AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Related Topics > Fan Creations

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2008-02-08, 06:59   Link #81
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
well, i finally got around to making a couple sigs i'm thinking about entering in teh contest...

CnC and let me know which one u like best....








not sure if one of these will be my FINAL entry... but prolly so... cuz i'm lazy... should i already post them, and then edit it later? and for that matter, should i just submit on that contest thread? or do i gotta pm them to somebody?

n e wayz.....

Comment, Critique, gimmi some advice... whatevers....

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-02-08, 07:16   Link #82
KiNA
Kira_Naruto, the ecchi
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: http://www.exciting-tits.com/
1st sig source please..

Both have no extended criteria to stand out in the crowd. IMHO.

You can openly submit it to the thread and Solace should add you to the list or you can pmed him.

You can view the submission so far from my signature link ^^
__________________
“This be the realest shit I ever wrote.” ~Tupac
So very dead right now.. but still breathing thank you.
Top 4 Manga Waifu
>> Tsukiumi
>> Saeko Busujima
>> Himuka
>> Yui Kotegawa


KiNA is offline   Reply With Quote
Old 2008-02-08, 17:02   Link #83
Daniel E.
AniMexican!
*Moderator
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Monterrey N.L. Mexico
Quote:
Originally Posted by darkjester View Post

CnC and let me know which one u like best....

This one!

Not sure about the text, though. >_< !
__________________
Daniel E. is offline   Reply With Quote
Old 2008-02-08, 19:00   Link #84
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
thxs for the comments... i think i'm just gonna try a couple more sigs, with different renders...

Here are the sources for both.... i didn't render them myself, just plucked them from a render section on another forum....





k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-02-09, 08:29   Link #85
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
omfg with teh double posts.... MY BAD.... n e wayz....

well, sticking with the ecchi theme i chose Haruhi as my next victim...

CnC and let me know which one u think came out better...





still not sure if any of them are good enough for the contest but we'll see... also let me know if u liked any one of these more than my last 2 sigs or vice versa....


Comment, Critique, gimmi some advice, whatevers...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-02-09, 08:52   Link #86
KiNA
Kira_Naruto, the ecchi
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: http://www.exciting-tits.com/
I like the BG in first.. The brushing on her is questionable tho, and maple leaf WTF? Text kinda hanging in midair (for her name)

the BG in second compete with her IMO. Really too shiny IMO.
__________________
“This be the realest shit I ever wrote.” ~Tupac
So very dead right now.. but still breathing thank you.
Top 4 Manga Waifu
>> Tsukiumi
>> Saeko Busujima
>> Himuka
>> Yui Kotegawa


KiNA is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-16, 18:26   Link #87
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
heh, theres sotw on another forum with the exact same theme as this months suki sotm... so since i didn't join this one, figured i'd take a crack at that one...

This is my 1st time working with a stock image, rather than a render, followed bearshares tut, kinda... but added a bit of my own flare... not really happy with the outcome though, so prolly won't enter with this one, but CnC plz...



Comment, Critique, Gimmi Some advice... whatevers...

also if u have any BAD ASS Female Combatant renders or stocks feel free to share...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-16, 18:54   Link #88
Daniel E.
AniMexican!
*Moderator
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Monterrey N.L. Mexico
Quote:
Originally Posted by darkjester View Post

Nice sig, but I dont like how her left hand appears to be floating. >_< !
__________________
Daniel E. is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-17, 07:04   Link #89
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
Quote:
Originally Posted by Daniel E. View Post
Nice sig, but I dont like how her left hand appears to be floating. >_< !
heh, yea, i tried to make it seem like it was laying on something, but then it looked TOO cluttered... though, if u look closely it kinda looks like she's resting it on that bluish ship looking shape...

n e wayz, here's another sig i made, tried a new style, with some random stuff added... CnC plz... also let me know whether u like this one or the previous one better...




Comment, Critique, Gimmi some advice, whatevers...


k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-19, 02:02   Link #90
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
Behold.... She who is called SAMUS!

heh, Metroid ftw.... Smash Bro's Brawl FTW...

and Samus.... FTW...

here we are... Cnc...



Comment, Critique, Gimmi some advice, whatevers...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-19, 03:59   Link #91
Marina
~La-la Land~
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jul 2007
Location: Seattle
Age: 28
Samus! Nice! I was actually thinking about making some smash bros. sigs myself ^_^
Anyways, yes, about your sig: I like it quite a bit. I just think the extremes between the clarity around her and the surrounding blurriness are a little much.
The blue/white is gorgeous, and I like that you keep the text subtle and out of the way.
__________________
My Anime Blog:
Anime B&B
Follow me on Twitter!
_________________
Visit my gallery
Sig: HSxHoneycomb
_________________

My Anime List

ISML
Marina is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-29, 20:50   Link #92
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
well, here's a possible entry for this months SotM... figured any char from rozen maiden would have been acceptable for the theme, i might be wrong though...



comment, critique, gimmi some advice, whatevers...

keep in mind though, that this might not be my final entry...

also just some fyi, my saber sig won me a SoTW on another forum... huzzahs for me.... rofl...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-03-30, 07:08   Link #93
Izayoi
I LOVE FLAN_CHAN
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Oct 2007
Location: Flan-chan
Age: 12
Send a message via MSN to Izayoi
lacking of vibrant color colors, bad text.
__________________
I love Flandre Scarlet
Izayoi is offline   Reply With Quote
Old 2008-04-02, 22:51   Link #94
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
version 2 of my entry...



changed the text and messed with the brightness/contrast to give it a little more vibrance.. so to speak...

