AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 315
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Akyra
Forum: Gundam 2015-02-25, 06:48
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Wow....loving the new Gundam Try designs...if...

Wow....loving the new Gundam Try designs...if only they'll do MGs for some of those suits...
Forum: Gundam 2014-10-26, 05:51
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
managed to find a conversion kit...looks pretty...

managed to find a conversion kit...looks pretty good!

http://www.gunjap.net/site/?p=91185

Bandai likes rehashes anyway. Might as well make use of the existing Impulse kits and add the massive...
Forum: Gundam 2014-09-26, 21:42
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Wonder if they'll release the TV ver of the D...

Wonder if they'll release the TV ver of the D Hell and the Altron in MG....hmmmm
Forum: Gundam 2014-09-23, 19:26
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Yeh...I really like the Tallgeese 3 as well but...

Yeh...I really like the Tallgeese 3 as well but they decide to make a P-Bandai out of it...

I'd rather have Bandai doing the re-hashing and pump out all the diff variations than doing this...
Forum: Gundam 2014-08-07, 06:19
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
ahhh...new 1/100 line...might not be a bad thing...

ahhh...new 1/100 line...might not be a bad thing I guess...ahahah
Forum: Gundam 2014-08-06, 09:26
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
What's RE/100?

What's RE/100?
Forum: Gundam 2014-03-01, 20:49
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Lol...think I will buy the MG Star Build...gonna...

Lol...think I will buy the MG Star Build...gonna be one hell of a wtf kit...
Forum: Gundam 2014-02-26, 16:46
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
The Neo Zeong is gonna be bigger than Dendrobium?...

The Neo Zeong is gonna be bigger than Dendrobium?

What a monster...
Forum: Gundam 2013-11-21, 08:25
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
I still want my MG druggies!

I still want my MG druggies!
Forum: Gundam 2013-10-12, 21:30
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
MG X?! I am suppose to save! Why Bandai? WHY?! ...

MG X?! I am suppose to save! Why Bandai? WHY?!

And why Online exclusive for blue frame?! Release that with the giant buster sword and we'll talk.
Forum: Gundam 2013-10-08, 09:04
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
G-Saviour...a good idea in concept but poor in...

G-Saviour...a good idea in concept but poor in execution.

This is one of the few movies I've failed to finish AND considered a waste of time/electricity/bandwidth to watch. (FYI, the other being...
Forum: Gundam 2013-09-14, 19:04
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
can you add the Akatsuki packs on as well? The...

can you add the Akatsuki packs on as well? The IWSP as well? XD
Forum: Gundam 2013-08-26, 08:56
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Lol... I like Gunpla, Digital Photography...

Lol...

I like Gunpla, Digital Photography AND car racing. Gunpla and Digital Photography is now on the back burner... :D
Forum: Gundam 2013-07-02, 04:24
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Wow...Abyss/Chaos/Gaia? They will be single use...

Wow...Abyss/Chaos/Gaia? They will be single use frames?

Wouldn't it be easier to make Calamity/Forbidden and perhaps Raider with the existing frames?

They can reuse the frame from Zeta v2 and...
Forum: Gundam 2013-07-01, 05:02
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
They should be releasing some sort of MG for the...

They should be releasing some sort of MG for the Seed Destiny line...question is which one...

Akatsuki would be nice! Moar bling next to my Hyakushiki...ahahah
Forum: Gundam 2013-06-29, 23:01
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Skye, yeh. Wouldn't mind Gaia, Chaos and...

Skye, yeh.

Wouldn't mind Gaia, Chaos and Abyss either...but I doubt that given that they are transformation suits...
Forum: Gundam 2013-06-29, 05:04
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
I hope for a MG Providence or Legend. and...

I hope for a MG Providence or Legend.

and the Druggies! (I prefer 1/100s)
Forum: Gundam 2013-06-26, 06:44
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
lol...I wouldn't be surprised. Tallgeese 3...

lol...I wouldn't be surprised.

Tallgeese 3 would be nice too though i wouldn't mind the Vayeate or the Mercurius either.
Forum: Gundam 2013-06-26, 05:11
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Thanks Obelisk. Does look different if you...

Thanks Obelisk.

Does look different if you put them side by side. TBH, I am just happy that they finally release the Zero.

Here's hoping for Deathscythe Hell...(or any other Deathscythes for...
Forum: Gundam 2013-06-25, 07:24
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
They look pretty much the same to me...

They look pretty much the same to me...
Forum: Gundam 2013-06-24, 08:12
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Hmmm, was just browsing and found this ...

Hmmm, was just browsing and found this

http://blog.yahoo.com/_ED274AZGFINLESDVVHRADMVIMU/articles/1259661/index

It's a chinese blog and said the image is from Gundam Ace 2013 August issue.
...
Forum: Gundam 2013-06-24, 04:11
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
ZOMG...that Red Astray is nuts! MG THAT NOW!

ZOMG...that Red Astray is nuts! MG THAT NOW!
Forum: Gundam 2013-06-10, 00:02
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Lol...now imagine that in PG form! You'll...

Lol...now imagine that in PG form!

You'll need a room to store the monster! :heh:
Forum: Gundam 2013-05-24, 10:24
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Wow, the RG Destiny looks better than my MG...

Wow, the RG Destiny looks better than my MG Destiny (the one with the WoL effects)
Forum: Gundam 2013-05-10, 11:04
Replies: 34,375
Views: 7,036,196
Posted By Akyra
Following on from the polycap solution, anyone...

Following on from the polycap solution, anyone here have the MG Strike Freedom?

I've screwed up one of the wings and it's now really really lose (keeps falling off).

I don't want to you use...
Showing results 1 to 25 of 315

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 20:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.