WTF why dont you people read LOL. Evangelion, ergo proxy, elfen lied, and death note was already listed in the no mainstream, and saikano is in the watched part. well the other recommendations are...
Forum: Suggestions 2011-06-09, 16:21
Replies: 59
Views: 5,159
Posted By Heiwatsuki
please read over my whole post, My reasons are...

please read over my whole post, My reasons are backed up by logic, im not bias to the point of blind stupidity
I told you, ive looked over the dub. Im not going to watch the entire thing. I dislike...
Showing results 1 to 25 of 114

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.