CnC, plz...


also, forgot to post this one, made this combo before, for a member on another forum...
-
and here are different versions of it...
Spoiler:


keep in mind he had specific requirements, i.e. green theme, and sherrif theme, and wanted trigun as render... don't think it turned out too bad... but /shrug... as long as he was happy, and he was...

comment, critique, gimmi some advice... whatevers...

k thxs...
__________________

Last edited by darkjester; 2008-04-02 at 23:05.
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-04-04, 18:01   Link #95
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
took a crack at a new style... kinda grunge/smudge....

this was my 1st attempt with a music theme...

didn't blend too well, and aye, lots of empty space, but hey, it was my 1st shot...

and my 2nd attempt...

this one came out better imo, and its LUNA.... or Runa, or Lunar, or Lunarian.. however u wanna call her... from Seto no Hanayome

i got both pics from somewhere on this forum, (both stocks that i rendered but didn't save) thxs to those who provided them....

n e wayz...

Comment, Critique, Gimmi some advice, whatevers...

k thxs...
__________________

Last edited by darkjester; 2008-04-04 at 19:16.
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-04-04, 18:14   Link #96
BearShare
I'm a commin'
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Dec 2007
Advice: Grunge~ish styles rarely work with anime sigs.
__________________
BearShare is offline   Reply With Quote
Old 2008-04-04, 19:08   Link #97
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
Quote:
Originally Posted by BearShare View Post
Advice: Grunge~ish styles rarely work with anime sigs.
never heard that before... i've seen PLENTY of grunge style anime sigs, that imo looked AWESOME...

but hey... to each their own... thxs for the advice n e wayz...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-09-24, 02:12   Link #98
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
OMFG resurection of my crappy gallery again!!! lol...

well, got back into the sig making thang.... a bit rusty though... been trying out new things, reading up on tutirials and such, and brushing up on old styles....

these are my latest sigs....



i call this "chaotic splash" style...


did this as a request... used my old c4d style...


grunge/filter style...


dunno what to call this... but i followed a tut....



another tut... "splatter displacement" style...



yet another tut... dunno what style this is... but it has some c4d in it....


and there we have it.... as u can see, each sig follows a different style... like i said, just trying out new and different things...

so....

comment, critique, gimmi some advice... whatevers...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Old 2008-09-24, 02:30   Link #99
KiNA
Kira_Naruto, the ecchi
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: http://www.exciting-tits.com/
Quote:
Originally Posted by darkjester View Post
OMFG resurection of my crappy gallery again!!! lol...

well, got back into the sig making thang.... a bit rusty though... been trying out new things, reading up on tutirials and such, and brushing up on old styles....

these are my latest sigs....
Yo DJ.. hishashiburiii ^^

Quote:

i call this "chaotic splash" style...
Its chaotic alright.. the colors dont compliment each other at all IMHO

Quote:

did this as a request... used my old c4d style...
Using yellow as main BG colors rarely works ^^

Quote:

grunge/filter style...


dunno what to call this... but i followed a tut....
Quite flat.. but I applaud for the render choice.. Sawyer is WTFBBQAWESOME!

Quote:

another tut... "splatter displacement" style...
BG could use a bit darkening


Quote:

yet another tut... dunno what style this is... but it has some c4d in it....
C4d is overated .. -.-


Quote:
and there we have it.... as u can see, each sig follows a different style... like i said, just trying out new and different things...

so....

comment, critique, gimmi some advice... whatevers...

k thxs...
Goes for funky style.. popout, animation.. Sticking to one style are just plain boring.. take 2 tutorial.. mix and match.. the more you experiment, the less chaotic the result is And tutorial that gives you strict detail (such as drop opacity to 46%, change the blending to softlight [why? i dont know, just follow my instruction]) are not helping you.. it only allow you to copy.. not teaching you anything.
__________________
“This be the realest shit I ever wrote.” ~Tupac
So very dead right now.. but still breathing thank you.
Top 4 Manga Waifu
>> Tsukiumi
>> Saeko Busujima
>> Himuka
>> Yui Kotegawa


KiNA is offline   Reply With Quote
Old 2008-09-24, 02:39   Link #100
darkjester
Desu Desu Desu!!!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: Texas
Age: 31
Send a message via AIM to darkjester Send a message via MSN to darkjester Send a message via Yahoo to darkjester
yes yes, i knows... u hates c4d... don't remind me! rofl...

thxs for the comments and advice though... very informative... as for the strict detail... i NEVER follow tuts to strict detail.... always do what feels right... guess thats why my sigs don't usually end up very close to the final result of the tut.

but like i said... these were just me brushing up on things, and learned some new tricks and a lot of new things, of course i hope to use them in future sigs...

and hopefully they'll come out less "CHAOTIC" but then again... i like a little chaos... MUAHAHA!!

again thxs... hopefully u won't be the only one commenting, like usual... rofl...

k thxs...
__________________
darkjester is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.