AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 28
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: JCMS
Forum: True Tears 2008-03-30, 09:14
Replies: 384
Views: 49,704
Posted By JCMS
Noe :( I was sure to win after the first...

Noe :(

I was sure to win after the first half of the episode =/
Forum: Games 2008-03-29, 21:57
Replies: 489
Views: 60,265
Posted By JCMS
But GD is the best part of that forum!:D I...

But GD is the best part of that forum!:D

I kinda like it it's on th 360 because it' cheap now, and probably price drop this summer. They don't fail anymore since the 65nm CPU
Forum: True Tears 2008-03-29, 21:43
Replies: 158
Views: 22,173
Posted By JCMS
They do money when it's airing too you know...

They do money when it's airing too you know...
Forum: True Tears 2008-03-29, 19:43
Replies: 288
Views: 33,543
Posted By JCMS
I hope it will be up tomorrow !!!

I hope it will be up tomorrow !!!
Forum: True Tears 2008-03-29, 15:45
Replies: 288
Views: 33,543
Posted By JCMS
Yeah I hated him for that too. I can't wait...

Yeah I hated him for that too.

I can't wait for it to be subbed. There's already a subbed-ending released but...
Forum: True Tears 2008-03-24, 08:53
Replies: 288
Views: 33,543
Posted By JCMS
I can' she said that. Hiromi's one damn bitch ...

I can' she said that. Hiromi's one damn bitch

GO NOE!!!!!
Forum: True Tears 2008-03-23, 20:50
Replies: 248
Views: 23,525
Posted By JCMS
The translators are surely taking their time for...

The translators are surely taking their time for EP12 :(
Forum: True Tears 2008-03-16, 09:25
Replies: 248
Views: 23,525
Posted By JCMS
There are 2 episodes to go :)

There are 2 episodes to go :)
Forum: True Tears 2008-03-16, 08:38
Replies: 248
Views: 23,525
Posted By JCMS
Damn this week will be long with 4 exams... ...

Damn this week will be long with 4 exams...

I still have some hopes for Noe. I think I'll lol if the chicken is tossed in the water.
I do hope that next episode will continue right there .
Forum: True Tears 2008-03-10, 16:45
Replies: 193
Views: 18,794
Posted By JCMS
That would rock. But I don't think that's...

That would rock. But I don't think that's possible. (Tomoyo= blue haired girl right?)
Forum: True Tears 2008-03-09, 19:38
Replies: 114
Views: 21,951
Posted By JCMS
Yeah but if he'd like noe, wouldn't that be...

Yeah but if he'd like noe, wouldn't that be almost incesnt >_>?
Forum: True Tears 2008-03-09, 19:09
Replies: 114
Views: 21,951
Posted By JCMS
Why are we even thinking of incest O_O

Why are we even thinking of incest O_O
Forum: True Tears 2008-03-09, 17:03
Replies: 114
Views: 21,951
Posted By JCMS
Yeah but I'm sure EP11 will bring a plot twist. I...

Yeah but I'm sure EP11 will bring a plot twist. I mean, we already know that hiromi says "I am not the one you like". I don't think it can be the Jun, since everyone already knows that- even her.
Forum: True Tears 2008-03-09, 16:20
Replies: 193
Views: 18,794
Posted By JCMS
Looks like Hiromi's gonna win :( I want Noe. ...

Looks like Hiromi's gonna win :(
I want Noe.

On a side note: I doubt that Hiromi is speaking to Jun for "The one you like isn't me". I mean, we, he and she all know that he isn't in love with...
Forum: True Tears 2008-03-07, 23:45
Replies: 239
Views: 18,083
Posted By JCMS
EP10 should be broadcasted soon right?

EP10 should be broadcasted soon right?
Forum: Games 2008-03-06, 20:15
Replies: 684
Views: 73,374
Posted By JCMS
I can't wait for FES to come. This is easily one...

I can't wait for FES to come. This is easily one of my alltime favorite game.
Forum: True Tears 2008-03-06, 19:44
Replies: 72
Views: 23,420
Posted By JCMS
When does 15 play already? Thanks

When does 15 play already? Thanks
Forum: True Tears 2008-03-06, 17:06
Replies: 72
Views: 23,420
Posted By JCMS
Yeah it does sound similar.

Yeah it does sound similar.
Forum: True Tears 2008-03-05, 22:03
Replies: 239
Views: 18,083
Posted By JCMS
I would lol if that was the case. She's in...

I would lol if that was the case.

She's in love with Shin though so I doubt she'd want him to die.
Forum: True Tears 2008-03-04, 21:25
Replies: 268
Views: 25,103
Posted By JCMS
I lol'd. That might actually be true though

I lol'd. That might actually be true though
Forum: Older Series 2008-03-04, 17:30
Replies: 586
Views: 77,272
Posted By JCMS
I only played Persona 3. And if the romance is...

I only played Persona 3. And if the romance is similar, lucky main character lol.

It's a Harem, except the the guy finishes with every girl.
Forum: True Tears 2008-03-04, 16:44
Replies: 72
Views: 23,420
Posted By JCMS
OKay thanks. In fact, there are no songs except...

OKay thanks. In fact, there are no songs except Noe's that I could find in the anime >_> I don't really pay much attention to that.
Forum: True Tears 2008-03-03, 22:43
Replies: 268
Views: 25,103
Posted By JCMS
As Episode 11 title is "I am not the one you...

As Episode 11 title is "I am not the one you love" or something like, I'm sure there's at least one of the couple that won't break in 10.

Man, I really want him to end up with Noe
Forum: True Tears 2008-03-03, 22:38
Replies: 72
Views: 23,420
Posted By JCMS
I love 19. 11 is also a good one. Hell, I love...

I love 19. 11 is also a good one. Hell, I love 'em all.

But 19 is just... I don't know how to say that. My heart pinches everytime I hear it. When was it in the anime already?
Forum: True Tears 2008-03-03, 21:44
Replies: 158
Views: 22,173
Posted By JCMS
But I'm not gonna watch them again, probably...

But I'm not gonna watch them again, probably so.... I might get it if it's not that expensive.
Showing results 1 to 25 of 28

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.