AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 17 of 17
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Louie Louie
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-03-12, 16:26
Replies: 23,226
Views: 2,606,241
Posted By Louie Louie
do you know where i can download the song hare...

do you know where i can download the song hare hare yukai kyonko version???
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-03-11, 15:07
Replies: 1,756
Views: 214,166
Posted By Louie Louie
i wanna ask if someone here knows where i can...

i wanna ask if someone here knows where i can find the chords of hare hare yukai?
kyon's version of hare hare yukai... just put some links here if you know... hehe...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-03-11, 15:05
Replies: 1,268
Views: 183,018
Posted By Louie Louie
i wanna ask if someone here knows where i can...

i wanna ask if someone here knows where i can find the chords of hare hare yukai... kyon's version of hare hare yukai... just put some links here if you know... hehe...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-03-07, 20:21
Replies: 267
Views: 103,463
Posted By Louie Louie
hehe... this is a nice thread... Kyon: ...

hehe... this is a nice thread...

Kyon:

Wait wait what? What is this??... no wait... what is going on here?? why is Asakura trying to stab me with a knife?? hold on a sec... what did asakura...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-01-30, 19:09
Replies: 4,421
Views: 611,765
Posted By Louie Louie
Hey everyone! you know i just watch the trailer...

Hey everyone! you know i just watch the trailer for JUMPERS (film)... and i was thinking it would be nice if there is a faction for jumpers... haha... it would be great...

well, the faction for...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-01-22, 18:26
Replies: 1,195
Views: 132,409
Posted By Louie Louie
You're doing a good job dude.... keep it up......

You're doing a good job dude.... keep it up... hehe... :D
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-01-16, 18:34
Replies: 16,303
Views: 3,546,357
Posted By Louie Louie
I found something interesting guys.... check out...

I found something interesting guys.... check out this link...

http://img170.imageshack.us/img170/4388/pooryukizg5.jpg

can someone translate the big words on the picture... sorry if repost...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-01-15, 19:07
Replies: 4,421
Views: 611,765
Posted By Louie Louie
yeah... i found out that one too... that's why i...

yeah... i found out that one too... that's why i said "i don't know if its real"... they are different links i think... hehe...
Forum: Haruhi Suzumiya 2008-01-15, 17:16
Replies: 4,421
Views: 611,765
Posted By Louie Louie
YAY!!! everyone!!! i just read something about...

YAY!!! everyone!!! i just read something about the release of the 10th volume....

it says that it's gonna be published on the january 31st... i don't know if it's real... haha.. at last we have a...
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-25, 21:30
Replies: 4,421
Views: 611,765
Posted By Louie Louie
read the novels and continue to read it... you'll...

read the novels and continue to read it... you'll be surprised at yourself knowing that you can't stop reading it... and you know like other religions say "if you read the bible you'll be enlightened...
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-23, 15:41
Replies: 16,303
Views: 3,546,357
Posted By Louie Louie
sorry for double posting... hehe... i love the...

sorry for double posting... hehe... i love the january and february one.... its so nice...
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-23, 15:33
Replies: 16,303
Views: 3,546,357
Posted By Louie Louie
guys, have you seen this wallpaper on this post...

guys, have you seen this wallpaper on this post yet??? cause i think its nice..

here's the link:

http://i201.photobucket.com/albums/aa69/louie0908/004haruhi12802ts.jpg
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-06, 16:19
Replies: 4,421
Views: 611,765
Posted By Louie Louie
hello everyone. let's have a new topic guys. ...

hello everyone. let's have a new topic guys.

let's leave haruhi and kyon's feeling to themselves cause all of us already know what the answer is and that is they have feelings for each other. no...
Forum: Clannad 2007-12-05, 13:18
Replies: 1,179
Views: 173,408
Posted By Louie Louie
umm.. is anybody here know where i can get the...

umm.. is anybody here know where i can get the Clannad Manga??? please....
Forum: General Chat 2007-12-04, 19:20
Replies: 13,301
Views: 1,975,080
Posted By Louie Louie
"IF SOMEBODY HERE IS AN ALIEN, TIME TRAVELER,...

"IF SOMEBODY HERE IS AN ALIEN, TIME TRAVELER, SLIDER OR ESPER COME SEE ME! THAT'S ALL!"

haha.... hello everyone.... well, anyway i'm new to this forum... nice to meet you all....
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-04, 19:15
Replies: 1,160
Views: 88,371
Posted By Louie Louie
hmmm... i think i missed this one... ive read all...

hmmm... i think i missed this one... ive read all the volumes up to 9... and because Koizumi has so many theories and whatnot i can only remember a few of them... can you give me a hint on what...
Forum: Haruhi Suzumiya 2007-12-04, 18:06
Replies: 16,303
Views: 3,546,357
Posted By Louie Louie
Hello guys... this one's mine... made by me.......

Hello guys... this one's mine... made by me.... comments please... hehe...

http://img529.imageshack.us/img529/8103/sosbrigadwp13st2.th.jpg...
Showing results 1 to 17 of 17

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 05:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.