AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 132
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: rarukyu
Forum: Clannad 2008-02-01, 11:41
Replies: 162
Views: 16,502
Posted By rarukyu
gotta love sunohara's comment about kyou where...

gotta love sunohara's comment about kyou where she's good at shooting because of all the times she's been throwing dictionaries at him and tomoya lol.
Forum: True Tears 2008-01-30, 18:04
Replies: 158
Views: 22,299
Posted By rarukyu
sigh...* one of the best animes of the season...

sigh...* one of the best animes of the season ever! and its licensed at such a high price too... sad too sad :( just another 2 months left to.
Forum: School Rumble 2008-01-24, 18:10
Replies: 119
Views: 28,668
Posted By rarukyu
here's hoping you're' right :) its been so long,...

here's hoping you're' right :) its been so long, some SR would be great! i think i'm gonna watch a few eps again :D
Forum: True Tears 2008-01-20, 19:34
Replies: 829
Views: 88,394
Posted By rarukyu
ahh! it just gets better and better! the...

ahh! it just gets better and better!
the ending where hiromi tells tomoyo the one she likes is noe's brother. whether this was a lie or not, the way it looks from previous eps, where she asked...
Forum: Hayate no Gotoku 2007-12-20, 18:28
Replies: 60
Views: 11,744
Posted By rarukyu
maria in this ep was just awesome! to think when...

maria in this ep was just awesome! to think when i was all hinaxhayate, maria earned so much points with me on this episode! haha it seems maria is afterall but a normal girl haha. so funny how she...
Forum: Older Series 2007-12-03, 08:50
Replies: 4,086
Views: 304,249
Posted By rarukyu
haha i too have to say that mao's expressions in...

haha i too have to say that mao's expressions in ep9 was really funny:) espacially at the end where she goes all chibi form looking for her contacts lol. in the scene where kouichi went in her room...
Forum: Older Series 2007-12-02, 10:10
Replies: 78
Views: 15,798
Posted By rarukyu
just finished the series and i must say its not...

just finished the series and i must say its not so bad. :) although like most people the last ep....the thought of the relationships and resetting it to zero as pianocello had mentioned kinda makes...
Forum: Older Series 2007-11-30, 08:20
Replies: 1,606
Views: 155,113
Posted By rarukyu
finished watching and gotta say i really enjoyed...

finished watching and gotta say i really enjoyed this series! new girl?! :O *gasp right at the end too haha. i wonder if they do make a second season lol. if that were possible that would be nice :)...
Forum: Older Series 2007-11-24, 20:25
Replies: 970
Views: 132,416
Posted By rarukyu
aw only 12 - 13 episodes huh? haha darn it just...

aw only 12 - 13 episodes huh? haha darn it just means the end is already near! :( boo
Forum: Myself; Yourself 2007-11-22, 01:25
Replies: 820
Views: 89,370
Posted By rarukyu
wow ep 8 already!? now we finally see as to why...

wow ep 8 already!? now we finally see as to why nanaka is the way she is and why sana was slapped at the beginning. now another thing is that watch of sana's.....another thing to fill in on about. so...
Forum: Older Series 2007-10-23, 16:37
Replies: 771
Views: 141,122
Posted By rarukyu
oh wow its done already. here's hoping they'd...

oh wow its done already. here's hoping they'd bring out 2nd season. i'd have to say its okay since there wasn't any real plot in the story. i believe the only big stuff were when the siblings were...
Forum: Older Series 2007-10-22, 00:29
Replies: 14
Views: 6,257
Posted By rarukyu
do you think there could possibly be more to it?...

do you think there could possibly be more to it? i mean like the hime, she's only had very little screen time. i hope there could be be a new season or something. lol but i wouldn't mind waiting. we...
Forum: Older Series 2007-10-21, 23:54
Replies: 14
Views: 6,257
Posted By rarukyu
hey its FINALLY been subbed lol. THANKS GP for a...

hey its FINALLY been subbed lol. THANKS GP for a long awaited sub of GH power up!
Forum: Older Series 2007-09-24, 07:57
Replies: 2,309
Views: 397,956
Posted By rarukyu
Anh_Minh, that IS the cutest shigure ever! haha....

Anh_Minh, that IS the cutest shigure ever! haha. i loved that little scene lol
Forum: Older Series 2007-09-23, 01:20
Replies: 2,309
Views: 397,956
Posted By rarukyu
the RAW is out and i must say WOW! its such an...

the RAW is out and i must say WOW! its such an awesome ep! its hard to believe that the end is near with such awesome eps like 49!
Forum: Older Series 2007-09-23, 00:27
Replies: 31
Views: 5,380
Posted By rarukyu
yay ep 6 subbed! haha i really enjoyed this ep....

yay ep 6 subbed! haha i really enjoyed this ep. not much people in the thread and espacialy considering that its been a year since haha. anyways hope to see up comming eps and for m33w to continue...
Forum: Older Series 2007-09-18, 13:30
Replies: 678
Views: 115,953
Posted By rarukyu
wow thanks a bunch SHS & FoSu for the eps!! wow...

wow thanks a bunch SHS & FoSu for the eps!! wow you guys seem to be on a roll with the releases hah ! :D thanks again!
Forum: Zero no Tsukaima 2007-09-18, 08:20
Replies: 720
Views: 133,146
Posted By rarukyu
i too hope for a 3rd season. although perhaps...

i too hope for a 3rd season. although perhaps there's a chance of that happening. because we haven't seen much of the voids powers yet have we? well we saw it in the last episode in season 1 but not...
Forum: Older Series 2007-09-17, 17:18
Replies: 2,309
Views: 397,956
Posted By rarukyu
oh what a start for the fight of odin and...

oh what a start for the fight of odin and kenichi! things seem to heat up! can't wait for next episode!!! yay! its the one i've been waiting for haha! its

when kenichi starts to become an avatar...
Forum: Older Series 2007-09-16, 15:40
Replies: 678
Views: 115,953
Posted By rarukyu
no kidding. at first i thought i was ok but then...

no kidding. at first i thought i was ok but then now its at like 40 eps later and he's still a whiner. he's all give back the rings, yadayada. and his friends go all out fighting and all while he...
Forum: Fan Creations 2007-09-15, 18:53
Replies: 676
Views: 805,070
Posted By rarukyu
oh this is a very well made kairin. good job!...

oh this is a very well made kairin. good job! love its detailed clothing. =)
Forum: Older Series 2007-09-14, 08:33
Replies: 678
Views: 115,953
Posted By rarukyu
yay! episdoe 48 is subbed and out! i really enjoy...

yay! episdoe 48 is subbed and out! i really enjoy this series. i dont know why its not so popular but eh. i say its a really good series and is quite enjoyable to watch.

in anycase, in this...
Forum: Zero no Tsukaima 2007-09-13, 10:07
Replies: 720
Views: 133,146
Posted By rarukyu
s2 ends in 2 more episodes! ah no! and there's...

s2 ends in 2 more episodes! ah no! and there's still much to be answered! though it seems the series is starting to get into serious things. comedy died down on ep 7 - 9 with agnes but it seems that...
Forum: Claymore 2007-09-13, 01:44
Replies: 317
Views: 28,149
Posted By rarukyu
oh yeah it gets different from after ep 22 i...

oh yeah it gets different from after ep 22 i believe from the manga.
Forum: Older Series 2007-09-02, 08:32
Replies: 2,309
Views: 397,956
Posted By rarukyu
yay!! kenichi is back!! and next ep we see...

yay!! kenichi is back!! and next ep we see tanimoto kicking ass!
Showing results 1 to 25 of 132

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.