AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 29
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Nikki the Kitty
Forum: Nanoha 2008-11-07, 09:31
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
I pick A for im getting my Ass back in bed cause...

I pick A for im getting my Ass back in bed cause I got the flu... *curses*

@Rick: Just because you said it earlier... Seller* not Seeler. :3 *runs and flees from a soon to be rampaging Rick, but...
Forum: Nanoha 2008-11-03, 12:39
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
*ponders anwser* hmm... I think... A i think......

*ponders anwser* hmm... I think... A i think... >.<

And... I still support Khareko! :heehee: :nod: *hides from Anita*
Forum: Nanoha 2008-10-24, 19:22
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
nya-hahah XD Sata-chan... i love this >_<!!! ...

nya-hahah XD Sata-chan... i love this >_<!!!

hmm... if they go to a restraunt... or a cafe waitress!kokoro might make an appearance! lol

*shot by wanwan* x_X
Forum: Nanoha 2008-09-17, 00:03
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
I... Nikki, propose a challange! for all ouf Fon...

I... Nikki, propose a challange! for all ouf Fon Fila's fantastic writers. :D

Write a story, to go along with this song. Anything goes. :3

HMyn7ZqkTlY


I wan to go with a C
Forum: Nanoha 2008-07-22, 04:16
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
.... Erio looks good as a girl XD I like the...

.... Erio looks good as a girl XD I like the hairstyle @.@
Forum: Nanoha 2008-07-10, 18:08
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
OMG TEH BACKLOGG!! XD @.@ So much to...

OMG TEH BACKLOGG!! XD

@.@ So much to comments on... lol

TSS I loved chapter 2 of RebelS ^_^

*tackles and glomps wanwan* Mama! >.>
Forum: Nanoha 2008-07-08, 04:37
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
..... TSS I laughed actactly like your...

..... TSS I laughed actactly like your 'doctor'... snort included @_@
Forum: Nanoha 2008-07-04, 21:07
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
*snickers lots* XD

*snickers lots* XD
Forum: Nanoha 2008-07-04, 21:00
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
Me wants also XDD

Me wants also XDD
Forum: Nanoha 2008-06-28, 23:19
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
My answers. 1. Shes late for school. 2. Is...

My answers.

1. Shes late for school.
2. Is out past curfew.
3. Fate-mama and Nanoha-mama are making smex and she's being left out. *shot*
4. She left a cake in the oven.
5. Forgot about a math...
Forum: Nanoha 2008-06-20, 22:07
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
Ohhhh that looks fun Rick :D!!! *wonders how...

Ohhhh that looks fun Rick :D!!! *wonders how its going to turn out*
Forum: Nanoha 2008-06-20, 04:56
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
KoSSa, the two kids are the two children Subaru...

KoSSa, the two kids are the two children Subaru saves at the very end of StrikerS, then they show what happend to everyone and Subaru is on the ship telling the children not to worry or what ever. :3
Forum: Nanoha 2008-06-20, 04:45
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
Yey! Sage Yuuno :3 *kicks Soren from her party...

Yey! Sage Yuuno :3 *kicks Soren from her party in Fire Emblem* *glomps Angel*

....Angel I love that picture... it almosr redeems Yuuno cause he.. actualy looks cool O_O
Forum: Nanoha 2008-06-20, 04:33
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
O-oh my... TSS.... *hands TSS an award for...

O-oh my... TSS.... *hands TSS an award for BEST crack ever* I'm like wanwan.... i played the song first and fell over laughing @.@
Forum: Nanoha 2008-06-18, 15:04
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
Break time woot! ...I always knew those two...

Break time woot!

...I always knew those two loli's would be liek this *looks at StrikerS anime and nods* Yup... Erio just keeps confuseing Caro there, Caro's true love ish Lutecia :3
Forum: Nanoha 2008-06-13, 16:51
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
YEY! New chapter ^_^ A!!!!!!! How did you...

YEY! New chapter ^_^ A!!!!!!!

How did you burn your self Sata-chan?! :( *huggles* Ask angel to make it better for you :D:D



.....yep *nods* fanfiction people are crazys ^_^ XD
Forum: Nanoha 2008-06-08, 23:57
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
*tears* that was good :)

*tears* that was good :)
Forum: Nanoha 2008-06-08, 23:25
Replies: 37,705
Views: 9,036,521
Posted By Nikki the Kitty
>.> Heres a picture that TeleIce drew and...

>.> Heres a picture that TeleIce drew and shared in IRC, I think she's embaressed to show it so I'll do for her! *hides from her waifu*

http://img66.imageshack.us/img66/830/3592od6.png
Forum: Nanoha 2008-06-08, 22:36
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
TT___TT Poor wanwan!!! *glares at nictory* ...

TT___TT Poor wanwan!!! *glares at nictory*



Umm... XD *cheers for WanNao* My mommys are together again!



YEY TELE!!!! *Glomps Tele and gives her kisses*
Forum: Nanoha 2008-06-07, 21:30
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
heat... thinking about heat is mkaing me hotter...

heat... thinking about heat is mkaing me hotter :(!

But it was good ^_^
Forum: Nanoha 2008-06-06, 23:25
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
YEY! Mine and Tele's wedding ^_^ *Closes bedroom...

YEY! Mine and Tele's wedding ^_^ *Closes bedroom door and jumps Tele-*

(Annoncer voice: Due to the extream NSFW things going on, the rest of this message has been remoev and sent to PM's. Thank...
Forum: Nanoha 2008-06-06, 20:26
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
Thats... adorable!!! *screams kawaii~*

Thats... adorable!!! *screams kawaii~*
Forum: Nanoha 2008-06-03, 15:34
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
get better wanwan~! *huggles*

get better wanwan~! *huggles*
Forum: Nanoha 2008-06-01, 23:11
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
O_O umm... wow lol is that me with naolin and...

O_O umm... wow lol is that me with naolin and wanwan xD?
Forum: Nanoha 2008-06-01, 04:53
Replies: 38,652
Views: 5,577,271
Posted By Nikki the Kitty
Still, it would be a fun idea lol (would claim...

Still, it would be a fun idea lol (would claim Rin)
Showing results 1 to 25 of 29

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 18:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.