AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 19 of 19
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Bubblemunche
Forum: Music 2004-02-28, 06:28
Replies: 161
Views: 24,120
Posted By Bubblemunche
I'm a staunch fan of The Brilliant Green too ;)...

I'm a staunch fan of The Brilliant Green too ;) First heard of them way back in 1999 after watching Over Time (they did the theme song and another), and was inspired enough to get their album Terra...
Forum: General Anime 2004-02-24, 21:50
Replies: 29
Views: 3,243
Posted By Bubblemunche
Rico gets my vote ;) I have a soft spot for aloof...

Rico gets my vote ;) I have a soft spot for aloof cute girls with a hint of vulnerability.... IMO, she's the most cold-blooded of the girls, BUT also the one least likely to freak out eventually :)
Forum: Older Series 2004-02-23, 03:04
Replies: 158
Views: 6,534
Posted By Bubblemunche
[QUOTE=USCPharmacist] 4.Gunslinger girl...

[QUOTE=USCPharmacist]

4.Gunslinger girl fumoffu!!! I can see the surprise of people when they watch the first season after watching the "second" season hahahhaha
Teacher: let me introduce to you...
Forum: Older Series 2004-02-22, 21:08
Replies: 158
Views: 6,534
Posted By Bubblemunche
Since we're on the subject, here's a post i made...

Since we're on the subject, here's a post i made on another thread on what i think about the ending :) :

<<Alright, finished the last episode this morning and there's this part that puzzles me to...
Forum: Older Series 2004-02-21, 12:06
Replies: 541
Views: 65,152
Posted By Bubblemunche
Alright, finished the last episode this morning...

Alright, finished the last episode this morning and there's this part that puzzles me to no end: After the ending credits rolled, we're shown a scene whereby Henrietta strolled after Jose in a...
Forum: Older Series 2004-01-27, 00:20
Replies: 161
Views: 14,911
Posted By Bubblemunche
Just finished the series, plus OVA yesterday :)...

Just finished the series, plus OVA yesterday :) Entertaining to say the least, though i must warn about the tonnes of fanservice ;)!! And yup, the 'gay' scenes are kinda disgusting :D! Recommended...
Forum: General Anime 2004-01-24, 06:03
Replies: 730
Views: 72,168
Posted By Bubblemunche
Gotta be the Vash the Stampede!! Check out the...

Gotta be the Vash the Stampede!! Check out the angst behind all that slacker facade... Hmm... coolest thing about him, at least IMHO, is his belief that there is HOPE out there, no matter how, er,...
Forum: General Anime 2004-01-23, 10:30
Replies: 137
Views: 15,027
Posted By Bubblemunche
Hmm... had so many 'favourites' since i got...

Hmm... had so many 'favourites' since i got hooked on anime! From Yurika (Nadesico) to Chidori (FMP) and now Mitsuki from KGNE :bow: ... kekeke, I'm a sucker for cute girls with flowing locks in...
Forum: General Anime 2004-01-23, 10:05
Replies: 878
Views: 100,698
Posted By Bubblemunche
Hmm... didn't cry but Saikano Ep #9 has got to be...

Hmm... didn't cry but Saikano Ep #9 has got to be one of the saddest scenes around :( And yah, Grave of the Fireflies is just damn heart-wrenching...
Forum: General Anime 2004-01-23, 09:37
Replies: 592
Views: 79,998
Posted By Bubblemunche
My vote goes to Chidori & Sousuke from Full Metal...

My vote goes to Chidori & Sousuke from Full Metal Panic for their obvious chemistry :) Kekeke, love Chidori's goofy laughter whenever she tries to deny she has a thing for Sousuke ;)
Forum: General Anime 2004-01-23, 09:30
Replies: 36
Views: 15,732
Posted By Bubblemunche
- Nadesico - Full Metal Panic? Fumoffu - Love...

- Nadesico
- Full Metal Panic? Fumoffu
- Love Hina (Manga Version :))
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-23, 09:01
Replies: 29
Views: 2,495
Posted By Bubblemunche
No doubt about it, KGNE made a huge impression. ...

No doubt about it, KGNE made a huge impression. Whether you enjoyed the ending or not, or whether if you're a Mitsuki Hater/Lover, one thing's for sure: this anime's gonna be part of your memories...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-23, 01:40
Replies: 120
Views: 10,361
Posted By Bubblemunche
To jhn195: Yup, it felt great when Takayuki got...

To jhn195: Yup, it felt great when Takayuki got whacked by Shinji :) He had it coming :D!!
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-23, 01:33
Replies: 29
Views: 2,495
Posted By Bubblemunche
Keke... i guess the lucky thing was that i caught...

Keke... i guess the lucky thing was that i caught KGNE about a week after i finished Fumoffu :) I've gotta agree though, that you dun get that much of a 'kick' of other animes when you just finished...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-22, 11:47
Replies: 29
Views: 2,495
Posted By Bubblemunche
Alrite... i noe this msg is like kinda late...

Alrite... i noe this msg is like kinda late but... for me at least, the best cure for Post- KGNE-Hangover is by watching... Full Metal Panic? Fumoffu :D!! IMHO these two are the best animes to come...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-22, 10:55
Replies: 120
Views: 10,361
Posted By Bubblemunche
The saddest scene for me is when the crestfallen...

The saddest scene for me is when the crestfallen Mitsuki dropped her ring into the mug... the feelings of disappointment were conveyed in such exactness! Anyway, glad to know there's quite a few...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-13, 08:50
Replies: 162
Views: 13,395
Posted By Bubblemunche
It's definitely a well deserved Number One! When...

It's definitely a well deserved Number One! When i started watching the series I had a totally different idea of how KGNE is gonna be like coz i didn't read the reviews :) But the first two episodes...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-13, 08:45
Replies: 117
Views: 32,444
Posted By Bubblemunche
I love the ending :)! Kekeke... but then again, I...

I love the ending :)! Kekeke... but then again, I must confess that I'm a Mitsuki supporter :) But looking at things objectively, I've got a couple of reasons why it would have been a thumbs down...
Forum: Kimi ga Nozomu Eien 2004-01-13, 08:14
Replies: 13
Views: 2,225
Posted By Bubblemunche
Regarding the ending... I suppose Mitsuki and...

Regarding the ending... I suppose Mitsuki and Takaayuki remained an item, based on the fact that Mitsuki was still wearing Takaayuki's ring during that closing scene of her crying as she read about...
Showing results 1 to 19 of 19

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.